-Teddy- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Etter at skjermen gikk i gulvet har jeg bare en CRT-skjerm liksom... NOOB! CRT Ruler, har en på gulvet her jeg, bruker den som benstøtte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 *bilder* o_O, samme Eizo-skjerm som meg (L550).. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 =Øyvind= vi har samme sofa! Den er helt grei synes jeg. Men den blir fort full av støv. Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) *bilder* o_O, samme Eizo-skjerm som meg (L550).. Den er digg den. Vurderer å kjøpe en til i nærmeste fremtid Litt rar fot, men ellers helt topp! *kose på flatskjermen* Endret 20. juli 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Faruk Ates har det råaste kontoret eg nokon sinne har sett! Har dykk hørt om elektrisk høgdejusterbare bord og skjermer? http://kurafire.net/log/archive/2005/07/09...-and-workspaces Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Faruk Ates har det råaste kontoret eg nokon sinne har sett! Har dykk hørt om elektrisk høgdejusterbare bord og skjermer? http://kurafire.net/log/archive/2005/07/09...-and-workspaces Mange som har elektrisk justerbare bord på arbeidsplassen sin da. Kult, det er det. Men, synes det er mange her som har en enda finere "arbeidsplass" enn det han hadde. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Et av styremedlemene i et at av selskapene våre har, han er sikkert femti-seksti, har elektrisk justerbart bord liksom. Skulle til kontorethans for å fikse en kontrakt, da var bordet i taket, fordi han hadde mistet en penn på gulvet... Han har vel faktisk drevet IT-firma i US. Dog så konkurs som det kan få blitt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Mi (pinlege) nerdebule Sub! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Mi (pinlege) nerdebule Sub! Skulle akkurat til å skrive det samme! Er nok litt trøkk i den ja. Låne den til en av dagene naboen har fester? Så kan jeg overdøve dem og være en slik fesbrems her oppe fra rommet mitt? Diskant suger uansett. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Mi (pinlege) nerdebule Sub! Skulle akkurat til å skrive det samme! Er nok litt trøkk i den ja. Låne den til en av dagene naboen har fester? Så kan jeg overdøve dem og være en slik fesbrems her oppe fra rommet mitt? Diskant suger uansett. Du kan låne min, 15" Cerwin-Vega Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 =Øyvind= vi har samme sofa! Den er helt grei synes jeg.Men den blir fort full av støv. Hehe, ja helt grei sofa ja, men blir lett skitten og full av støv ja, men går fint siden det er mørkt helt så å si hele tiden. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Du kan låne min, 15" Cerwin-Vega http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/13.jpg Nå skal naboene få lide ja! Hater når de fester til langt på natt mens jeg prøver å skrike. Omtrent midtveis begynner de å spille O-Zone og gammal country. De har heldigvis flyttet, men har fått inn noe andre. Fester de og, men ikke fullt så ille da. (Lucky me) Har bare en liten 6" fra et iTrigue3200 jeg. Er ikke så mye trøkk at det gjør noe, men holder egentlig for mitt bruk. Spiller høyt nok på rommet mitt til daglig bruk, men om det hadde vært fest elns hadde det ikke holdt et sekund. EDIT: Fy Teddy, ikke quote bilder. EDIT2: Hvorfor ikke slenge opp noen bilder: Rommet sett fra inngangsdøra: Pc'en min. Den lille søte sub'en min. (Nevnte noen kabelsalat?) Senga mi! Døra mi. Kan skimte den svarte celeronen til høyre for pc'en, brukes som holder for PS2 spill atm . Endret 21. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Mi (pinlege) nerdebule Sub! Skulle akkurat til å skrive det samme! Er nok litt trøkk i den ja. Låne den til en av dagene naboen har fester? Så kan jeg overdøve dem og være en slik fesbrems her oppe fra rommet mitt? Diskant suger uansett. Du kan låne min, 15" Cerwin-Vega Spiller sikkert bra den, men klarer meg med min hjemmelagde 12" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 En sub er en sub. Så lenge den lager lyd (og det gjer egentlig min) så er eg fornøyd. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Her er bula mi, er ikke mye atm. "but its all i got" - Malibus most wanted (knall film) Her er main machine, tror faktisk skrivebordet er mer verdt enn dataen ( ubrkelig antikk ) Høytalerne er ikke mye, men når jeg vil ha lyd så kobler jeg de på Cerwin vega høytalerne. Laptopen, ikke mye sattopp der men :/. TV'en min og MITT anlegg 4 x 15 tommer, jeg elsker den lyden. Men desverre er ikke naboene like glade i de. Og tv'en er også grei. Closeinn på høytalerne. Sammen med Doom 3 skaper disse stemmning Har to av de og hver har 2 x 15 tommer. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 I smell bortskjemt. Lykke til når du skal klare deg alene Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 lykke til med livet ditt også Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 takk, men trenger det ikke. Har en passelig forståelse om åssen livet funker på egenhånd Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 takk, men trenger det ikke. Har en passelig forståelse om åssen livet funker på egenhånd Du kan da i det minste komme deg på vidaregåande før du kjem med det utsagnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå