VolcomStone Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da jeg nevnte det i innlegg 8231, var det ment som ironi. Vær så grei å unngå krangel. Kven kranglar ? Berre for å presisere betydninga av ordet og for å unngå vranglære Erlend Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Men den er grei, du. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Slenger opp et par bilder av de nye høyttalere som kom i dag Synd resten av rommet er så rotete, for ellers hadde det blitt flere bilder. Kommer muligens noe mer i morra (: Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Audiovector K3 altså, kjører du med en sub i dette oppsettet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Audiovector K3 altså, kjører du med en sub i dette oppsettet? Det stemmer, er K3. Mulig det blir et par Mi3 Super på meg innen en måneds tid =D Nope, kjører ikke sub, er kun stereo, og planlegger å fortsette med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mulig det er midlertidig, siden han nettopp fikk høyttalerene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det stemmer, er K3. Mulig det blir et par Mi3 Super på meg innen en måneds tid =D Nope, kjører ikke sub, er kun stereo, og planlegger å fortsette med det. Ser unektelig ut som du bruker det til film også så ville virkelig anbefalt en god sub. Kjører selv kun stereo og elsker sub'en min, er rett og slett en helt annen verden med den både på film og musikk! Men du har nettopp skaffet deg K3 og får snart Mi3 super? Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) hE Endret 13. februar 2008 av Bliv1n Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor stor er TVen din? ;> Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er vel en 32" Tatung MCAK? Men fint rom, godt utnyttet plassen du har. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen må spørre: HVORFOR HAR DU EI DAMELEGGI SKAPET DITT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor ikke, skulle jeg til å spør om? Det gir jo en slags "feeling", da. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Var nesten litt kult, på en merkelig og bisarr måte...! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes rommet ditt var kjempe fint . Eneste som jeg kan se er CRT skjermen som burde vært kasta for lengst , ellers et damelår er litt småfett å ha på rommet. Hvor fikk du tak i det om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes rommet ditt var kjempe fint . Eneste som jeg kan se er CRT skjermen som burde vært kasta for lengst , ellers et damelår er litt småfett å ha på rommet. Hvor fikk du tak i det om jeg tørr spørre? Han var nok kjapt innom et eller annet utstillingsvindu for dameundertøy. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Haha, akkurat det jeg tenkte også ... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg kan strengt tatt ikke se for meg personer som har behov for fire laptoper på samme pult. Multitasking er det visst dem kaller det. Quad Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Skal kjøpe 2 plakater å ha på hver side av hjørnet over senga. Bamsene passer på dvd\bok\film samlingen. Til uken får jeg akvarium på plass på kommoden. Endret 3. februar 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå