Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*bilder*

o_O, samme Eizo-skjerm som meg (L550).. :)

Den er digg den. Vurderer å kjøpe en til i nærmeste fremtid :) Litt rar fot, men ellers helt topp! *kose på flatskjermen* :love:

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Et av styremedlemene i et at av selskapene våre har, han er sikkert femti-seksti, har elektrisk justerbart bord liksom. Skulle til kontorethans for å fikse en kontrakt, da var bordet i taket, fordi han hadde mistet en penn på gulvet...

Han har vel faktisk drevet IT-firma i US. Dog så konkurs som det kan få blitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
=Øyvind= vi har samme sofa! Den er helt grei synes jeg.

Men den blir fort full av støv. :thumbdown:

Hehe, ja helt grei sofa ja, men blir lett skitten og full av støv ja, men går fint siden det er mørkt helt så å si hele tiden.

Lenke til kommentar
Du kan låne min, 15" Cerwin-Vega :wee:

http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/13.jpg

:dribble:

Nå skal naboene få lide ja! Hater når de fester til langt på natt mens jeg prøver å skrike. Omtrent midtveis begynner de å spille O-Zone og gammal country. :wallbash: De har heldigvis flyttet, men har fått inn noe andre. Fester de og, men ikke fullt så ille da. (Lucky me)

Har bare en liten 6" fra et iTrigue3200 jeg. Er ikke så mye trøkk at det gjør noe, men holder egentlig for mitt bruk. Spiller høyt nok på rommet mitt til daglig bruk, men om det hadde vært fest elns hadde det ikke holdt et sekund.

EDIT: Fy Teddy, ikke quote bilder.

EDIT2: Hvorfor ikke slenge opp noen bilder:

Rommet sett fra inngangsdøra:

Sett_fra_dora.jpg

Pc'en min. :love:

Pcen.jpg

Den lille søte sub'en min. (Nevnte noen kabelsalat?)

kabelsalat_sub.jpg

Senga mi! :love:

senga.jpg

Døra mi. Kan skimte den svarte celeronen til høyre for pc'en, brukes som holder for PS2 spill atm

dora.jpg.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å skrive det samme! :love: Er nok litt trøkk i den ja. Låne den til en av dagene naboen har fester? Så kan jeg overdøve dem og være en slik fesbrems her oppe fra rommet mitt? Diskant suger uansett. :wee:

Du kan låne min, 15" Cerwin-Vega :wee:

13.jpg

Spiller sikkert bra den, men klarer meg med min hjemmelagde 12" :love:

Lenke til kommentar

Her er bula mi, er ikke mye atm.

"but its all i got" - Malibus most wanted :) (knall film)

Nerde%20bula%20mi%20001%20(Large).jpg

Her er main machine, tror faktisk skrivebordet er mer verdt enn dataen :p ( ubrkelig antikk :thumbdown: )

Høytalerne er ikke mye, men når jeg vil ha lyd så kobler jeg de på Cerwin vega høytalerne.

Nerde%20bula%20mi%20002%20(Large).jpg

Laptopen, ikke mye sattopp der men :/.

Nerde%20bula%20mi%20003%20(Large).jpg

TV'en min og MITT anlegg :love: 4 x 15 tommer, jeg elsker den lyden. Men desverre er ikke naboene like glade i de. Og tv'en er også grei.

Nerde%20bula%20mi%20004%20(Large).jpg

Closeinn på høytalerne. Sammen med Doom 3 skaper disse stemmning :) Har to av de og hver har 2 x 15 tommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...