konduktans Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fint rom, KillerX! Er det Twelve Hundred du har? Jeg synes det fortjener et svart drev i stedet for hvitt:) Ellers, en koselig liten krok. @Øyvind: Hva med å sette suben under det blå bordet til venstre? Det er bare to ting til. Hvorfor har du lerretet så høyt? Og hva i heite huleste er den runde tingen under lerretet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hva med å sette suben under det blå bordet til venstre? Det er bare to ting til. Hvorfor har du lerretet så høyt? Og hva i heite huleste er den runde tingen under lerretet? God idé. Men tror ikke det bordet er høyt nok. Tenkte kanskje å flytte benken litt til siden og plassere den ved en av høytalerne. Men da bør jeg vel ha et slikt filter så de ikke utgjevner hverandre på lave frekvenser (glemt ordet) Projektoren står på en hylle bak sofaen, er lerretet lavere kommer hodene til de som sitter i sofaen i veien. Men blir vel et takfeste snart. Det under benken er en kokosnøtt jeg tok med hjem fra Malaysia fra når jeg bodde i det området. Den skal ikke bli liggende der :!: Endret 13. juli 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det var ikke noe galt med den altså! Den var litt tøff Du kunne kanskje hatt suben bak sofaen? Det ville gitt bra trøkk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva med å sage litt i hylla under lerretet slik at den får plass i midten, rett under senterhøyttaleren? Det er vanskelig å vite hvor du skal plassere subwooferen, da det kommer helt an på rommet. Du må nesten prøve deg frem selv. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hva med å sage litt i hylla under lerretet slik at den får plass i midten, rett under senterhøyttaleren? Det er vanskelig å vite hvor du skal plassere subwooferen, da det kommer helt an på rommet. Du må nesten prøve deg frem selv. Haha, tenkte faktisk på akkurat det samme, men sa det ikke fordi det var litt drastisk. Men det hadde blitt kult da:D Edit: Tenk på de stakkart tingen som står på hylla da. De rister sikkert ned! Endret 13. juli 2008 av conflict Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har oppgradert nerdebula litt. La musikken strømme! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fint rom, KillerX! Er det Twelve Hundred du har? Jeg synes det fortjener et svart drev i stedet for hvitt:) Ellers, en koselig liten krok. @Øyvind: Hva med å sette suben under det blå bordet til venstre? Det er bare to ting til. Hvorfor har du lerretet så høyt? Og hva i heite huleste er den runde tingen under lerretet? Det der er ikke Twelve hundred, men Nine hundred Lenke til kommentar
knegg Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har posta ein gong før men har endra og fått nytt stuff Digg med musikk no altso, hadde ein getto bomblaster før Her har eg spikra opp straumforgreiningane mine, fant ut at alle straumforgreiningar har hål bak passande til det den til høgre er ups Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så skikkelig koselig ut, knegg! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Lenge siden sist nå, så må nok slenge inn et par bilder her Beklager mørke og dårlige bilder Ovesikts bilde: Sengeplassen: Pc for besøkende: Pc'en min: Det lille geniale kjøleskapet mitt: Legg gjærne kommentarer! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 sweet kjøleskap;D....kor kjøpt;P? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 http://www.microplex.no/category.aspx?cat=...amp;mcat=47s582 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det var litt mørke bilder Jack_Daniels.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvor mange flasker får plass i det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er plass til 8 brusbokser eller 4 halvlitere med brus -- eller en drøss med snusbokser. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=J...amp;mcat=47s582 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Joda Kjøleskapet er bra koslig å ha en gang i blandt Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 maineh Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rot Rot Rot men flytter ut snart uansett Samma gamle kabinettet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Samma gamle kabinettet Hehe, ja men begynte å gi faen i det for leenge siden, så ser ikke ut inni og utenpå Lenke til kommentar
730d Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Nettopp kjøpt meg ny stereo. Litt dyrt, men god lyd. Endret 18. juli 2008 av 730d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå