stonecold Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Fine oppset der har alle sammen. Ser det er flere enn meg som også er inntresert i hifi. Bilder av mitt oppset kommer når jeg har fått meg flere effektforsterkere til høyttalerne mine , ny tvbenk , fått bygd opp pcen , satt opp alt sammen. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Får vel legge ut noen bilder av rommet for data og musikalske prosjekter, jeg også. Har ingen hensikt å kommentere skjermene - jeg vet det Skal anskaffe større og bedre etter hvert. En større opprydning kommer også med tiden... Mvh Vegard Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er pulten på førstebildet hjemmelaget? I så fall: hvordan har du gjort det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Veldig nice pult indeed. : D Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er pulten på førstebildet hjemmelaget? I så fall: hvordan har du gjort det? Jepp, den er hjemmelaget... av meg og min far. Hvordan det er gjort? Vel. Ikke så veldig vanskelig. Stort sett hobbyplater til understell og skuffer. Sponplate til "bordplate", og oppå her gjorde vi et forsøk og limte gulvfliser. Fungerer ganske bra Resten framgår vel av bildene. Høyttalerene er noen ganske billige selvbyggesett. Den øvre delen, hyllene, er sponplater og litt listverk. Og så er det "integrerte" lys. Ganske bra arbeidsplass, men hadde nok gjort noen mindre modifikasjoner hvis jeg skulle bygge den på nytt i dag. Vegard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Den var i hvertfall gjennomført. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 *sikle* 3x 22" hadde vært fint der vett Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 *sikle*3x 22" hadde vært fint der vett Skal ikke være uenig i det Skal gjøre noe med skjermløsningene her, jeg sitter med alt for gamle og dårlige skjermer. Men det er vel heller tvilsomt at det blir 3x 22" sånn med det første, av økonomiske årsaker Men det er ingen tvil om at det hadde vært noe. Det er praktisk med litt skjermflate når en jobber med musikkprogrammer og tilhørende plug-ins. Men nå blir det vel mye off-topic her.. Vegard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg ville heller gått for 2x 24". Pixlene på 22" blir litt for store pga. den lave oppløsningen (1680x1050). Hadde det en periode på jobben, men ble unødvendig stort da jeg ikke jobbet med noen spesielt som trenger så mye plass. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tenkte nå mer på Fete bilspill med logitechs "nye" ratt , pedal og gir XD Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Jeg kjøpte selv Asus VW222U 22 tommer skjerm og må si at man ser ikke akkurat forskjellen fra det og en 20 tommer med samme oppløsning! Det skal mye til før du blir sjenert av 22 tommerens "store" pixler. Og hvis tilfelle så må du jo omtrent sitte 20cm fra skjermen, noe som få personer gjør. Så 22 tommer er absolutt å anbefale til prisen!! Perfekt til filmvisning og spill! dere kan se bilde av skjermen min 4 sider før dette ja... ehm.. litt OT men.. Endret 19. mars 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Og hvis tilfelle så må du jo omtrent sitte 20cm fra skjermen, noe som få personer gjør. Jeg sitter somregel 10-15cm fra skjermen jeg:) Har sikkert endel å gjøre med at jeg er svaksynt... Enda mer OT, beklager. Lurer på om jeg skal hive opp nytt bilde her snart... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vel, siden det er bildetørke her, kan jeg legge ut bilde av pulten min igjen. Så, kommentarer? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vel, siden det er bildetørke her, kan jeg legge ut bilde av pulten min igjen. Så, kommentarer? Pen pult og pent rom, skulle likt å se hele bare lysere Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Her er pulten min, litt rotete.. men jeg overlever XD Har koblet bærbare opp med skjerm mus og tastatur. : D Kan sikkert ta litt bedre bilder en annen dag. : D Endret 19. mars 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Pen pult og pent rom, skulle likt å se hele bare lysere Kan slenge opp bilder i morgen når det er dagslys. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ingen som har bilder av hele bula si da, ikke bare pulten sin? Ligger noen bilder fra meg tidligere i tråden, men siden jeg faktisk bor her så vil jeg bare få kommentarer om at det er rotete hvis jeg legger ut bilder med inventar. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Riight, tar noen bilder nu straks EDIT: Halve delen av en sovesofa enda et bilde av halvdelen av en sovesofa. Resten av halvdelen. "Senga mi " stort garderobeskap. Generelt rot... XD Endret 20. mars 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Se der ja. Det vil jeg kalle en bule. Den har alt du trenger, bare du rydder litt i haugen med tøy. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) tv benken min Endret 20. mars 2008 av Hetland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå