Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig glad for at veggen bak TVen er panelert, det gir ett veldig behagelig varmt lys når det er belysning på. Panelet bak selve "pc kroken" skal fjernes iløpet av året og erstattes med tapet som resten av rommet.

Trives forøvrig også godt med levende lys, de varmer opp rommet på kjølige kvelder samtidig som de gir en god stemning.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Heisann!

Har ikke bilde av "bula" min nå pga. bytting av rom, så snart kommer det (:

Så nå kommer en utfordring til alle dere glade folk, møblèr mitt 11 kvadratmeter store rom!

Har store problemer med å se hvordan ting kan stå, så Mortis ( + andre folk som hadde FEEEEETE rom :p) Hjelp!

Lagt til ett bilde for å vise rommet sin form ( Og grunnen til at jeg bytter rom er pga. det jeg har nå har skråtak, jævlig irriterende! NB: rommet på bildet har IKKE skråtak!

Takker for alle som gidder å svare meg, da jeg er opptatt av at rommet mitt ser bra ut, da jeg er en del der..

Kan også få innspill til ting som er å kjøpe til å gjøre rommet mitt bedre.

Og nei.. Tv-en kan dere bare glemme å ta med, da denne er ikke kjøpt inn og kommer senere.. :)

10pc5js.jpg

Lenke til kommentar

Det hadde vært veldig fint med noen mål av rommet, hvor langt og bredt, og hvor vinduet står på veggen, samme med døra (cm fra veggen til vinduet/døra på begge sider). Da blir det mye enklere å finne ut av noe, for vi vet ikke størelsen på selve rommet.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Det er 215 langt , og ca 425 bredt..( Illusjonen på bildet viser hvordan rommet er i forhold til målene) Visst det gjør saken litt lettere.. Døra står midt mellom veggene.. Altså 107.5 fra veggen.. Vinduet står vel ca midt på veggen (langsiden).. Altså, søstra mi sitt rom nå, ikke så lett å gå inn å måle, men har ca mål.. Beklager Mortis360..

Btw, elsker rommet ditt<3

Endret av DjeeeZ
Lenke til kommentar

Takker, har kosta meg litt for mye men er verdt det.

Prøver ut diverse løsninger i SketchUp nå, men det er ikke lett da rommet er "dumt" utformet, altså det er langt og smalt. Det er ekstra vanskelig i og med at senga, skrivebordet og skapet er såpass stort heller, men prøver meg litt frem. Ellers har jeg også noen andre ideer som jeg kan vise.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...