Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Det er vel JBL Northridge E-80 Enda et bilde: Har fått ordnet nettet skikkelig bra nå med server og greier. Kan styre alle musikk og film med en bærbar. Endret 13. april 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen som ser hva jeg har av høyttalere, da? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Audiovector M3 Super eller signatur? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Mi3 Signature. Godt observert =) Om ikke jeg har det vakreste skrivebordet så vet ikke jeg. To pappesker, en bruskasse og en spacesaver fra TG =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 :!: Var ikke særlig pent det nei. Og sitter du ikke litt nærme et så stort lerret? Fin skjerm forresten, 22"? ;D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er vel JBL Northridge E-80 Enda et bilde: ÅÅÅÅH, noe så satanskt fint : D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Litt barnslige farger, =Øyvind= ? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kommet et par oppdateringer siden sist. Mer lyd og mer morro (nad og wii) Går mye i cod og guitar hero på storskjerm gitt Her timene for det meste løper forbi Sitter som oftest her om jeg bruker laptopen hjemme Noen av gitarene:P Game litt cod på farten og.. Sofa og sovesofa, funker greit til begge Litt av rommet der timene går med da en har fri Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 :!: Var ikke særlig pent det nei. Og sitter du ikke litt nærme et så stort lerret? Fin skjerm forresten, 22"? ;D Plasseringen er ganske midlertidig. Måtte flytte meg slik at jeg havnet i sweetspoten til høyttalerne Har (fortsatt) ingen prosjektor, så det er lite som skjer på lerretet, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Wtf, Hilde88? Men du svarte ikke på hvor stor skjermen din er. Litt barnslige farger, =Øyvind= ? :!: Putene du tenker på? Sant det.. :--/ Skal ommøbler litt når jeg får tid og orket. Blir en skikkelig benk under lerretet da så jeg får plassert høytalerne skikkelig. Her timene for det meste løper forbi Det skjønner jeg. Endret 13. april 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er mulig å abonnere i stedet for å skrive "mine innlegg". Dette her begynner å likne mer og mer på "Din hjemmekino". Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Wtf, Hilde88?Men du svarte ikke på hvor stor skjermen din er. Følte for et lite nickbytte =D Skjermen er en Dell 20" 4:3-skjerm. Skikkelig knall skjerm, med godt bilde og flere praktiske innganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dette her begynner å likne mer og mer på "Din hjemmekino". Jepp. Ekte nerder har jo en skikkelig kino hjemme. Skjermen er en Dell 20" 4:3-skjerm. Skikkelig knall skjerm, med godt bilde og flere praktiske innganger. Jepp, fin skjerm. Har 24"-versjonen. Bare en ting som irriterer meg. Du kan ha f.eks komponent og DVI samtidig på skjermen (to mindre bilder), men ikke f.eks DVI og VGA samtidig. :---/ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er mulig å abonnere i stedet for å skrive "mine innlegg". Dette her begynner å likne mer og mer på "Din hjemmekino". Bedre enn "Ditt skrivebord" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tenkte jeg måtte legge ut noen bilder av "bula" mi. Kroken jeg sitter mye i. Et litt dårlig bilde av der jeg og bruker mye tid. Den hjemmesnekra HTPC'en min. Haha Og et bilde av senga med det vakre kjøleskapet mitt. Så dette er rommet ditt ja Stilig HTPC, hehe, hvilken karakter fikk du på den? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Sidan eg har lite å ta meg til nett no har eg knipsa nokre bilete av bula mi. Eg bur med nokre kameratar og har fjernsyn og DVD-ar i stova og ikkje her. Leiligheita er rimeleg stor så eg har ikkje teke bilete av meir enn rommet mitt. PC-ane: Platene og bøkene: Lesekrok: Sovekrok: Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tenkte jeg måtte legge ut noen bilder av "bula" mi. Kroken jeg sitter mye i. Et litt dårlig bilde av der jeg og bruker mye tid. Den hjemmesnekra HTPC'en min. Haha Og et bilde av senga med det vakre kjøleskapet mitt. Så dette er rommet ditt ja Stilig HTPC, hehe, hvilken karakter fikk du på den? Ble en -5. Fornøyd Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nytt rom, nye muligheter. Den murbiten der gitarene er skal det legges fliser og settes opp en vask. Og jeg skal skaffe et teppe å legge under bordet og sofaen. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Min lille bule. Stereo og TV, DIY-TV-benk. Innholdet i TV-benken.. Sitteplassen/senga, man kan også skimte min pc og 22" flatskjerm. PC-plassen min. Går mange timer her med spilling etc. PC-en og to eksterneharddisker Alle bilder er klikkbare for større versjon! For å se flere bilder trykk her! Så hva synes folket? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvem er det som egentlig ikke har en alt-mulig-skuff? --- Sikler litt når jeg ser bulene til folk her. Alt for liten pult selv egentlig. :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå