Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Når begynte du å "samle"? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) SNIP Ser ikke noe bilde..? w00t? Nå, når jeg quoter deg, så ser jeg bilde? Endret 5. februar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Når begynte du å "samle"? Jeg har vel aldri vært en samler, jeg har bare hatt noen filmer på hylla. Men så fikk jeg en haug med filmer av pappa, så jeg valgte ut filmene jeg liker mest, og de er nå samlingen min Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Veldig pent kpolberg! Du har liksom en flott blanding mellom nerdete og pent. Men på andre bildet, med Apple Cube'n etc, har du vurdert Synergy for å dele mus/tastatur mellom? Da holder det med bare én mus og ett tastatur, og det hadde sett litt ryddigere ut. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Veldig pent kpolberg! Du har liksom en flott blanding mellom nerdete og pent. Men på andre bildet, med Apple Cube'n etc, har du vurdert Synergy for å dele mus/tastatur mellom? Da holder det med bare én mus og ett tastatur, og det hadde sett litt ryddigere ut. Aiai, dette fine programmet visste jeg faktisk ikke om. Knallbra, da kan jeg flytte KeyTronic tastaturet ut på server rommet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, kjekt lite program. Finnes også et GUI til OS X, kalt SynergyKM. Hva brukes Cinema Displayet ditt til? Og er det 20" eller 23"? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, kjekt lite program.Finnes også et GUI til OS X, kalt SynergyKM. Hva brukes Cinema Displayet ditt til? Og er det 20" eller 23"? Kompisen min sitt, 20" står på arbeidstasjonen hans, samt PowerBook G4en hans. Brukes mest til programmering og generell dilling. Solaris på arbeidsstasjonen og OS X på PowerBooken. Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, kjekt lite program.Finnes også et GUI til OS X, kalt SynergyKM. Hva brukes Cinema Displayet ditt til? Og er det 20" eller 23"? Kompisen min sitt, 20" står på arbeidstasjonen hans, samt PowerBook G4en hans. Brukes mest til programmering og generell dilling. Solaris på arbeidsstasjonen og OS X på PowerBooken. Begynner det ikke og bli litt OT her nå? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Alt som har med oppgradering av våre nerdebuler, er jo egentlig on-topic, så dette synes jeg var rett på. Forresten så fungerte Synergy over all forventning, måtte bare kompilere det i Solaris, så var det oppe å gikk med engang Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Alt som har med oppgradering av våre nerdebuler, er jo egentlig on-topic, så dette synes jeg var rett på. Forresten så fungerte Synergy over all forventning, måtte bare kompilere det i Solaris, så var det oppe å gikk med engang Ok da unskylder jeg meg! Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Vel.... Jeg er litt ryddig av meg da, men på tross av dette så blir det mye nerding ... gjemt i skap står: 2 500GB Wd disker, Ruter, Printer og Joystick (Til å fly i BF2 ) Endret 6. februar 2008 av superandreas Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 tre nærbilder av en bærbar i et hjørne.. joaaa, det var jo... interessant. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Viser ikke akkuratt din "nerdebule". Skulle kanskje postet dette i en annen tråd, fins det "Vis frem din laptop"? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 kansje han bare har et rom som det akkurat er plass til et skap, en stol og pcpult? Så har han resten på et annet rom ? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Får vel poste nerdebula mi der eg tilbringer det meste av dagen: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ahh! Etter vinterferien kommer de fleste tinga som jeg har bestilt! Så nerdebula mi blir oppdatert om ikke mange ukene Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Pc kroken på "kottet" mitt Og litt av den andre siden. Forøvrig bilde av ett par av mine hobbyer . Og ett stemnings bilde Endret 7. februar 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 horelys? Var litt rot der da, men vet hvordan det er Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hitman! hvor har du fått tak i de FETE dukkene av napoleon dynamite og pedro!? ikke dårlig med alle de spillene heller, men kommer ikke over de dukkene *vil kjøpe også* Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hitman! hvor har du fått tak i de FETE dukkene av napoleon dynamite og pedro!? ikke dårlig med alle de spillene heller, men kommer ikke over de dukkene *vil kjøpe også* Kjøpt på www.filmting.no. Masse annet der også som det er verdt å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå