No Matter What You Say Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvilke program bruker du? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 @conflict: Mye bedre. Nå mangler du bare en kommode til klær, samt en TV-greiebenk til å ha DVD, forsterker, høyttalere samt PS3/Xbox i. Der kan man også ha spill og DVD-er. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Sketchup ja. Et meget godt program Klær har jeg i et skap i rommet bak den døra som er på samme vegg som tv'n, sånn at jeg kan ha et "bruksrom", og ikke et lager for dritt Og jeg skal faktisk ikke ha noen tv-bort, ettersom jeg ikke skal ha noen DVD-spiller. Jeg skal ha en multimedia-pc som gjør alt en DVD-spiller ville gjort pluss litt til Produksjon av filserver er også godt i gang, så det blir ikke noe behov for DVD-hylle. Her er forøvrig worklog på mediapc'n:) Det står ikke noe spennende der, men det kommer en del updates neste helg(når jeg får kabinettet . Jeg får hardware på mandag/tirsdag, så sammenkobling + installasjon av HW kommer som update på tirs/ons. Stay tuned:D Her er forøvrig det rommet jeg har nå. Eneste forskjell er at jeg har en enorm pc(Dell XPS 720) og skjerm, ikke laptop:) EDIT: Det er forresten omtrent like lite som der ser ut:( Endret 15. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Her er det jeg nerder om kvelden på hytta: En seng til å sove i, en til å chille i.. Høyttalerne er hengt opp for å få lyd i hele rommet. Xbox 360. Utrolig herlig med vifte på varme sommerdager! Canal Digital med de fleste kanaler! Stua; Hitatchi 42" og PVR Dekoder. (PVR er et must på hytta! Man har ikke tid til å se ting før om kvelden) Må også si at HD Dekorder fra Canal Digital er ankommet heimen. Utrolig kvalitet! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Stuen min (litt dårlige farger på bilde pga mobilkamera) Brodern og jeg gjorde en vri på tv bordet, men kommer nok til å kjøpe et skikkelig et; ) PC-bordet. Ganske fornøyd med det; ). Kun 750 kr på Binders. Noen av autrografene jeg har hengende på veggen i stuen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Leah Rimini/Kongen av queens Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hu var bra fin den dagen hu skulle overtale sjefen sin til å la henne beholde jobben! Den røde skjorta var mighty fine:D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Her er det jeg nerder om kvelden på hytta: Canal Digital med de fleste kanaler! Stua; Hitatchi 42" og PVR Dekoder. (PVR er et must på hytta! Man har ikke tid til å se ting før om kvelden) Må også si at HD Dekorder fra Canal Digital er ankommet heimen. Utrolig kvalitet! Oh fuck me, for en hytte. O.o Hvis det er hytta, hvordan ser hjemmet ditt ut? Driter du penger? :o Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Oh fuck me, for en hytte. O.oHvis det er hytta, hvordan ser hjemmet ditt ut? Driter du penger? :o Bare fått ned noe drit vi ikke hadde bruk for hjemme. Huset kan du se neders på side 446 Endret 15. juni 2008 av DSG Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Holy shi- For et hus. O_O Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nettopp ferdig med ny "bule" så litt rotete til jeg får opp noen fler hyller/ryddet i noen kasser. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Litt rotete, men så da koselig ut. Har du ikke tv der? EDIT: Ser jeg bukse med rumpeballe-hull? Hehe Endret 18. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Haha, det er sikkert bare lommene XD Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Haha ja det er foret i lommene. Og nei har ikke noe tv. Tror ikke jeg har sett på tv på flere måneder . Mulig det blir en par og 20 tommer tv og en kosestol, men har ikke så veldig bruk for det. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har ikke sett på tv på 2 år omtrent. Alltid reklame jo ): < Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Min koslige hybel =) Samsung 40" 1080p og PS3 Spill og Blu-ray (hater hylla!) Rock Band til PS3 <3 iMac 24" (3,06Ghz Intel Core 2 Extreme™, 4GB RAM, GeForce 8800GS 512MB, 750GB HD + Time Capsule 500GB + 500GB WDC ekstern nettverksdisk for streaming av filmer til TV), MacBook Air, iPhone og søte JBL-høyttalere Minikjøleskap med det som trengs Endret 22. juni 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå