Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det var et reent tullebilde :), selvfølgelig. Er vel strengt tatt ikke mange som trenger så mange pcer på samme bord, hvis man ikke folder eller noe annet. Uansett så eier vi (familien) alle pcene jeg hadde på bordet, + en til som ikke var med.

Er jo gøy å ta litt sånne bilder. Minner meg om "Warlord" (eller noe sånt) i Die Hard 4.

Edit: Du skjønte vel egentlig det?

Endret av Centuss
Lenke til kommentar
Hva med å prøve å gjemme bort alle ledningene? Off ... ledninger er mas!

Hehe, har ikke fått startet på det enda :p Venter til jeg får veggfeste til TV'en, så skal jeg føre ledninger ordentlig. Kanskje jeg skal kjøpe skinner til å legge ledningene i, ellers så skal jeg bare bruke strips, og stripse de fast i databord stanga langs veggen.

Jeg føler at mye er midlertidig nå. Skal kanskje selge laptopen, etter hvert får jeg anlegg med bookshelft høytallere med høytaller fester og 10'' subwoofer under benken, pcen som ligger i deler på benken skal settes inn i et kabinett, osv, osv.

Blir bare bedre og bedre tenker jeg :D Er hvertfall 1000x bedre enn sånn det var før :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC00439.jpg

DSC00394.jpg

DSC00706-1.jpg

Lenke til kommentar

Knipsa noen bilder med min gamle møkkawebcam istad:

post-45729-1200838443_thumb.jpg

Prøvde å få en skjerm jeg fikk av en kamerat til å funke, men det ville den visst ikke.

post-45729-1200838453_thumb.jpg

Litt lengre til høyre på skrivebordet mitt befinner området jeg fokuserer på til vanlig.

post-45729-1200838459_thumb.jpg

Bak meg står midlertidig bordet mitt med laptop fra skolen + litt annet bøll.

post-45729-1200838466_thumb.jpg

Backup-utstyret mitt + bittelitt av madrassen jeg for tiden sover på.

Skal låne med meg skolens kamera hjem engang for å få tatt noen ordentlige bilder.

For tiden ser rommet mitt ut som et bomba horehus, men det kommer seg! =)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Det føles ikke så fullt så lenge jeg ikke tenker på det. =P

Alt er bare midlertidig. Skal kjøpe inn nytt kabinett som skal plasseres under bordet, LCD-skjermen som ikke funka skal på Lindum (søppeldynga her omkring), madrassene (har 2 pga. dama) skal ut og 1 stk. 120-seng skal inn istedenfor. Dessuten vurderer jeg å pusse nede hele skrivebordet mitt og lakke det siden det ser så jævlig ut (modern fikk det av gamlejobben eller no).

Lenke til kommentar
Utrolig fin bule det der ja. Hva slags "arbeidsoppgaver" snakkes det om? Hvilket skjermkort bruker du?

For det meste photoshop og skriving av oppgaver, reviews og lignende. Veldig kjekt å bruke den ene skjermen til browser, en til arbeidsflate, en til verktøy og en til Winamp ;)

Kjøpte et Radeon 7000 i tillegg til x1900 som jeg bruker til spilling, og slik får jeg kobling til 4 skjermer. Har ikke råd til et 8800 enda.

Lenke til kommentar

Stilig bule der. Drøss med skjermer.

Da kan jeg spørre deg siden du har 4 skjermer tilkoblet. Jeg har nå 2 stk tilkoblet 8800GTS kortet, skulle gjerne ha koblet til en til. Problemet er da, jeg har kun 2 utganger(oppbrukt) og en S-video- og denne vil jeg ikke bruke.

Hva gjør jeg da?- billigst mulig løsning for 1 skjerm til.

Går den ann å kjøpe et dritt kort som 8500gt eller noe og sette sammen med 8800gts?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...