JFM Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 aGal, hvordan dataskjerm? Samsung SyncMaster 226bw eller 226cw? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 aGal, hvordan dataskjerm?Samsung SyncMaster 226bw eller 226cw? Fra signaturen: - Samsung SyncMaster 226BW - Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvem er det som egentlig ikke har en alt-mulig-skuff? --- Sikler litt når jeg ser bulene til folk her. Alt for liten pult selv egentlig. :< Mountain Dew e elsk <3 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 aGal, hvordan dataskjerm?Samsung SyncMaster 226bw eller 226cw? Fra signaturen: - Samsung SyncMaster 226BW - jepp Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kommet et par oppdateringer siden sist. Mer lyd og mer morro (nad og wii) Går mye i cod og guitar hero på storskjerm gitt Her timene for det meste løper forbi Sitter som oftest her om jeg bruker laptopen hjemme Noen av gitarene:P Game litt cod på farten og.. Sofa og sovesofa, funker greit til begge Litt av rommet der timene går med da en har fri Du har vel ikke en arbeidslogg på TV-benken din? Stor thumbup fra meg for den. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Lagde faktisk det da jeg drev på. Fant ingen da jeg starta så tenkte det var greit å vise litt Leca stein rack ps: Om du ikke lakkerer så kjøp bivoks, får en dypere glans i platene av det. Endret 15. april 2008 av darkz Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 For det første, så er jeg ikke særlig _fan_ av IKEA (er på en oppgradering fra IKEA-ting som har hengt igjen etter studietiden) - takler det bare ikke... Men hva gjør aleks? Joda, jeg ble rett og slett tvunget til et nytt databord - Fikk kjøpt meg en nødløsning, og kan ikke si jeg er fornøyd (what so ever!), men det fungerer en stund. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 For det første, så er jeg ikke særlig _fan_ av IKEA (er på en oppgradering fra IKEA-ting som har hengt igjen etter studietiden) - takler det bare ikke... Men hva gjør aleks? Joda, jeg ble rett og slett tvunget til et nytt databord - Fikk kjøpt meg en nødløsning, og kan ikke si jeg er fornøyd (what so ever!), men det fungerer en stund. omg digga bordet ditt *siklepå* Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Sitter her i sofaen min, forkjøla men med god musikk så er alt bra. (Daft Punk selvsagt) daft punk FTW ; ) edit: den ble lit fucka men care Endret 16. april 2008 av grasmon Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lagde faktisk det da jeg drev på. Fant ingen da jeg starta så tenkte det var greit å vise litt Leca stein rack ps: Om du ikke lakkerer så kjøp bivoks, får en dypere glans i platene av det. Danke Schön! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 For det første, så er jeg ikke særlig _fan_ av IKEA (er på en oppgradering fra IKEA-ting som har hengt igjen etter studietiden) - takler det bare ikke... Men hva gjør aleks? Joda, jeg ble rett og slett tvunget til et nytt databord - Fikk kjøpt meg en nødløsning, og kan ikke si jeg er fornøyd (what so ever!), men det fungerer en stund. Kommer det lett flekker på glassplaten? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kommer det lett flekker på glassplaten? Nå sitter jeg ikke og kladder på bordet da, eller er særlig fettete, men glass, blir fort flekkete. Bare ta en sveip over bordet med et papir før du går fra bordet (eller bare bli vandt med det) hehe - men egentlig legger jeg ikke merke til noe, og har sitti her siden jeg kom hjem fra jobb nå Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 For det første, så er jeg ikke særlig _fan_ av IKEA (er på en oppgradering fra IKEA-ting som har hengt igjen etter studietiden) - takler det bare ikke... Men hva gjør aleks? Joda, jeg ble rett og slett tvunget til et nytt databord - Fikk kjøpt meg en nødløsning, og kan ikke si jeg er fornøyd (what so ever!), men det fungerer en stund. omg digga bordet ditt *siklepå* Hvor kjøpte du bordet? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 For det første, så er jeg ikke særlig _fan_ av IKEA (er på en oppgradering fra IKEA-ting som har hengt igjen etter studietiden) - takler det bare ikke... Men hva gjør aleks? Joda, jeg ble rett og slett tvunget til et nytt databord - Fikk kjøpt meg en nødløsning, og kan ikke si jeg er fornøyd (what so ever!), men det fungerer en stund. Det er noe som ikke stemmer... Ikke noe rot på skrivebord! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er noe som ikke stemmer... Ikke noe rot på skrivebord! Hvem liker rot på skrivebordet? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg. Jeg liker ikke utstillinger. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg liker å ha det ryddig, men blir rotete med en gang uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) NYE BILDER AV BULA MI Den største forskjellen er nye og bedre bilder, samt noen små forandringer som står nevnt. Endret 17. april 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå