Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Fint rom, KillerX! Er det Twelve Hundred du har? Jeg synes det fortjener et svart drev i stedet for hvitt:) Ellers, en koselig liten krok.

 

@Øyvind: Hva med å sette suben under det blå bordet til venstre? Det er bare to ting til. Hvorfor har du lerretet så høyt? Og hva i heite huleste er den runde tingen under lerretet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hva med å sette suben under det blå bordet til venstre? Det er bare to ting til. Hvorfor har du lerretet så høyt? Og hva i heite huleste er den runde tingen under lerretet?

God idé. :hmm: Men tror ikke det bordet er høyt nok.

Tenkte kanskje å flytte benken litt til siden og plassere den ved en av høytalerne. Men da bør jeg vel ha et slikt filter så de ikke utgjevner hverandre på lave frekvenser (glemt ordet)

 

Projektoren står på en hylle bak sofaen, er lerretet lavere kommer hodene til de som sitter i sofaen i veien. Men blir vel et takfeste snart.

Det under benken er en kokosnøtt jeg tok med hjem fra Malaysia fra når jeg bodde i det området. Den skal ikke bli liggende der :!:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hva med å sage litt i hylla under lerretet slik at den får plass i midten, rett under senterhøyttaleren? Det er vanskelig å vite hvor du skal plassere subwooferen, da det kommer helt an på rommet. Du må nesten prøve deg frem selv. ;)

Lenke til kommentar
Hva med å sage litt i hylla under lerretet slik at den får plass i midten, rett under senterhøyttaleren? Det er vanskelig å vite hvor du skal plassere subwooferen, da det kommer helt an på rommet. Du må nesten prøve deg frem selv. ;)

 

Haha, tenkte faktisk på akkurat det samme, men sa det ikke fordi det var litt drastisk. Men det hadde blitt kult da:D

 

Edit: Tenk på de stakkart tingen som står på hylla da. De rister sikkert ned!

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Fint rom, KillerX! Er det Twelve Hundred du har? Jeg synes det fortjener et svart drev i stedet for hvitt:) Ellers, en koselig liten krok.

 

@Øyvind: Hva med å sette suben under det blå bordet til venstre? Det er bare to ting til. Hvorfor har du lerretet så høyt? Og hva i heite huleste er den runde tingen under lerretet?

 

Det der er ikke Twelve hundred, men Nine hundred ;)

Lenke til kommentar

Har posta ein gong før men har endra og fått nytt stuff :p

 

Digg med musikk no altso, hadde ein getto bomblaster før :(

post-101671-1216059481_thumb.jpg

 

Her har eg spikra opp straumforgreiningane mine, fant ut at alle straumforgreiningar har hål bak passande til det :) den til høgre er ups

post-101671-1216059497_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...