MrL Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Liker TV-en på veggen Hehe funker bra den, fikk den i helga Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, det er en iphone Og, ingen som la merke til at det ser ut som jeg har runka på musa mi? Derfor jeg tok med bildet :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har egentlig ikke det er det gorillaz jeg spotter på skjermen? ikke værst Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Her er da mitt Nerderom, Tokk det med mobil kameraet på min k810i, så det ble ikke Veldig bra kvalitet, og ser ut som jeg har lilla farge på rommet, noe jeg ikke har.. den er grå Dette er da pcen,med skjerm og logitech anlegget! Hylla med masse pc stæsj,filmer/spill og CD-er:) Komode,med div parfyme og alt mulig jeg slenger fra meg:) OG en signert LSK trøye av hele LSK laget:D Klesskapet.. (passer ikke inn på rommet) Sony 32 LCD , + Sony dvd spiller,digital box og PS2 Senga ^^(Den er knekt, så må støtte opp med bøker Skal snart kjøpe ny:) Jeg har planer om og pusse opp rommet og ommøblere snarest, kom gjerne med tips til valg av farger osv:) Endret 24. april 2008 av lunnr Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvorfor faen har du satt høyttalerne i HYLLA? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 heh.. det er ikke de som jeg bruker, det er et gammelt logitech anlegg:) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Eyh whats with the krakk?=P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du aner ikke hvor digg det er å lene seg bakover og legge beina på en krakk, subwoofer etc. Jeg har også en krakk under bordet, det er digg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Eyh whats with the krakk?=P Du aner ikke hvor digg det er å lene seg bakover og legge beina på en krakk, subwoofer etc. Jeg har også en krakk under bordet, det er digg. Nettopp! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har en slik en under pulten til å ha bena på jeg, og det er jo egentlig litt digg^^ Kan ikke akkurat si at jeg har noe valg, ettersom det ikke er noen andre steder å ha beina:P Kan se om jeg får tatt et bilde av stedet mitt også^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg pleier også og ha dem oppå PC-en. ^^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg bruker også subwooferen min. Er utrolig deilig å bruke den når du ser film, men når jeg jobber med skolesaker/skriver lengre ting, er jeg nødt til å sitte ordentlig. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Legg spess merke til matchende lys på PC og mus^^ Endret 25. april 2008 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) EDIT: Fordømt lagg server lager dobbelpost!!!! Endret 25. april 2008 av conflict Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er bare to av bildene dine som fungerer conflict. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er bare to av bildene dine som fungerer conflict. Fikset^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vi har en egen tråd for å vise fram kabinetter. Dette er en tråd for Nerdebuler https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=276303&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå