Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
post-99099-1207510852_thumb.jpg

Skjermen i midten kobla til MacBooken, skjermen til venstre kobla til windows pc, som så å si ikke brukes lengre.

Meeget pent, rett og slett : D

Har du flere bilder av hele bula ? :p

EDIT: Tar jeg ikke helt feil, står macen på en viftestasjon. :D

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
EDIT: Tar jeg ikke helt feil, står macen på en viftestasjon. :D

Haha, nei du tar nok feil der! Det er rett og slett 8 små hyller fra denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87305207

Har 2 slike hyller i hvit, og hadde 4 ekstra hyller til hver, da jeg bruker hylla til DVDer. Og det førte til at jeg fikk fire ekstra hyller i hver, og siden jeg ikke hadde bruk for de til noe annet, ligger da 4 oppå de andre 4 for å få litt høyde på det! Ikke noe mer vanskelig enn det! :p

Seff festa med gaffa teip!

Kan ta ett bilde av de idag for å vise.

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg antar du ikke pleier å skriver på tastaturet på selve Mac-en siden du har gjort det slik.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Jeg antar du ikke pleier å skriver på tastaturet på selve Mac-en siden du har gjort det slik.

Stemmer det. Skriver på Apple tastaturet som ligger der. Har ett G15 tastatur liggende under som er kobla til windows boksen, og en G9 mus liggende bak lokket på macbooken. Lett tilgjengelig når jeg trenger tilgang til filene som ligger på den! :)

/Yaricks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...