Keylar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 horelys? Var litt rot der da, men vet hvordan det er Hehe, har hørt den før ja, "bordellet" er godt kjent der jeg bor . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Forlest meg på feng shui og flytta rundt på møblene mine for å få bedre balanse. Sover godt etter at jeg begynte å sove med hodet mot øst. Det å bytte plass på stolene så jeg sitter i den ukomfortable og harde stolen foran PCen, har gjort under for ryggen min også. Så sitter jeg i den andre når jeg skal se film eller sløve med laptopen og ikke orker å legge meg i senga i frykt for å sovne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg er skeptisk til "feng-fang-fong-greiene", men fint var det jo. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, var en koselig krok det der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg syntes det virka. Sov godt for første gang på lenge, uten vonde drømmer. Har hatt mer overskudd i dag enn jeg har hatt tilsammen i år. Jeg velger å tro videre på det. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvis det fungerer for deg, så er jo det bare positivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg er ganske fornøyd med slik jeg har det nå. Kanskje jeg skal finne ut om jeg virkelig sover med hodet mot øst. Det hadde jo vært artig å vite. Endret 7. februar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Du vet ikke før du har prøvd. Forresten så kommer det mest sannsynlig noe nytt utstyr til "bula" i morgen. Skal laste opp bilder når jeg har fått rigga det opp. Endret 7. februar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Huff, dere er altfor ryddige folkens!. Organisert kaos er det som gjelder . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Huff, dere er altfor ryddige folkens!. Organisert kaos er det som gjelder . Det er bedre og ha system i rotet, enn rot i systemet QFT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Huff, dere er altfor ryddige folkens!. Organisert kaos er det som gjelder . Prøv å ha det skikkelig ryddig èn gang, og du er solgt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har en mellomting, jeg. Er ikke helt strøkent her, men er jo litt rot. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fant noen phete høyttalere på Logitech sin hjemme side, må være noe av det penere man kan putte på skrivebordet i en bule: Z Cinéma Advanced Surround Sound System De skal vurderes til bula ! Bare synd de koster så mye Kommer vel snart i nettbutikkene tenker jeg... Lenke til kommentar
.sere Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Datasmurf: Synes det lukter placeboeffekt, jeg... Endret 9. februar 2008 av -rese Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå har jeg fått nye bakhøyttalere og senter i huset. Nå ble det straks litt morsommere å se film. Dere kan se hele oppsettet her. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ordna litt i leiligheten idag, regner med å få flytta inn imorgen håper jeg.. tok noen kjappe bilder til: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 aah, spennende tråd Skal ta noen bilder straks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Koselig med peis i stua. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Om 2-3 dager kommer en update fra meg! Her kan dere se litt av kaoset: Begynner å ta form her nå! Endret 10. februar 2008 av HighlineDSG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå