KKake Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 conflict: Ja, sløyd på skolen er noe slit Bozzeye: Angrer på at jeg ikke lagde den større, eller skrudde på en hylle til, det var plass til det, men gjort er gjort Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hehe=D Hva brukte du som materiale? Vanlige treplater? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ca 1cm tykke og 15 -20cm brede treplanker brukte jeg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Her er "bulen" min. Bildene er lagt i spoiler, grunnet størrelsen Rotehyllen: Fint at du ikke betaler for en utstilling, imotsetning til de fleste andre i denne tråden. "Rot" er fint. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er faktisk noen som har det så ryddig slik at det ser ut som en utstilling.... Her i huset hater vi rot... på loftet står det kun 4 stativer til noen høytalere... og de fleste pleier å ha mye dritt på loftet. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Får legge ut noen nye bilder, har ommøblert litt! TVen og stereoanlegget med XBOX 360 Elite, Toshiba 32" LCD, Yamaha reciver, Motorola IP-STB1910 (dekoder) og Focal Chorus 716S. Senga mi, en 120cm seng fra IKEA med madrasser og dyne fra Jysk, sovi godt og hatt mange koselige stunder her. Står en Argon DAB2 ved siden av, ligger å hører på 'Nattønsket' på P1 hver eneste natt, er veldig fornøyd med denne. Må ikke glemme selveste sjefskroken, her jeg tilbringer mye av tiden min foran PCen. Kommenter gjerne! ~ Mortis360 Endret 27. april 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Da kommer (etterlengtede? ) bilder av bula mi Hva slags sofa er det? Hvor kjøpte du den? Hva måtte du gi? Har utrolig lyst på en slik sofa Og høyttalerene dine: Har du moddet delefilteret? (mtp. hvordan de brukes (sammen med subwoofer)) En av de skikkelig nerdete bulene her inne Fine skjermkort også, forresten Edit: Image Resizer Endret 27. april 2008 av Hagr Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Flott bule mortis! ^^ Pulten din var finfin. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Flott bule mortis! ^^Pulten din var finfin. Ser ut som benkeplate til kjøkken, har jeg rett ? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Ser ut som benkeplate til kjøkken, har jeg rett ? Riktig, er en 126cm benkeplate fra IKEA, gjør jobben fint som skrivebord. Takker for kommentarene! ~ Mortis360 Endret 28. april 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da kommer (etterlengtede? ) bilder av bula mi Hva slags sofa er det? Hvor kjøpte du den? Hva måtte du gi? Har utrolig lyst på en slik sofa Og høyttalerene dine: Har du moddet delefilteret? (mtp. hvordan de brukes (sammen med subwoofer)) En av de skikkelig nerdete bulene her inne Fine skjermkort også, forresten Edit: Image Resizer Det er en... Skeidar sofa, utrolig digg. Populært sovested under LAN EQ is teh shit. Takker, nerdebule ftw ^^ Takker, igjen Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tok et bilde fra hvert hjørne i stuen i hybelen min. Den er ca 15-16 m^2 Er litt misfornøyd med bildene og plakatene mine, er murvegger så jeg har bare hengt opp litt på spikre som sto i veggen da jeg flyttet inn (for et år siden). Og kurvstolen (hagestolen) som jeg kjøpte for 10 kr da jeg jobbet for Bohus har bare blitt stående etter vors en gang. Veldig sugen på å bytte den med en skikkelig recliner nå som skattepengene og GTA4 kommer. Har forresten hatt 15 stk på vors her inne samtidig, god plass Digg skjermbildet på laptopen;) Måtte ta bildet på nytt for det ble så uklart Må få ny ovn og flytte den.. Sovealkoven min, 121 cm brei Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skikkelig kul inngang til soverommet;) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mortis360: Hvilket tastatur er det du har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mortis360: Hvilket tastatur er det du har? Logitech Ultra Flat Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mortis360: Hvilket tastatur er det du har? Logitech Ultra Flat Helt riktig, har hatt det i ett par år og er kjempefornøyd med det! *Glede seg til GTA IV imårra etter skolen* ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Utrolig pen bule ^^ tøff inngang til soverommet som tidligere nevnt Maiden \,,/ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tok et bilde fra hvert hjørne i stuen i hybelen min. Den er ca 15-16 m^2 Er litt misfornøyd med bildene og plakatene mine, er murvegger så jeg har bare hengt opp litt på spikre som sto i veggen da jeg flyttet inn (for et år siden). Og kurvstolen (hagestolen) som jeg kjøpte for 10 kr da jeg jobbet for Bohus har bare blitt stående etter vors en gang. Veldig sugen på å bytte den med en skikkelig recliner nå som skattepengene og GTA4 kommer. Har forresten hatt 15 stk på vors her inne samtidig, god plass Digg skjermbildet på laptopen;) Måtte ta bildet på nytt for det ble så uklart Må få ny ovn og flytte den.. Sovealkoven min, 121 cm brei Lagde du bare hele veggen i Leca og knuste hull? Uansett unektelig kult;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det var en aritg detalj, ja. Den skal arkiveres til jeg kanskje en dag får bruk for den. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei, hullet ble laget av tidligere eier Det har vært boder der sengen står, har hørt at tidligere eier og en annen i bygget var på fylla, så fant de ut at de kunne bytte boder. Så kom han andre ned dagen etter og angret, men da hadde hybelkongen allerede borret over 60 hull i veggen (har talt de) og slått ut et hull.. Så det er rimelig røff finish rundt hullet, syns det gir litt sjarm Om 3 uker er eksamensperioden over, da kjøper jeg 360 og GTA4, da blir det virkelig nerdebule her Maiden! \,,/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå