DoNotWant Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 forsøk på ekstern kjøling: Testa det for noen dager siden. Varmen på skjermkortet sank med 20 grader. Det prøvde jeg og..Ble litt støvsuging på meg etterpå, hehe. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Fikk litt sånn middelalderspill assosiasjoner når jeg så det rommet ditt finix. Tenkte å investere i en sånn (stuepc) hvis jeg får råd Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Fikk litt sånn middelalderspill assosiasjoner når jeg så det rommet ditt finix. Tenkte å investere i en sånn (stuepc) hvis jeg får råd Hva koster de? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Gryta på chieftec kabinettet var jo spesielt digg. den hadde jeg henta ned rett føre jeg tok bildet. var middagen min det, potetstappe og minikjøttboller chieftecen er filserveren min og er kobla på tv'en. den fungerer også som bord når jeg skal spise. lcd'en er kobla til lian li'en. hvis dere ser i profilen min så ser dere specsa på en tredje pc som står på soverommet (bak kameraet). der står det også en gammel 17" crt og en nyere medion 19" crt. dog så blir ingen av de brukt til daglig. drone er egentlig bare noe jeg skrudde sammen fordi jeg hadde delene, og fordi det er den eneste maksina som klarer å spille gamle spill som duke nukem 3d og shadow warrior Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Fikk litt sånn middelalderspill assosiasjoner når jeg så det rommet ditt finix. Tenkte å investere i en sånn (stuepc) hvis jeg får råd Hva koster de? 2700,- for kabinett + Godt skjermkort, Godt lydkort, Tv-Kort, ram, plenty med hardiskplass osv. = Ganske mye Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Litt uryddig .. må spraye den andre skjermen i sort snart. Endret 20. juli 2005 av Pels Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kult skrivebord, pels. Det virker veldig massivt og solid. Ellers så virker det litt "butikk" med den skinne-baserte reolen. Jeg synes ikke det var for uryddlig heller. Du har i det minste ikke matrester, cola-slanter, bestikk og tallerkener flytende rundt. Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Min lille hybel, pr. 20 Juli 2005 .. Litt rotete da, men men. Gutter er gutter. Edit: Må jo ha med bilde av "the luuuv shack". Endret 20. juli 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror det der topper ganske mye! Heeelt uorganisert, men alikevel stylish.. Shikkelig nerderede.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ikke diss bula mi, den er fin fin! Så lenge jeg har PCen, anlegget og gitaren lett tilgjengelig er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg synes ikke det var for uryddlig heller. Du har i det minste ikke matrester, cola-slanter, bestikk og tallerkener flytende rundt. Øh, ja. *kikke litt rundt seg* Jeg må støvsuge bordet mitt snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) La ut noen bilder for en stund siden her men de var litt dårlige så her kommer noen nye : "Bula" mi : Sånn ser det ut fra sofa'n jeg sitter i nå: World Of Warcraft : Og her er den kjøre Panasonic PT-AE700: edit: Oi, ble kanskje litt store bilder? Eller er det bare jeg som har så stor skjerm? Endret 20. juli 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Neida, ble helt greie dem.. Gleder meg til jeg skal flytte.. Blir vel uka her / neste.. Pic shall come! Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Litt uryddig .. må spraye den andre skjermen i sort snart. zalman vannkjøling jo :!: store tanken.. vil ha mist! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ikke diss bula mi, den er fin fin! Jajaja. Du har jo t.o.m. linet opp fjernkontrollene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Synes nesten alle har det ganske rotete i grunn jeg... Selv er rommet mitt i avsluttninsprossessen av en oppussing, og for tiden bor det tre tyskere der inne... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Synes nesten alle har det ganske rotete i grunn jeg... Selv er rommet mitt i avsluttninsprossessen av en oppussing, og for tiden bor det tre tyskere der inne... Post bilder etterpå da. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Synes nesten alle har det ganske rotete i grunn jeg... Slike utsagn forplikter vet du. Så når tyskerne er ute har du værsågod bla opp noen bilder Edit; flere som tenkte det samme som meg. Endret 20. juli 2005 av el-asso Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Seff, men ikke forvent dere noe... Etter at skjermen gikk i gulvet har jeg bare en CRT-skjerm liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå