Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke postet noe her på lenge, men rydda litt og vaska i dag så jeg fikk lyst til å ta noen bilder! Det er til vanlig ikke så ryddig her. (P.S. Store bilder)

Vi begynner med TVen og den gode gamle Xboxen:

Så kommer hylletingen min, fra øverst: CD-er, DvDer og spill.

Her er bildet:

Så har vi bordet mitt:

Så er det PC bordet! Jeg får snart ny PC og skal da se om jeg får ryddet litt der og skal også flytte PCen under bordet, må bare få laget et hull jeg kan dra ledningene gjennom. Får også en ny skjerm. Den tingen festa med tape på siden der er en midlertidig mikrofon til jeg får nytt headsett, skal også kjøpe ny mus siden den på bildet der er en kulemus.

Oppå det lille skapet ved siden av PCen:

Softgun (Som ikke virker :/), GH gitar og sidedør på kabinett! Du får også se litt inni skapet.

Senga mi:

Gitaren min (Ja, den mangler en streng, men jeg spiller egentlig bare på gøy):

Her får du se litt mer av skapet og et lite bord jeg har ved siden av godstolen:

Et helhetsbilde av sofaen min:

Plakat:

Et bilde fra sofaen og bort mot sengen:

Donald-blader må man ha! Her er min bunke, men rydda ut nok til å fylle rundt 3 1/2 skuffer i dag, og de skuffene var ikke så veldig små :p

Jeg synes selv det er et småkoselig rom, men det ser ikke så veldig fint ut :p En av grunnene er at det var to rom før, men som dere kanskje la merke til er det saget vekk litt av veggen faren min bygget for lengesiden. Så hva synes folket?

Edit: Ble litt rot i bildene men skal prøve å ordne det!

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Headsettet er sikkert ødelagt, så det er tapet fast slik at han kan benytte seg av mikrofonen.

Akkurat! Og jeg bruker bare PC-delen av rommet og senga, utenom LAN, så derfor gidder jeg ikke gjøre noe med resten av det :p

Edit: Kommer snart til å få ny PC som sagt og da skal jeg også ha en server-PC på siden av pulten (Som faren min har lagd for lenge siden, han lagde også det hvite skapet der). Men da skal jeg ha en ny skerm, som er 22" pluss den på 19" som står der, og PCen skal flyttes under pulten, som sagt.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Fin rødfarge på veggen må jeg si :!:

Ellers så det jo greit ut det. Bruker annlegget som PC høytalere?

xD jeg vet! Rødfargen er helt utrolig stygg... hvis jeg skulle hatt nytt rom så ville jeg valgt lysebesj farge og sånn fint golv ^^, Liker ikke det røde teppet heller...

Men ja... høyttalerene bruker jeg til PC-en! knallbra lyd :D

Lenke til kommentar
Core2Duo_Dude, hvorfor har du skjermen din stående på en kakeboks? :hmm:

HAHA! :grin2: Jeg er litt ergonomisk av meg... og jeg har sett på en sånn tegning fra siden hvordan man burde sitte foran PC-en :p Og da skulle man sitte rett med ryggen, rett i nakken og se rett fremfor seg... ikke ned eller opp!

Så jeg fant ut at skjermen stod litt for langt ned :p så jeg hevet den med en kakeboks xD

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...