phax Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Malte stua idag, syns det ble ganske nais. Litt lunere og mer kos.. Bildet får ikke frem fargen helt korrekt, men men. Endret 12. juli 2009 av phax Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kjipt når man poster etter phax, men det får så være. Rommet er pre-utflytting, så jeg gidder ikke å gjøre noe mer med det. (Så ja, veggene er like stygge som alltid. Unødvendig å påpeke det) Toshiba SD-370-E med en Mac Mini pent stablet oppå. Hele riggen. Samsung 32M87 med et par gamle, midlertidige JVC-høyttalere. Over 20 år gamle Stressless-stoler som fortsatt er utrolig gode. Nakamichi AV-9, et røverkjøp. Det eneste av møbler som blir med i flyttelasset er nok TV-bordet, så fra sommeren av blir det nok noen fete, nye bilder. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Malte stua idag, syns det ble ganske nais. Litt lunere og mer kos.. Bildet får ikke frem fargen helt korrekt, men men. Stilig fargevalg på veggen. Tror nok ikke at hvem som helst som hadde turt å prøve seg på noe slikt. Men det ble veldig bra syns jeg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Utrolig stilfullt Phax Veldig designete Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Phax har samme stol som meg, bare min er sort i stedet for hvit. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Oj, utrolig pent Phax. Å poste etter deg blir som å hoppe etter Wirkola. Hvor kjøpte du den lille hyllesaken du har på skrivebordet? Kunne trengt en slik selv. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Phax har samme stol som meg, bare min er sort i stedet for hvit. Skolen har også sånne. Derimot blå da... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Pent Phax, likte fargevalget ditt veldig godt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) her er min nerdebule. flyttet nettopp inn i en kjellerleilighet på stavangers vestkant. ganske kummerlige forhold, men jeg sitter jo bare foran pcen, så det går jo greit. må sitte oppå et par sko for å holde varmen siden det ikke er varmekabler i gulvet her nede, men man overlever jo. Touchpaden begynner å bli litt slitt forresten, noen tips til ny mus til under 50 lappen? Ja, jeg kødder Endret 19. april 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvor kjøpte du de klesklypene? Er på jakt etter noe av det samme, men vil ikke særlig høyt opp i pris. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Stilig fargevalg på veggen. Tror nok ikke at hvem som helst som hadde turt å prøve seg på noe slikt. Men det ble veldig bra syns jeg Vinglet mellom to farger lenge. Tenkte at det er jo ikke verre enn at man prøver, blir det stygt er det jo bare og male over. Utrolig stilfullt Phax Veldig designete Hehe, takker og bukker. Phax har samme stol som meg, bare min er sort i stedet for hvit. Mine er bare billige bohus kopier da.. Oj, utrolig pent Phax.Å poste etter deg blir som å hoppe etter Wirkola. Hvor kjøpte du den lille hyllesaken du har på skrivebordet? Kunne trengt en slik selv. Hehe, nååja.. Hyllesaken kom med skrivebordet. Kjøpt på skeidar. Pent Phax, likte fargevalget ditt veldig godt! Takk takk. her er min nerdebule. flyttet nettopp inn i en kjellerleilighet på stavangers vestkant. ganske kummerlige forhold, men jeg sitter jo bare foran pcen, så det går jo greit. må sitte oppå et par sko for å holde varmen siden det ikke er varmekabler i gulvet her nede, men man overlever jo. Touchpaden begynner å bli litt slitt forresten, noen tips til ny mus til under 50 lappen? Herlig! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 her er min nerdebule. flyttet nettopp inn i en kjellerleilighet på stavangers vestkant. ganske kummerlige forhold, men jeg sitter jo bare foran pcen, så det går jo greit. må sitte oppå et par sko for å holde varmen siden det ikke er varmekabler i gulvet her nede, men man overlever jo. Touchpaden begynner å bli litt slitt forresten, noen tips til ny mus til under 50 lappen? Dyrt å bo her i Stavanger vet du Hvor mye betaler du for den bula der? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 her er min nerdebule. flyttet nettopp inn i en kjellerleilighet på stavangers vestkant. ganske kummerlige forhold, men jeg sitter jo bare foran pcen, så det går jo greit. må sitte oppå et par sko for å holde varmen siden det ikke er varmekabler i gulvet her nede, men man overlever jo. Touchpaden begynner å bli litt slitt forresten, noen tips til ny mus til under 50 lappen? Dyrt å bo her i Stavanger vet du Hvor mye betaler du for den bula der? ah, betale og betale, du. egentlig blir jeg holdt fanget her. burde nok ha spist grønnsakene mine ja. godt at det trådløse nettverket rekker ned Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Wow, jeg har rydda i bula mi. Noen som krever bilder? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hvor kjøpte du de klesklypene? Er på jakt etter noe av det samme, men vil ikke særlig høyt opp i pris. Kjøpte dem på Nille. Var tilbud på 10 kr for 20 stk. Kommer godt i hånd Endret 19. april 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kom igjen WheelMan. Det er bare å poste! We demand pictures, as my friend Mr.Anki said earlier. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Wow, Phax det var virkelig pent... Likte fargene dine. Men er det ikke litt ubehagelig å sitte lenge i den stolen foran mac-en? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Kom igjen WheelMan. Det er bare å poste! We demand pictures, as my friend Mr.Anki said earlier. Tihi, det kommer snart. Driver å lakkerer litt samtidig Bare at han sa det på norsk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *rydde villt* Endret 19. april 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Wow, Phax det var virkelig pent... Likte fargene dine. Men er det ikke litt ubehagelig å sitte lenge i den stolen foran mac-en? Tænk you. Stolen er faktisk ganske behagelig synes jeg, og "macen" er en dell xps m1210 så da blir det enda mer behagelig! Men skal ærlig innrømme at jeg havner ofte i sofaen med beina på bordet og PC-en på fanget, slik som nå f.eks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå