j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Flere nye ting fra min side. "Nye" høyttalere, "ny" sofa og litt annet småtteri. Denne gangen har jeg ikke gjort noe for å rydde. Slik ser faktisk nerdebula ut IRL også, og ikke bare det øyeblikket bildene ble tatt Endret 5. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sleng opp specs på anlegget ditt da! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Audiovector Mi3 Signature høyttalere Primare A20 forsterker Rega Ear hodetelefonforsterker Ultrasone HFI 650 hodetelefoner Egenlagde "Anti-Cables" til høyttalerene Crappy eldre CD-spiller Enda dårligere lydkort Har fått litt dilla på hifi de siste månedene Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lite bilde av pulten min. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Samsung Syncmaster 226 BW. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) ups, forsein Endret 6. mars 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Uten videre analyse vil jeg tro at det er en Samsung 226BW. EDIT: For sein. Men jeg visste det! Endret 6. mars 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Uten videre analyse vil jeg tro at det er en Samsung 226BW. EDIT: For sein. Men jeg visste det! haha, jeg og... Ellers ålreit bule Håks! Bruker du å ha det så mørkt til vanlig, eller var det bare under "shoot'n"? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Uten videre analyse vil jeg tro at det er en Samsung 226BW. Det kunne vært Samsung 226CW. Selv har jeg en Samsung 226CW. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ellers ålreit bule Håks! Bruker du å ha det så mørkt til vanlig, eller var det bare under "shoot'n"? Har det somregel så mørkt ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jammen.. Jonas. Hvor er baren? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Liten update tatt alt for sent på kvelden med mobilkamera.. Skal poste bedre bilder i morgen, eller når jeg får tid. Kjører nå dual screen på macbooken når jeg driver i final cut pro. Skjermen helt til venste er gaming maskinen min, står vanligvis på plassen der macen står nå. Endret 8. mars 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lite bilde av pulten min. åssen pult? kjøpt hvor og pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg vet at IKEA selger slike enkle pulter for en billig penge. Om det er akkurat den samme som du ser på bildet er heller usikkert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Riktig, kjøpt hos Ikea. Husker ikke navn og pris, men tror vi kjøpte bordplate og "beina" separert. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jau, da har jeg fått nytt skrivebord (eller, dvs, jeg har byttet bordplate) og ommøblert. Som forrige gang, ikke bry dere om veggene, vi leier, så vi gidder ikke å fikse dem Nerdebula sett fra døren. Sengen min Der mesteparten av dagen tilbringes 1 Der mesteparten av dagen tilbringes 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Fint lite rom det. Nesten likt som mitt, akkurat plass til en pult, seng og TV. Endret 8. mars 2008 av Håks Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hehe, nei. Synes det er akkurat passe størrelse på et rom, liker det ikke knøttlite, men trenger ikke være stort heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå