Dewil Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 B&W er vel å ta i.. er nå bare en Speakercraft AIM LCR1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 B&W er vel å ta i.. er nå bare en Speakercraft AIM LCR1 Sorry, nok en gang en AVforum/HW.no-kombinasjon som står for skylden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har funnet nye høyttalere, som ser ut til å passe godt til mine behov, nå som Samsung-anlegget blir kastet på huet og ræva ut. 2x i front, 2x bak, 1x senter Subwoofer Passe prisklasse, matcher TVen min, nok lydtrykk til rommene jeg kommer til å fylle med lyd de neste par årene. Jeg har lite sansen for greia med store CVer, eller store monstre generelt. Synes store, visuelt dominerende fronthøyttalere er særdeles uestetisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg tror du kommer til å bli generelt sett overrasket over hvor mye "trøkk" det faktisk er i den subwooferen. Fikk selv den følelsen da jeg hørte en lignende subwoofer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg tror du kommer til å bli generelt sett overrasket over hvor mye "trøkk" det faktisk er i den subwooferen. Fikk selv den følelsen da jeg hørte en lignende subwoofer. Det plasserer jeg i klassen "positive og hyggelige overraskelser". Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har funnet nye høyttalere, som ser ut til å passe godt til mine behov, nå som Samsung-anlegget blir kastet på huet og ræva ut. Huff, var det ikke så bra som forventet? Og her syntes folk det var rart jeg ble skeptisk når du skulle ha tv og anlegg til bare 9000,- Og nå ender du tilslutt opp med å kjøpe en høyttalerpakke som bare den sprenger det gamle budsjettet alene. Nei man får ikke god lyd i plastanleggene til 2495,-. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Rotete nerdebule pga. studier. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har funnet nye høyttalere, som ser ut til å passe godt til mine behov, nå som Samsung-anlegget blir kastet på huet og ræva ut. Huff, var det ikke så bra som forventet? Og her syntes folk det var rart jeg ble skeptisk når du skulle ha tv og anlegg til bare 9000,- Og nå ender du tilslutt opp med å kjøpe en høyttalerpakke som bare den sprenger det gamle budsjettet alene. Nei man får ikke god lyd i plastanleggene til 2495,-. Sånn er det bare. Samsung-anlegget presterte ca like bra som jeg forventet. Men det var ikke så veldig bra, fordet. Det som er mest irriterende er at DVD-spilleren (som da også inneholder receiveren) er helt på trynet dårlig. Den klarer ikke å spille av DVDer på en særlig god måte en gang. Så når jeg fikk tilbud om å kjøpe en brukt hjemmekinoreceiver for 2000kr, med nypris 11 000,- (veldig komplisert navn) slo jeg til. Så da blir det også nye høyttalere. Det mest irriterende er at selv om jeg kjøper disse B&W-høyttalerne, kommer nok du (om jeg kjenner deg rett) og en del andre til å si at jeg fortsatt har elendig lyd. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Rotete nerdebule pga. studier. Kaller du et der for rotete?? Det så drit fint ut da Fint oppsett med masse gizmos Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Rotete nerdebule pga. studier. Enig med Baba2, kaller du det rotete. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Her er mi nerdebule, fikk projektor for to dager siden. Har en iMac og men er "utenfor" nerdebula. Tok bildene med iPhone så er ikke akkurat topp kvalitet. Endret 22. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Ekstremt dårlige bilder: Endret 24. februar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skjelver du litt på hånda eller? Er det en Samsung Syncmaster 226BW jeg ser? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skjelver du litt på hånda eller? Er det en Samsung Syncmaster 226BW jeg ser? Dårlig kamera. Dårlig lys, nattmodus +++ Du ser Samsung Syncmaster 226CW Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Coca Cola Zero. Dø! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Coca Cola Zero. Dø! Rema 1000 hadde ikke skikkelig Cola Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skjønner ikke at et mobil kamra kan suge så kraftig... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skjelver du litt på hånda eller? Er det en Samsung Syncmaster 226BW jeg ser? Dårlig kamera. Dårlig lys, nattmodus +++ Du ser Samsung Syncmaster 226CW Aha, ja da var jeg ikke så langt unna da, visste jeg så noe jeg likte hvertfall. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har hatt en facelift i mellomgangen:) gikk fra dette: Til dette: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor gjorde du av ovnen? Er den ikke i bruk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå