heggen77 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeg tenkte at jeg kunne slenge opp litt flere bilder for å videre utdype highlines bittre sjalusi for mitt utrolig digge sengeteppe. også ble det med maskotten min og "arbeids"-gjørnet mitt også gitt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Skjermen i midten kobla til MacBooken, skjermen til venstre kobla til windows pc, som så å si ikke brukes lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva er det Mac'n står på? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Skjermen i midten kobla til MacBooken, skjermen til venstre kobla til windows pc, som så å si ikke brukes lengre. Meeget pent, rett og slett : D Har du flere bilder av hele bula ? EDIT: Tar jeg ikke helt feil, står macen på en viftestasjon. Endret 6. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) EDIT: Tar jeg ikke helt feil, står macen på en viftestasjon. Haha, nei du tar nok feil der! Det er rett og slett 8 små hyller fra denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87305207 Har 2 slike hyller i hvit, og hadde 4 ekstra hyller til hver, da jeg bruker hylla til DVDer. Og det førte til at jeg fikk fire ekstra hyller i hver, og siden jeg ikke hadde bruk for de til noe annet, ligger da 4 oppå de andre 4 for å få litt høyde på det! Ikke noe mer vanskelig enn det! Seff festa med gaffa teip! Kan ta ett bilde av de idag for å vise. Endret 7. april 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg antar du ikke pleier å skriver på tastaturet på selve Mac-en siden du har gjort det slik. Endret 7. april 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Glemte å legge ved dette bildet sist jeg la ut bula mi, dette er alt-mulig-skuffen-min : D Oppi der har jeg alt fra penner, skrujern, skolisser, kabeloverganger, en skje (!?) ,forskjellige ledninger osv., Gjelds papirene mine ( XD ) og wlan stuff. heh. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvem er det som egentlig ikke har en alt-mulig-skuff? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg antar du ikke pleier å skriver på tastaturet på selve Mac-en siden du har gjort det slik. Stemmer det. Skriver på Apple tastaturet som ligger der. Har ett G15 tastatur liggende under som er kobla til windows boksen, og en G9 mus liggende bak lokket på macbooken. Lett tilgjengelig når jeg trenger tilgang til filene som ligger på den! /Yaricks Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvem er det som egentlig ikke har en alt-mulig-skuff? ehm... jeg har ikke en sånn skuff.. hehe. har heller en hel bod fyllt med sånnt stasj, den ser like jævlig ut som skuffen på bildet her over.. hehe Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 dette er da nerdebula mi ps: macbooken min pleier å stå på skrive borde : ) Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Herligt Grasmon, simpelt og fint. Tenker på å skaffe meg ett skikkelig flatt skrivebord selv.. Trenger mer plass i bredden her jeg sitter nå.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tenker på å skaffe meg ett skikkelig flatt skrivebord selv.. Uhm... jaa... de flate skrivebordene er jo som oftest mest praktisk.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror han mener med helt rette kanter. XD Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Foretrekker de som går litt opp og ned, jeg. Gjør hverdagen litt mer spennende. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tulling :!: ... damn, hater den stygge veggen som ødelegger for "fremtidige bule oppgraderinger" XD Har så lyst på en svart eller hvit sofa + lite bord foran + 32" tv... -_- Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 MacBook Air iPhone AirMail™ DualShock 3 Notisblokk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Finfint. Du har vel ikke bilder av bula? Enn bare pulten... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fin den der meldarion. Iphone og Air. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå