Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 de fleste av mine eiendomer har jeg betalt selv, har selgt roser for nei til narko og sykkla med post osv. Jeg har ikke fått en 42" tv og sagt slikt som "tvn er også grei". Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Bare fordi de noen er født i en rikere andre betyr det ikke at man han har det noe bedre. Men hvis man skal tegne et bildet av hvem som er umoden av å lese inleggene våre ville jeg tippe det var deg. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 men gidder ikke å krangle offtopic med deg, du har for kult navn. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 ..de fleste av mine eiendomer har jeg betalt selv.. Syns du var litt ung for å ha en del eiendommer ja.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) mente deler (hakke sovet på lenge). men uansett, jeg sa ikke at selv om foreldrene dine har penger til å gi deg ting så bør du ikke få deg. du er jo tydelig bortskjemt, ikke nødvendigvis pga hva du har, men at du ikke setter ett fnugg av pris på det engang. Men hvis man skal tegne et bildet av hvem som er umoden av å lese inleggene våre ville jeg tippe det var deg. men gidder ikke å krangle offtopic med deg, du har for kult navn Endret 21. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 eiendeler, som i litt mere verdifulle ting en penalet mitt osv. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 eiendeler, som i litt mere verdifulle ting en penalet mitt osv. Gratulerer, du er forholdsvis lik folk flest her inne. :=) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 ja, men ikke som den personen det er snakk om. Det som er hele poenget. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Kan dere ikke kutte ut denne småkranglingen og holde dere til temaet? Post bilder av nerdebulene deres !! Edit: Min nerdebule finner dere i signaturen min. Endret 21. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 I smell bortskjemt. Lykke til når du skal klare deg alene Vel, siden han er 89'modell regner jeg med at han har fått en del cash til komfen og kanskje jobber litt i butikk eller noe sånn. Er like gammel som han og jeg har anlegg til ~22 000 som jeg har betalt selv med penger jeg har tjent. Fett tv btw. Hvordan er innsynsvinkelen på det, har hørt at DLP tv'er skal ha litt problemer med det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Fint å lunt det der ja.. Helt enkelt oppsett forøvrig, men kunne så absolutt falt til ro der! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kontoret (Windows til venstre, Kubuntu til høyre): Hjemme: Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hjemme: veldig fin bulde.. ryddig og pent får vel slenge opp et bilde fra(hos pappa bula da) hehe.. kommer med en uppdata fra hjemme snart og.. skal ha meg ny stol om noen få dager klarte ikke finne ut åssen man fikk blits på kameraet jeg lånte så ble litt dårlig Endret 22. juli 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 senga som er kjempe fint redd opp Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 vidu`s karmen som er pynta opp med james bond stuff Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) UPDATE Kobla til 4 høytalere til Har lagdt opp telefon på siden av pcen (utrolig irriterende og springe til telefonen ved senga) Har satt opp laptopen min (serveren) for sist jeg tok bilde hadde jeg den på ein revy Har kjøpt ny musematte (Steelpad 4D) Har satt klokkeradio oppå sub'n (kansje den ikke syns ) Har satt switchen oppå CRT skjermen for å få bedre tilgang og overvåkning Noe mer? Endret 22. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå