lain Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har dårlig med bilder av soverommet, men kan legge inn bilder av pc pulten min, dog noe dårlig vinkel pga veggen bak der jeg sitter (henger foresten et stefan lord dart skap der). Skal fikse bilder av div annet senere, men tar hva jeg har nå, så får jeg tråden i mine innlegg også. Og ja, vet det er dårlig bilde, trenger vidvinkellinse. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå driver jeg og maler rommet. Er hvitt, dårlig web cam. Nytt strøk i morra, så setter jeg opp alt av benker osv på onsdag. Kommer antageligvis med bilder da! Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ingen som har noe feedback på min? Vil gjerne vite hva folk syns, og hva som kan gjøres for å få det bedre *sniff sniff* Lukter jeg netthandelen? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, jeg fikk den for 3000 hvis det er forsterkeren du mener. Funker bra. Minstepris i sverige var 12.000 når jeg kjøpte den. Om du mener jeg burde kjøpt flere ting fra netthandelen, så skal jeg stikke innom en tur. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nå har jeg pusset opp rommet Mer kommer! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Digg Philips 32'' du bruker som skjer der? Fornøyd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Og jeg som synes 22" er mer enn stort nok. Pent rom, forresten. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tok et bilde nå ikveld. Utrolig hvor god stemning levende lys lager. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Digg Philips 32'' du bruker som skjer der? Fornøyd? Og jeg som synes 22" er mer enn stort nok. Pent rom, forresten. Takk, takk Ja, det er 32'' Philips, som i signatur Kostet 4444 kr på januartilbudet til Elkjøp Er kjempe fornøyd med TV'en! Bruker den bare til Xbox 360 da, men tenkte jeg skulle prøve den på pcen. Skal snart kjøpe veggfeste også, så blir det ikke så sykt nærme å sitte på pcen med den tven Blir jo bare 20-30 cm forskjell, men, men.. Er hvertfall ikke digg å sitte så nærme som jeg satt på pcen før med 20'' Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tok et bilde nå ikveld. Utrolig hvor god stemning levende lys lager. Ahw! I like it. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mitt rom i mobilkvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når er vel meningen med denne tråden å ta bilde av pc-en sin og det rundt. Eller kanskje du ikke har en? :---D Men ellers, fine kosedyr Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når er vel meningen med denne tråden å ta bilde av pc-en sin og det rundt. Eller kanskje du ikke har en? :---D Men ellers, fine kosedyr Kosedyr ftw! Uansett, pc rommet mitt er as we speak bebod av en retard bror, nerdete vennegjengen til en retard bror, melk, rot, og det er bare en pc på et bord. Så tok heller bilde av rommet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det så ut som en koselig kåk det der. Pianoet gir det hele et løft. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Aidskake: Du har jo tilogmed sett det live. \o/ Gaven din henger enda - fin å se på. Sauegjeteren: Holy crap du har et PIANO på rommet din heldiggris! Åh, det må være sykt gøyalt å ha. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pianoet er kos ja Onkel som hadde det før, verdt endel tror jeg. Men det er dessvere ikke stemt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pianoet er kos ja Onkel som hadde det før, verdt endel tror jeg. Men det er dessvere ikke stemt. Se til å få det stemt og get playing! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pianoet er kos ja Onkel som hadde det før, verdt endel tror jeg. Men det er dessvere ikke stemt. Se til å få det stemt og get playing! Har nok med å lære meg bass akkurat nå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pianoet er kos ja Onkel som hadde det før, verdt endel tror jeg. Men det er dessvere ikke stemt. Se til å få det stemt og get playing! Har nok med å lære meg bass akkurat nå. Lær deg begge! Det er gøy! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når er vel meningen med denne tråden å ta bilde av pc-en sin og det rundt. Eller kanskje du ikke har en? :---D Men ellers, fine kosedyr Går an å nerde rimelig bra uten en pc. Han har jo tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå