Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får legge ut noen nye bilder, har ommøblert litt! :whistle:

TVen og stereoanlegget med XBOX 360 Elite, Toshiba 32" LCD, Yamaha reciver, Motorola IP-STB1910 (dekoder) og Focal Chorus 716S.

Senga mi, en 120cm seng fra IKEA med madrasser og dyne fra Jysk, sovi godt og hatt mange koselige stunder her.

Står en Argon DAB2 ved siden av, ligger å hører på 'Nattønsket' på P1 hver eneste natt, er veldig fornøyd med denne.

Må ikke glemme selveste sjefskroken, her jeg tilbringer mye av tiden min foran PCen.

Kommenter gjerne!

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Da kommer (etterlengtede? :roll:) bilder av bula mi :)

Hva slags sofa er det? Hvor kjøpte du den? Hva måtte du gi? Har utrolig lyst på en slik sofa :)

Og høyttalerene dine: Har du moddet delefilteret? (mtp. hvordan de brukes (sammen med subwoofer))

En av de skikkelig nerdete bulene her inne ;) Fine skjermkort også, forresten :)

Edit: Image Resizer

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
Da kommer (etterlengtede? :roll:) bilder av bula mi :)

Hva slags sofa er det? Hvor kjøpte du den? Hva måtte du gi? Har utrolig lyst på en slik sofa :)

Og høyttalerene dine: Har du moddet delefilteret? (mtp. hvordan de brukes (sammen med subwoofer))

En av de skikkelig nerdete bulene her inne ;) Fine skjermkort også, forresten :)

Edit: Image Resizer

Det er en... Skeidar sofa, utrolig digg. Populært sovested under LAN :p

EQ is teh shit.

Takker, nerdebule ftw ^^

Takker, igjen :D

Lenke til kommentar

Tok et bilde fra hvert hjørne i stuen i hybelen min. Den er ca 15-16 m^2

Er litt misfornøyd med bildene og plakatene mine, er murvegger så jeg har bare hengt opp litt på spikre som sto i veggen da jeg flyttet inn (for et år siden). Og kurvstolen (hagestolen) som jeg kjøpte for 10 kr da jeg jobbet for Bohus har bare blitt stående etter vors en gang. Veldig sugen på å bytte den med en skikkelig recliner nå som skattepengene og GTA4 kommer. Har forresten hatt 15 stk på vors her inne samtidig, god plass :p

post-7896-1209408747_thumb.jpg

Digg skjermbildet på laptopen;) Måtte ta bildet på nytt for det ble så uklart

post-7896-1209408804_thumb.jpg

Må få ny ovn og flytte den..

post-7896-1209408600_thumb.jpg

Sovealkoven min, 121 cm brei :D

post-7896-1209408694_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tok et bilde fra hvert hjørne i stuen i hybelen min. Den er ca 15-16 m^2

Er litt misfornøyd med bildene og plakatene mine, er murvegger så jeg har bare hengt opp litt på spikre som sto i veggen da jeg flyttet inn (for et år siden). Og kurvstolen (hagestolen) som jeg kjøpte for 10 kr da jeg jobbet for Bohus har bare blitt stående etter vors en gang. Veldig sugen på å bytte den med en skikkelig recliner nå som skattepengene og GTA4 kommer. Har forresten hatt 15 stk på vors her inne samtidig, god plass :p

post-7896-1209408747_thumb.jpg

Digg skjermbildet på laptopen;) Måtte ta bildet på nytt for det ble så uklart

post-7896-1209408804_thumb.jpg

Må få ny ovn og flytte den..

post-7896-1209408600_thumb.jpg

Sovealkoven min, 121 cm brei :D

post-7896-1209408694_thumb.jpg

Lagde du bare hele veggen i Leca og knuste hull?:p Uansett unektelig kult;)

Lenke til kommentar

Nei, hullet ble laget av tidligere eier :p Det har vært boder der sengen står, har hørt at tidligere eier og en annen i bygget var på fylla, så fant de ut at de kunne bytte boder. Så kom han andre ned dagen etter og angret, men da hadde hybelkongen allerede borret over 60 hull i veggen (har talt de) og slått ut et hull.. :p Så det er rimelig røff finish rundt hullet, syns det gir litt sjarm :whistle:

Om 3 uker er eksamensperioden over, da kjøper jeg 360 og GTA4, da blir det virkelig nerdebule her :cool:

Maiden! \,,/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...