iNtensimilla Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Deilig rom Men hvorfor står høytallerene forran lerretet? Metallica og Xbox 360 Yeah! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jo, takk. Utrolig så mye det hjalp å få sengen over bakken! Projektoren er ganske gammel, og fikk den billig! Men passer akkurat til mitt lille bruk. Den kostet 5500 for tre år siden. Lerretet kostet vel 1500 tror jeg, 2x2 meter. Hehe! Projektoren står ikke så langt unna, så bildet er ikke så veldig stort. Høyttalerene er akkurat ikke i veien for bildet! Endret 23. januar 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Litt off topic, hva er det minste lerret man kan få??? som kan rulles opp!! Har så mye på rommet her nå at jeg ikke har plass til mer:p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Litt off topic, hva er det minste lerret man kan få??? som kan rulles opp!! Har så mye på rommet her nå at jeg ikke har plass til mer:p En liten rullegardin fra Ikea vil nok fungere, brukte selv Tupplur en liten stund. Men et rammelerret er bare så mye bedre. Når du har en ramme rundt ser det ut som en stor skjerm. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Litt off topic, hva er det minste lerret man kan få??? som kan rulles opp!! Har så mye på rommet her nå at jeg ikke har plass til mer:p En liten rullegardin fra Ikea vil nok fungere, brukte selv Tupplur en liten stund. Men et rammelerret er bare så mye bedre. Når du har en ramme rundt ser det ut som en stor skjerm. Når jeg først kjøper noe så kjøper jeg skikkelig! Ikke noe dritt inn her ihvertfall! Men ingen som vet hva det minste lerretet er? Finner ikke noe Hva er minste-avstand fra projektor til lerret for at man skal få et bra bilde? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Men ingen som vet hva det minste lerretet er? Hva med å ta en titt her? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Når jeg først kjøper noe så kjøper jeg skikkelig! Ikke noe dritt inn her ihvertfall! Men ingen som vet hva det minste lerretet er? Finner ikke noe Hva er minste-avstand fra projektor til lerret for at man skal få et bra bilde? Jo mindre avstand, jo mindre bilde. Det er ikke noe fasitsvar da dette varierer fra projektor til projektor. Med et mindre bilde får du mindre størrelse på pikslene, som vil resultere i et skarpere bilde. Så det er ikke nødvendigvis slik at størst mulig er best bilde. De minste lerretene starter normalt sett på 160-170cm bredde. Men finner selvsagt mindre, ikke at jeg vil anbefale det. Men kjøp hvertfall et lerret med sort ramme rundt bilde. Men nok OT for idag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Oppdatert versjon av nerdebula mi Her sitter jeg og nerder: TV og platespiller og hylle og stæsj: TV og hylle og stæsj: Seng og nattbord: Klesskap med vinterdyne og esker på toppen Kunst på veggene: Bilde av Johan Bauer: Bilde fra IKEA: Nok et bilde fra IKEA: Tegning av min 5 år gamle tremenning, Jenny Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fet bule det ja Ny tv hadde gjort seg eller? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som vet om en hylle jeg kan sette på benken min, som jeg kan plassere en forsterker, en Xbox 360 og en skriver? Som på bildet: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Datasmurf: Esker på toppen, ja. Mer standard kan det ikke bli. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 He he, sant, men nå er eskene flytta inn i boden, sammen med en pose fylt med aviser for 4 uker Og TVen skal byttes ut, skulle egentlig vært bytta ut nå, men plutselig forsvant stipendet mitt i reparasjon av harddisk i stedet for ny TV, Wii og hylle over PCen Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 får jeg vel poste her også da, når jeg først gravde fremm mitt gamle kamera, sorry for dårlig kvalitet/farger starter vi medseng + "lageret" tv kroken pc kroken sniger meg DVD hyllaogså Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ser litt risky ut å sove under lageret ditt Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 har hendt det har vært noen ulykker og hodeskader ja, mn var det å kaste noe da Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fått rydda litt. Ble ny løper på "klaffen" til skrivebordet til jul, den gjorde seg godt synes jeg. Hvilken stol er det du har der? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Begynt med å fikse opp tvkroken nå. Planen var _egentlig_ å sette en 50-tommer der, men det ble et komprimiss med en TH-42PZ700E isteden. Egentlig fornøyd, da den passet bra til avstanden mellom sofa og tv. Neste som blir er ny tv-benk, sofa og stuebord, samt skifte ut kablene til høyttalerne selvfølgelig. Har skikkelige kabler, bare ikke fått ræva i gir til å hente alle enda (jada. veit det er skjev plakat, masse rot og en lampe som ikke hører hjemme der, men det blir fiksa opp nå ). Jeg jobber med disse tinga as we speak Endret 26. januar 2008 av allyse Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Allyse: Slett ikke verst! Jeg krever specs/modellnummer av alt AV-utstyret ditt! 42" er jo finfin størrelse, det Lenke til kommentar
Hermann Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Her er da bula mi Endret 26. januar 2008 av Hermann Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Begynt med å fikse opp tvkroken nå. Burde vinkle senterhøyttaleren ned mot lytteposisjon, garanterer deg at det vil hjelpe på lydbildet. Endret 27. januar 2008 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå