Chalciporuspiperatus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lo litt når jeg leste den der. Tja, er jo blitt en del. Høyttalerne er egentlig farsan sine, samt xbox rattet. Resten er vel mitt. Sofa kommer i morgen, samt veggfeste til TV. Forhåpentligvis. Blir moro å se hvordan det blir Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har allerede planen klar over hvordan rommet mitt "til slutt" skal se ut. Eneste som mangler er TV, høyttalere og reciever: *bilder* Ser bra ut det Concept 8? 10? Hadde kanskje vært en idè å ha litt mer rom mellom dem? når det gjelder lydbildet vil det mangedobles alle retninger hvis du gir hver av høyttalerene 1 meter til Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ett par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Hjelp og support med programmet Sketchup kan dere gjøre i Den store Sketchup-tråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nye bilde av bula mi. Nytt kabinett, ny skjerm og nokon flotte hyller på veggen. Legg og merke til kabelorganiseringen på kablane til det som er oppå bordet. Den skal få vere til påske da eg reiser på TG. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sure looks sweet , seriøst mye laptoper da :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har allerede planen klar over hvordan rommet mitt "til slutt" skal se ut. Eneste som mangler er TV, høyttalere og reciever: *bilder* Ser bra ut det Concept 8? 10? Hadde kanskje vært en idè å ha litt mer rom mellom dem? når det gjelder lydbildet vil det mangedobles alle retninger hvis du gir hver av høyttalerene 1 meter til Concept 8, ja. Quoter meg selv: Som du sikkert har lest, har jeg ikke kjøpt noen høyttalere enda. Dessuten kan jeg uten problemer flytte kube-reolen lenger mot høyre inntil veggen (som er usynlig på bildet). TV'n (som heller ikke er kjøpt) kan også være mindre, noe forøvrig også TV-benken kan være. Jeg ville ikke bekymret meg for lite luft rundt høyttalerne. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da har jeg bytta plass på pult og skap, samt satt inn en sofa fra bolia.com Før: Etter: Ble mye finere! Høyttalerne skal flyttes opp på stua tror jeg, så skal jeg skaffe et sett med 5.1 surround høytallere, litt små, som jeg kan henge rundt om kring i hjørnene på rommet. Imorgen blir det en skuffe under vinduet til venstre for sofaen, og forhåpentligvis et veggfeste til TVen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 JAAAAAA!!!!!!!!! Tv'en kom idag! Var bare den råtne pakkesporingen til posten som ikke funket. Så det kommer nok en oppdatering idag Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Oijsann, har fullstendig glemt bildene, kommer om et par min Da er bildene på plass Endret 12. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Pc skjermen var feit då! Ellers "litt" fjortisfaktor på det CV-anlegget.. Whatever floats your boat.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Heheh, er kanskje litt fjortisfaktor fra anlegget, men er litt over middels glad i bass så da funker det ganske bra Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Heheh, er kanskje litt fjortisfaktor fra anlegget, men er litt over middels glad i bass så da funker det ganske bra Fair enough. Du vil nok lære med tida uansett. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Heheh. Kanskje det, kanskje ikke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Digg skjerm, lik som jeg har. Btw, jeg synes at tastaturet lå litt for langt til venstre i forhold til skjermen... Endret 12. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tastaturet ligger litt for langt til venstre ja, det er jeg helt enig i. Men pulten er litt liten så får ikke plass til tastaturet lenger mot høyre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bitteliten pult, ja. Har ikke tenkt på å legge tastaturet litt over musematta? Trenger jo ikke så stor plass til musa med mindre du har veldig lav sensitivitet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har nok lav sens så trenger plassen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med å... *trommevirvel* Flytte litt på skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå