Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt når man poster etter phax, men det får så være. :p

Rommet er pre-utflytting, så jeg gidder ikke å gjøre noe mer med det.

(Så ja, veggene er like stygge som alltid. Unødvendig å påpeke det)

post-93260-1208561622_thumb.jpg

Toshiba SD-370-E med en Mac Mini pent stablet oppå.

post-93260-1208561717_thumb.jpg

Hele riggen. Samsung 32M87 med et par gamle, midlertidige JVC-høyttalere.

post-93260-1208561660_thumb.jpg

Over 20 år gamle Stressless-stoler som fortsatt er utrolig gode. :wee:

post-93260-1208561683_thumb.jpg

Nakamichi AV-9, et røverkjøp. :)

Det eneste av møbler som blir med i flyttelasset er nok TV-bordet, så fra sommeren av blir det nok noen fete, nye bilder. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

her er min nerdebule. flyttet nettopp inn i en kjellerleilighet på stavangers vestkant. ganske kummerlige forhold, men jeg sitter jo bare foran pcen, så det går jo greit. må sitte oppå et par sko for å holde varmen siden det ikke er varmekabler i gulvet her nede, men man overlever jo.

Touchpaden begynner å bli litt slitt forresten, noen tips til ny mus til under 50 lappen?

Ja, jeg kødder

post-122769-1208633314_thumb.jpg

post-122769-1208633319_thumb.jpg

Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar
Stilig fargevalg på veggen. Tror nok ikke at hvem som helst som hadde turt å prøve seg på noe slikt. Men det ble veldig bra syns jeg :)

Vinglet mellom to farger lenge. Tenkte at det er jo ikke verre enn at man prøver, blir det stygt er det jo bare og male over. :wee:

Utrolig stilfullt Phax :) Veldig designete

Hehe, takker og bukker.

Phax har samme stol som meg, bare min er sort i stedet for hvit.

Mine er bare billige bohus kopier da.. :wee:

Oj, utrolig pent Phax.

Å poste etter deg blir som å hoppe etter Wirkola.

Hvor kjøpte du den lille hyllesaken du har på skrivebordet? Kunne trengt en slik selv.

Hehe, nååja.. Hyllesaken kom med skrivebordet. Kjøpt på skeidar. :)

Pent Phax, likte fargevalget ditt veldig godt!

Takk takk. :)

her er min nerdebule. flyttet nettopp inn i en kjellerleilighet på stavangers vestkant. ganske kummerlige forhold, men jeg sitter jo bare foran pcen, så det går jo greit. må sitte oppå et par sko for å holde varmen siden det ikke er varmekabler i gulvet her nede, men man overlever jo.

Touchpaden begynner å bli litt slitt forresten, noen tips til ny mus til under 50 lappen?

Herlig! :green:

Lenke til kommentar

Dyrt å bo her i Stavanger vet du :p Hvor mye betaler du for den bula der?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Dyrt å bo her i Stavanger vet du :p Hvor mye betaler du for den bula der?

ah, betale og betale, du. egentlig blir jeg holdt fanget her. :( burde nok ha spist grønnsakene mine ja. godt at det trådløse nettverket rekker ned :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769
Hvor kjøpte du de klesklypene? Er på jakt etter noe av det samme, men vil ikke særlig høyt opp i pris.

Kjøpte dem på Nille. Var tilbud på 10 kr for 20 stk. Kommer godt i hånd :yes:

Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar
Kom igjen WheelMan. Det er bare å poste! :wee:

We demand pictures, as my friend Mr.Anki said earlier. :)

Tihi, det kommer snart. Driver å lakkerer litt samtidig :p

Bare at han sa det på norsk :wee:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*rydde villt*
Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Wow, Phax det var virkelig pent... :D Likte fargene dine. Men er det ikke litt ubehagelig å sitte lenge i den stolen foran mac-en? :wee:

Tænk you. Stolen er faktisk ganske behagelig synes jeg, og "macen" er en dell xps m1210 så da blir det enda mer behagelig! :green:

Men skal ærlig innrømme at jeg havner ofte i sofaen med beina på bordet og PC-en på fanget, slik som nå f.eks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...