kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 <3 iPhone + Air... *Får kanskje iphone til konf. : D * Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Finfint. Du har vel ikke bilder av bula? Enn bare pulten... Ok, her er det noen. Ble litt dårlige bilder, men det får gå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det mine venner er det jeg kaller "Stinn av gryn" XD Veldig pent romm+gadgets. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har satt opp mammas gamle skjerm ved siden av min 226CW. Ser tv på den (kanskje ikke helt lovelig da) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det finnes internett-TV som er lovlig. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det finnes internett-TV som er lovlig. Link? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 www.hulu.com ?... Har mange Amerikanske serier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Her? Så, når noe er gratis, så må det være en hake ved det, ikke sannt? Nei, som vi har sett flere ganger her på Gratishuset.no så er ikke det alltid tilfellet. Noen ganger blir man bedt på gratis lunch, uten forpliktelser, og så viser det seg at det også var tilfellet. Jeg vil tro det hadde stått her hvis det hadde vært ulovlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bare jeg som reagerer på de 13,5 literne med brus som står under pulten? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bare jeg som reagerer på de 13,5 literne med brus som står under pulten? Hvorfor reagerer du på det? For at det er så "mye" brus? Eller at det er Cola Zero? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg la også merke til deet. 13.5 liter brus. Det holder vel i to-tre måneder her i huset, minst. Og hvorfor har du den ikke kald? Varm brus kan da umulig smake godt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 LA merke til den jeg og, men kunne knapt bry meg. -_- Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hvorfor reagerer du på det? For at det er så "mye" brus? Eller at det er Cola Zero? Fordi det er ekstremt mye og fordi du har plassert det under pulten din som er en ganske pussig plassering spørr du meg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) 13.5 liter brus. Det holder vel i to-tre måneder her i huset, minst.Og hvorfor har du den ikke kald? Varm brus kan da umulig smake godt. Fordi det er ekstremt mye og fordi du har plassert det under pulten din som er en ganske pussig plassering spørr du meg. 13 l er ikke så mye. I påska hadde jeg over 20x1.5 littere stående. Grunnen til at det står derer fordi at da er jeg (nesten) helt sikker på at brødrene mine ikke går og forsyner seg. Jeg har som regel en fl ske i kjøleskapet også. Grunnen til at det går i Cola Zero er nettopp på grunn av at jeg drikker så mye. Er vell r dd for å få diabetes Edit: For en rar oppstiling jeg fikk på teksten... Endret 12. april 2008 av JFM Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nå kommer snart en stor oppdatering fra meg! Venter kun på flatskjerm nr3, PS3 og min nye laptop! Livet er herlig Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har samme skrivebord som det du har bærbaren på. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tenkte jeg måtte legge ut noen bilder av "bula" mi. Kroken jeg sitter mye i. Et litt dårlig bilde av der jeg og bruker mye tid. Den hjemmesnekra HTPC'en min. Haha Og et bilde av senga med det vakre kjøleskapet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Sitter her i sofaen min, forkjøla men med god musikk så er alt bra. (Daft Punk selvsagt) Endret 13. april 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvilke høyttalere er jeg det ser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå