konduktans Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Fin finish på hyllene dine=) Hehe.... Likte bladene dine though;) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Så bra ut det der. Mange hyller da. Men vil anbefale deg å pusse ned den pulten din for deretter å lakke den på nytt. Eller male den i et fint mønster for den saks skyld. Endret 2. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har du bilder av selve rommet også ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor har du fått tak i miniatyr av NX-01? Eller er det NCC-1701-E? Og serenity står feil, den er etter Firefly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Så bra ut det der. Mange hyller da. Men vil anbefale deg å pusse ned den pulten din for deretter å lakke den på nytt. Eller male den i et fint mønster for den saks skyld. Pulten er en lost cause, bruker den til ting som normale folk gjør i garasjen :3 Har du bilder av selve rommet også ? Ja men vil ikke bli saksøkt for at folk får hjerteattack Hvor har du fått tak i miniatyr av NX-01? Eller er det NCC-1701-E? Og serenity står feil, den er etter Firefly. NX-01. Kjøpt på nett, enten starshipmodeler.com eller federationmodels.com (brukt begge). I samme hylle er en selvlaget reproduksjon av baseballen brukt i "take me out to the holosuit" (ds9 s7) og i hyllen nedenfor tre selvlagde tremodeller av henholdsvis defiant, voyager og Enterprise E (slike prosjekter som er grunnen til at pulten ser slik ut). http://captain-odegard.com/wooden-star-trek-models.html Men de modellene som ikke synes er verre: http://captain-odegard.com/worklogs/stmodels.html Serenity står feil ja, skal fikses er like oppi å runde 200 DVD cover (sef mer PLATER pga bokser etc) Endret 3. mai 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du burde pusse ned alle tre-skipene dine og male på nytt med hobbymaling istedet for tremaling. Og bruke tykk nål for å lage linjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du burde pusse ned alle tre-skipene dine og male på nytt med hobbymaling istedet for tremaling. Og bruke tykk nål for å lage linjer. Meh too much work. Det der er noe jeg laget for flere år siden, skulle jeg laget på nytt skulle det vært fra scratch Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da føler jeg det er på tide med en update. Dette er da rommet mitt hos morsan; - Det første du ser. - Den hellige (?) delen. - Den nesten like hellige (...?) delen. 2 bilder i sepia fordi mobilen er på trynet. For de som lurer så er det GTA IV som kjører på xboxen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tipper svaret hans er "JA!" Har netopp ryddet kraftig mye på rommet mitt nå, omblømert to møbler.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Nei, folks, i Juli kommer jeg med bilder av rommet mitt, med både før og etter bilder. Da ventes det oppussing av rom, helgadering med nye møbler, det vil si: nye hyller, nytt pcbord, ny seng, nytt skap, tepper o.l + ny 32 " flattv, nytt anlegg og annet stæsj! Endret 23. mai 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Får snart nytt rom jeg=) Det jeg har nå er nyoppusset, men det er for lite for meg(må ha plass til pult og seng+klesskap, så da blir det trangt). Det er som dere kanskje ser på bildene i spoileren grått med røde lister(fysj). Det nye rommet er omtrent dobbelt så stort, og skal ha beige vegger og mørke trefagede lister. Og så skal jeg ha et "direktørbord", altså et digert hjørnebord i samme farge som listene, som skal huse PC, laptop og muligens PS3 hvis jeg får tak i det=) Oppussinga er mest sannsynlig ferdig om noen få uker(bruker sånne ferdigmalte sponplater som ser ut som 5 panelplater og klikk-gulv, så går dritfort). Da venter det diger bildespesial som viser rommet jeg har nå og det nye rommet før og etter oppussing. Gled dere!=D EDIT: bildene funka ikke, men posten er nesten midt på siden her. Endret 5. mai 2008 av conflict Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ammagawd du har en EKTE ESP gitar! Yes, sir . Men sett ut i fra ferdighetsnivået burde jeg nok ikke ha den . Jaja, så lenge man har det gøy, så er det vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) liten oppdatering til min Endret 6. mai 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Alt som manglet var et vindu av sotet glass, som kunne trekkes for. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av nerdebula mi. :-) Det ser litt rotete ut (Må bare beklage) er ikke så lenge siden jeg flytta inn. Her har dere en liten utstyr liste: Main pc Q6600 @ 3.200 GHz 24/7 clock 1.37 Asus P5K Premium, 8GiB PC2-PC6400 Chieftec PSU Super Series 1000W HDDs: 7X disker 1.84TB, VGA: 8600 GTS 8800GTS 640 @ 651/854 Mhz OS: Microsoft® Windows Vista Ultimate 64Bit SKJERM: 2X P193W ACER 1440x900x32, 74Hz ------------------------------------------------------------- Media Center Pc Prosessor: Intel P4 660J 3.6GHz "Prescott" Minne: 2048MB (2x1024MB) DDR PC3200 Harddisk: 250GB 7200RPM Serial-ATA Grafikk: ATI Radeon 300 PCI-E Optisk: DVD±R/RW brenner Nettverk1: 10/100Mbit integrert Nettverk2: trådløst 802.11b/g integrert Lydkort: 7.1 Intel HD Audio OS:Microsoft® Windows Vista Ultimate 32Bit ------------------------------------------------------------- PC-EN SOM STÅR PÅ SOVE ROMMET AOpen miniPC MP915-X Prosessor:Celeron 370 RAM:Apacer 1.0GB SO-DIMM PC-533MHz DDR2 Harddisk:Hitachi 160.0GB IDE 2.5" 5400RPM 8MB Optisk lagring: CD-RW- / DVD-ROM-kombinasjon Skjerm:HYUNDAI L90D+ Grafikk-kontroller: Intel GMA 900 Nettverkstilknytning: Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet OS:Microsoft® Windows Vista Ultimate 32Bit ------------------------------------------------------------- Utstyr som står i stua SONY Playstation 3 40GB Harddisk LG PLASMA TV - Model:42PT85 LOGITECH Harmony Remote 1000 Touch Screen LOGITECH diNovo Edge Nor (Bruker samme på sove rommet) LOGITECH Speaker Z5500 (Er bare midlertidig til jeg får meg SVS SBS-01) Bilder av nerde plassen min. Første bilde av pc-en Andre bilde av pc-en Første bilde av tv-en Andre bilde av tv-en Også tredje bilde av tv-en Bilde av pc-en som står på sove rommet LOGITECH diNovo Edge Genialt tastatur etter min mening :-) Endret 7. mai 2008 av r0lfi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 likte veggmonteringa Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du skulle hatt en sånn som jeg har under tv'n min=) Da slipper du ledningsrotet under tv'n! Koster bare 100 kroner på clas ohlson. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Takk for tipset. Det skal jeg få gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå