Amberlamps Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Den var nok enda så dyr ja Hmm, 3990 uten skinn? Frister sykt med den stolen, den var god å sitte i men 4k for en stol er nok litt for mye hehe.. du får slå på sjarmen og få spørre om du kan få utstilling'stolen billig Vi fikk 2 for 5k. Et skikkelig røverkjøp Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 huff, trenger billig og "fint" pcbord, må ha plass til 2 skjermer(og kanskje en laptop)(i en butikk i østfold) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 huff, trenger billig og "fint" pcbord, må ha plass til 2 skjermer(og kanskje en laptop)(i en butikk i østfold) JONAS skrivebord er jo laget til ønsket ditt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Den herlige designer skinnstolen min Den stolen så übercomfy ut Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Yey ! Då har eg kjøpt meg litt av det nye som skal inn på soverommet mitt. Eg fekk eit tilbod på 3 "skap" på EFG Hov/Dokka i Ålesund som var utstillingsmodellar. Det blir mest sansynleg pc bord derifrå også. Dette er ikkje noko Ikea-laminat ! Fekk eit tilbod på 4600 ex mva nedsatt 60 % ... Do the math ! Det er veldig fint design, og eg trur fargen var beisa mahogny Erlend Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 her er mitt, skal rydde i morgen tenkte jeg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 trenger ikke rydde når det er så mørkt, ser jo ikke rotet uansett Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 huff, trenger billig og "fint" pcbord, må ha plass til 2 skjermer(og kanskje en laptop)(i en butikk i østfold) JONAS skrivebord er jo laget til ønsket ditt! JONAS er utrolig digg! Det anbefales! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fjerna pcn fra stuebordet og tok kjøkkenbordet og satt pcn i hjørnet i stua(må få meg pcbord og stol snart) : Flere bilder: Ikke verdens beste bilder, men funker;P Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Løvly Zaft, meget nice Koselig bule det ! Gjesp, på tide å legge seg snart.. '.' Lenke til kommentar
atlef Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Zaft : Håper du ikke har tenkt å fyre i peisen mens du sitter der. Ellers flott bule. atlef. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Har ikke råd til ved i år uans, pluss ingen vits å fyre, holder med de få varmeovnene i leiligheten(er ikke så kaldt i halden(østfold) edit: skulle hatt no vidvinkel-objektiv;P kitobjektivet til 400d er ikke videre lett å ta bilder med;P Endret 17. februar 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Koselig bule, zaft.. grei size på den tv`en da Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sikkert en heftig vekt også Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Koselig bule, zaft.. grei size på den tv`en da Sikkert en heftig vekt også 55" samsung bakprosjektor tv, ikke prøvd å løfte den(har hjul) men er sikkert en grunn til den følger med leiligheten;)(stor og tung sikkert) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Etter masse slit er jeg endelig ferdig med å sette opp alt på rommet. Så da tenkte jeg det var på tide å slenge ut noen bilder i posten her. Er ikke så stort rom jeg har så jeg har prøvd så litt trangt er det. Rommet sett fra døren: Pulten: Seng/sofa: DVD hyllene: Nærbilde av hylle 1: Nærbilde av hylle 2: Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er filmskapet ditt bygd inn i veggen? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det til høyre? I så fall nei. Det er et Bertby veggvitrineskap kjøpt på IKEA. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da har jeg oppdatert nerde bula mi da jeg forstår at man ikke kommer langt med et sånt jævla rot jeg hadde! Se den oppdaterte nerdebula HER! (Det ble faktisk en liten worklog ut av det hele) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det ble da riktig så bra. CV + B&W er sikkert en fin miks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå