ShaNickolas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 conflict : Spørs hvor lenge du har dama vist hun rydder etter deg hver bidige dag da conflict ? Om hun ikke er et programmert rydde alien Koffeinkanin : Hvorfor har du alle dragetingene samlet på et lite bord? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ryddefreak:) Jeg synes faktisk det er godt gjort å ha det så ryddig i et hus! Her er det tomme brusflasker, klær og drit overalt! Jeg er heldig som har dame som rydder etter meg:) Hehe har en far som ikke samler på noe for å si det sånn... og på loftet har vi kun noen stativer til surround-annlegget... vi har vaskedame i tillegg da! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ryddefreak:) Jeg synes faktisk det er godt gjort å ha det så ryddig i et hus! Her er det tomme brusflasker, klær og drit overalt! Jeg er heldig som har dame som rydder etter meg:) Hehe har en far som ikke samler på noe for å si det sånn... og på loftet har vi kun noen stativer til surround-annlegget... vi har vaskedame i tillegg da! Så rimelig stilfullt ut hos dere ja! Vaskedame i tillegg- da oser det av penger iallefall. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sinnsykt fint Highline O_O Bor du hjemme hos foreldrene dine? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sinnsykt fint Highline O_O Bor du hjemme hos foreldrene dine? Hvor gammel er du? Blir 16 om et par uker =) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Et par tips kanin:1. Resize og/eller roter bildene 2. bildr, wtf? 3. når du først bruker bildr, link til bildet og ikke selve siden. Da resizer de fleste nettlesere det. Og jeg kan ikke se bilene på laptopen, da de er skeive og alt for store. Så jeg får ikke sagt så mye om den:P Jejejeje. Jeg kunne også ha satt ramme på alle bildene. Hvorfor har du alle dragetingene samlet på et lite bord? Har ikke plass til de andre steder. Som sagt, skal pusse opp. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vaskedame i tillegg- da oser det av penger iallefall. Ikke nødvendigvis. Alt handler om prioriteringer. Vi har valgt å bruke mindre penger på hus og bil, men vi bruker meget mye på seiling og ferier, blant annet. Læreren min har hushjelp, og hun oser absolutt ikke av penger. Hun står oppført med rett under 300.000 NOK i skattelistene, og mannen hennes med noe i det samme området. Så alt handler om prioriteringer. That being said, meget pent HighlineDSG. Sofaen du hadde i din stue så meget god ut -- hvor er den fra? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vaskedame i tillegg- da oser det av penger iallefall. Ikke nødvendigvis. Alt handler om prioriteringer. Vi har valgt å bruke mindre penger på hus og bil, men vi bruker meget mye på seiling og ferier, blant annet. Læreren min har hushjelp, og hun oser absolutt ikke av penger. Hun står oppført med rett under 300.000 NOK i skattelistene, og mannen hennes med noe i det samme området. Så alt handler om prioriteringer. That being said, meget pent HighlineDSG. Sofaen du hadde i din stue så meget god ut -- hvor er den fra? Riktig det, alt handler om prioriteringer! Sofa'n min tror jeg er fra enten Skeidar eller Bohus Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Alle har da vaskedame. Men det er om dama er heit eller feit som skiller. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Alle har da vaskedame. Men det er om dama er heit eller feit som skiller. Heldigvis er "vaskedama" mi heit da:) Hehe.. Jeg rydder faktisk selv i blant og, men får jo hjelp av dama:) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vi har også vaskehjelp, vi aldri finne på å si at det oser penger av noen av oss hjemme eller Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Har klart å forville meg bort fra Babethread'en, og inn hit. Når jeg først er her, kan jeg jo slenge ut noen bilder av rommet. Har nettopp flytta inn i nytt rom/hus i 3 etg. Huset er ikke ferdig, med unntak av rommet mitt, så foreldrene mine bor i leiligheten i kjelleren. Og ja, dette er "Hardware.no-huset" jeg snakket om for noen år siden (link#1 og link#2) Det har tatt relativt lang tid å bygge, da vi gjør alt selv. Første du ser når du kommer inn døra. Rommets midtpunkt. Beste senga i verden! Arbeidsplassen/kontorpulten min. Sony KDL-46W3000, Pioneer VSX-LX70, HTPC, Nintendo 64 (!), 2x JBL ES80, 1x JBL ES25C, 1x ES150P. Stemningslys bak TV'en. Blir aldri lei Nintendo 64 - legg merke til spillet som står i! <3 Pioneer VSX-LX70 HTPC'en. Garderobeskap integrert i veggen, til venstre/bak døra når man kommer inn døra til rommet. Endret 7. juni 2008 av jocke Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Sitter du på en fitness ball når du er på pcen? Rått rom da Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dritfint rom! Skal pusse opp det nye rommet mitt snart også, så skal dere få noen fine bilder:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Wow! Der har vi et pent rom. Og nintendo sixtyfoooooouur! Den trenger en liten støvpuss. Veldig kult rom, men hvordan går det med ryggen på en sånn ball? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Sitter du på en fitness ball når du er på pcen? Veldig kult rom, men hvordan går det med ryggen på en sånn ball? Fra hva jeg har hørt, skal det være bra for ryggen å bruke en slik ball. Det som ofte skjer med stoler, er at man synker ned i den fordi ryggen slapper av. Sitter man derimot på en ball, er ryggen nødt til å være "aktiv" for å holde balansen etc, og man sitter derfor mer naturlig rett opp og ned. edit: og btw, det er en mac, ikke en PC Og nintendo sixtyfoooooouur! Den trenger en liten støvpuss. Mhm, har sånn swiffer-greier, men går 20 minutter og så ser det slik ut igjen. Vandrer endel støv her pga resten av 3.etg og 2.etg er "byggeområde". Støvsuger 2-3 ggr i uken for å prøve å holde støvet i sjakk. Endret 7. juni 2008 av jocke Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Så du syns det er digg å sitte på en sånn ball? Blir du ikke sliten av å sitte sånn etter en stund? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg brukte en slik ball før, og det er veldig deilig å sitte på den. Man blir ikke sliten, og hvis man blir det, er det et godt tegn på at du må trene ryggen mer. Forøvrig veldig pent rom Jocke. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jocke: Du har ikke behov for en som låner rommet ditt? Sånn på heltid? :!: Det så veldig, veldig nydelig ut. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvor kan man skaffe seg en sånn ball? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå