Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har allerede planen klar over hvordan rommet mitt "til slutt" skal se ut. Eneste som mangler er TV, høyttalere og reciever:

 

*bilder*

 

Ser bra ut det :) Concept 8? 10?

 

Hadde kanskje vært en idè å ha litt mer rom mellom dem? når det gjelder lydbildet vil det mangedobles alle retninger hvis du gir hver av høyttalerene 1 meter til ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Har allerede planen klar over hvordan rommet mitt "til slutt" skal se ut. Eneste som mangler er TV, høyttalere og reciever:

 

*bilder*

 

Ser bra ut det :) Concept 8? 10?

 

Hadde kanskje vært en idè å ha litt mer rom mellom dem? når det gjelder lydbildet vil det mangedobles alle retninger hvis du gir hver av høyttalerene 1 meter til ;)

Concept 8, ja.

Quoter meg selv:

Som du sikkert har lest, har jeg ikke kjøpt noen høyttalere enda. Dessuten kan jeg uten problemer flytte kube-reolen lenger mot høyre inntil veggen (som er usynlig på bildet). TV'n (som heller ikke er kjøpt) kan også være mindre, noe forøvrig også TV-benken kan være. Jeg ville ikke bekymret meg for lite luft rundt høyttalerne. ;)
Lenke til kommentar

Da har jeg bytta plass på pult og skap, samt satt inn en sofa fra bolia.com :)

 

Før:

140802.jpeg

 

Etter:

141285.jpeg

 

Ble mye finere! Høyttalerne skal flyttes opp på stua tror jeg, så skal jeg skaffe et sett med 5.1 surround høytallere, litt små, som jeg kan henge rundt om kring i hjørnene på rommet. Imorgen blir det en skuffe under vinduet til venstre for sofaen, og forhåpentligvis et veggfeste til TVen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...