Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mente deler (hakke sovet på lenge). men uansett, jeg sa ikke at selv om foreldrene dine har penger til å gi deg ting så bør du ikke få deg. du er jo tydelig bortskjemt, ikke nødvendigvis pga hva du har, men at du ikke setter ett fnugg av pris på det engang.

Men hvis man skal tegne et bildet av hvem som er umoden av å lese inleggene våre ville jeg tippe det var deg.
men gidder ikke å krangle offtopic med deg, du har for kult navn
:nei: Endret av skate4life
Lenke til kommentar
I smell bortskjemt. Lykke til når du skal klare deg alene :)

Vel, siden han er 89'modell regner jeg med at han har fått en del cash til komfen og kanskje jobber litt i butikk eller noe sånn. Er like gammel som han og jeg har anlegg til ~22 000 som jeg har betalt selv med penger jeg har tjent.

 

Fett tv btw. Hvordan er innsynsvinkelen på det, har hørt at DLP tv'er skal ha litt problemer med det :)

Lenke til kommentar

Hjemme:

veldig fin bulde.. ryddig og pent ;) får vel slenge opp et bilde fra(hos pappa bula da) hehe..

 

kommer med en uppdata fra hjemme snart og.. skal ha meg ny stol om noen få dager :love:

 

klarte ikke finne ut åssen man fikk blits på kameraet jeg lånte :whistle: så ble litt dårlig

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

UPDATE

  • Kobla til 4 høytalere til
  • Har lagdt opp telefon på siden av pcen (utrolig irriterende og springe til telefonen ved senga)
  • Har satt opp laptopen min (serveren) for sist jeg tok bilde hadde jeg den på ein revy
  • Har kjøpt ny musematte (Steelpad 4D)
  • Har satt klokkeradio oppå sub'n (kansje den ikke syns :cry: )
  • Har satt switchen oppå CRT skjermen for å få bedre tilgang og overvåkning
  • Noe mer?

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...