Core2Dude Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hjemmekontoret Stua Hjemmekontor trenger kanskje litt rydding på pulten, men ellers vedlig fint Angående stua så var jo den helt grei! Fin og stor TV gjør susen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Otter_3, vi har same stol! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 HTPC og greier. Jo, dette kan vi like. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) HTPC og greier. Jo, dette kan vi like. enig fint oppsett det der! ,, veldig ot , men fy så strøkent du har det i pcen din fLeRek!!! ble helt lamslått! Pcen hans henta fra linken i siggen! Endret 21. mars 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jo, takk for det! Man prøver jo så godt man kan. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Otter_3: Jammen bra du har headset på kontoret Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Utrulig mange fine buler her Bilder av bula mi ligger ute her: www.minhjemmekino.no/intel94 Håper nokon gidder komentere bula her Endret 22. mars 2008 av Intel94 Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Da var jeg enderlig ferdig med og pusse opp rommet , alt er ikke på plasse enda, men ensten , litt cabel mangement og ny tv , så blir dette bra! og kanskje nye høytalere det som er gjort er : Nytt gulv, ny pult , skyvedørsgarderobe, komode og hylle seksjon, vegg fester til skjermer, og nye lamper:) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 22. mars 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Rett og slett Pent 'Nokian_dell' . Hva slags fliser er det på gulvet egentlig? Varmekabler under? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Var litt spesiell farge på veggen, men det var noe kult/morro med det også Resten ser jo veldig fint ut Nokian_dell! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Niiiice : D Enig om fargen på veggen XD Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) den er egentlig mye mørkere , bare var veldig mye lys, prøvde og fikse det mørkere med litt color burn ( er tarracotta + litt orange ) ,, men ,, fargen ble valgt pga jeg var dritt lei hvitt og alt vanlig ,, det matcher bra med det svarte , + det hvite taket:) er ikke varmekabler under nei , men takk er skifer:) parkett greier! ser konge ut i rl Endret 22. mars 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fliser uten varmekabler? Jeg er glad jeg ikke har ditt rom. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fliser uten varmekabler? Jeg er glad jeg ikke har ditt rom. Å, jeg er så enig Varmekabler er must med fliser. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Malte soverommet idag. Ene veggen bare. Tror jeg skal male resten i en annen matchende lys farge.. syns kontrasten ble litt for hard nå. Bilder er selvsagt korrekt skjult i spoiler-tag for å spare leserene for forekomster av unødvendig grafisk eksponering. Slik vil vi jo ikke ha noe av. Også måtte jeg bare slenge med bildet av kveldsmaten. Hadde ikke noe annet brød i huset, så ble pølsebrød til burgern. God var den uansett! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Finfint, men synes du trenger ett eller annet over senga... Bilde kanskje? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jepps, det er planen. Hadde et par bilder over der før men de matcher ikke særlig bra med den nye fargen så orka ikke henge de opp igjen.. Ut å lete etter noe nytt, eller kanskje et par hyller istedet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hyller over senga er vel ikke så smart? ^^ Plutselig ligger du der med bøker, planter elns i hodet en morgen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hyller over senga er vel ikke så smart? ^^ Plutselig ligger du der med bøker, planter elns i hodet en morgen. Nah, når jeg vet at det er montert skikkelig så vil jeg nok ikke være mere bekymra for det enn at taket skal ramle i hodet på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå