Bliv1n Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Å male et rom koster vel rundt 1000 lappen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Visste ikke at det kostet så mye. Glad det ikke er jeg som betaler maling her i huset. Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Må ha noen strøk, i allefall om man går fra en mørk farge til feks hvit. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kjapp tur innom leiligheten med senga istad, tok noen KJAPPE dårlige bilder: http://zaft.xerc.biz/leilighet/ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fet kåk! Koselig med peis og greier! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) takk, må rydde ferdig huset jeg bor i nuh(muttern på sykehus osv.) så jeg må rydde ut av huset(mye jobb) så flytter jeg inn med dama til uka håper jeg;) edit : 4500 i mnd, uten strøm Endret 4. februar 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Mye fint! BTW Lefse; Har du en film på youtube om høyttalerene dine? Likna fælt det rommet der... Stemmer det, tre filmer faktisk. Liker anlegget ditt, steina. Men blir nok bedre med en god og strømsterk forsterker, watt er snacks for CV høyttalere. Endret 4. februar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skikkelig fin leilighet Zaft Kommer til å bli en bra kåk ut av det der! Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Her bula mi! Med blits Samlinga mi! Den 6000+ CPUen er til salgs! ta kontakt på PM MVH AMD-SUPER-64 Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Beklager dobbelposting, men nå ser jeg at Flerek er så heldig og komme med bildene av bula si på skjermen min når jeg hadde tatt bildene! Gz flerek! Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 virkelig fin kosekrok det der, joystick - ratt og pedaler også, ikke dårlig. kan tenke meg morroa å spille i den stolen der ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Beklager dobbelposting, men nå ser jeg at Flerek er så heldig og komme med bildene av bula si på skjermen min når jeg hadde tatt bildene! Gz flerek! Wee! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 virkelig fin kosekrok det der, joystick - ratt og pedaler også, ikke dårlig. kan tenke meg morroa å spille i den stolen der ja! Er morro det ja! takk for skryt! Beklager dobbelposting, men nå ser jeg at Flerek er så heldig og komme med bildene av bula si på skjermen min når jeg hadde tatt bildene! Gz flerek! Wee! Takk skal du ha! Versogod Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skikkelig fin leilighet Zaft Kommer til å bli en bra kåk ut av det der! takk, mangler en del ting da, faktisk bare fått inn senga der(idag) har kjøkkenbord, stuebord, og div småting, men mangler pcbord da:O må få tak i billig ;P hmm ;P trenger forsåvidt vaskemaskin også Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Da var det meg å en kamerat sin nerdebule, orka ikke rydde alt av ledninger osv, så det får bli med bilder som er tatt med tanke på at de skal skjule ledninger å stasj Endret 4. februar 2008 av kpolberg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det var litt av en Nerdebule Men rått var det i alle fall. Leier leilighet sammen da? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gjør det, men faktisk så kom det ikke så mye mere stæsj etter at dama begynnte å studere i Oslo. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Her er et bilde av de to eskene med filmer jeg har på rommet: Og her er bilde av den nye DVD samlingen min, som jeg skal ta vare på: Mafia filmer, Jim Carrey, Stanley Kubrick-filmer osv :wub: Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 SNIP Weeewh! Vil stjele hele bula di! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå