VolcomStone Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja heller bilder enn paint sketchups ! Erlend Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 På side 156 kan du se gamle bilder av rommet mitt, pompews har postet dem. Min gamle bruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har allerede planen klar over hvordan rommet mitt "til slutt" skal se ut. Eneste som mangler er TV, høyttalere og reciever: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var jævlih naijs tegnet. Hvilket program har du brukt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var jævlih naijs tegnet. Hvilket program har du brukt? Sketch-Up. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er ikke SÅ gøy å sitte i sofa å se film. Ville fått det til så en sofa / en godstol kom inn på rommet. Mye mer komfortabelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Er ikke SÅ gøy å sitte i sofa å se film.Ville fått det til så en sofa / en godstol kom inn på rommet. Mye mer komfortabelt. Ikke noe problem. Jeg elsker sofa. Endret 11. januar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Veldig fint fLeReK! Hvor skal du plasere kabinettet ? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er ikke SÅ gøy å sitte i sofa å se film.Ville fått det til så en sofa / en godstol kom inn på rommet. Mye mer komfortabelt. Ikke noe problem. Jeg elsker sofa. Hehe. Smak og behag Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Veldig lite luft rundt fronthøgtalerene fLeReK, såg litt trangt ut. Håper du ikkje har alt for store fronter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Veldig lite luft rundt fronthøgtalerene fLeReK, såg litt trangt ut. Håper du ikkje har alt for store fronter.. Som du sikkert har lest, har jeg ikke kjøpt noen høyttalere enda. Dessuten kan jeg uten problemer flytte kube-reolen lenger mot høyre inntil veggen (som er usynlig på bildet). TV'n (som heller ikke er kjøpt) kan også være mindre, noe forøvrig også TV-benken kan være. Jeg ville ikke bekymret meg for lite luft rundt høyttalerne. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Og da har vi kommet inn i ny leilighet.. Her har vi bilder: Nerdehjørnet Et bilde til av nerdehjørnet Hylle med omtrent en majoritet av dvd'ne mine (resten hadde ikke plass) Kjøkken Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Pen liten leilighet det. ''Da har ''vi'' kommer inn i ny leilighet'', bor du sammen med en? Kjøpt? Leier? Stor? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Veldig lite luft rundt fronthøgtalerene fLeReK, såg litt trangt ut. Håper du ikkje har alt for store fronter.. Som du sikkert har lest, har jeg ikke kjøpt noen høyttalere enda. Dessuten kan jeg uten problemer flytte kube-reolen lenger mot høyre inntil veggen (som er usynlig på bildet). TV'n (som heller ikke er kjøpt) kan også være mindre, noe forøvrig også TV-benken kan være. Jeg ville ikke bekymret meg for lite luft rundt høyttalerne. Ok Men nok av plass blir det jo aldri, har sjølv rom med seng+surroundanlegg+tv+pc osv. Idéellt sett skulle eg hivd ut alt utenom tv'en og anlegget Men sånne planer om dedikert filmrom får vente til eget hus og fast jobb er i boks. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) * Endret 17. mars 2016 av Chalciporuspiperatus Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fin bule det. Litt rydding nå så blir den tipp topp 92 modell og så mye utstyr? (Den setninga hørtes ikke bra ut, mente det som 1992 modell? og råd til så mye data ting, tv, mobiler etc.) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så ikke så gale ut det der, men litt ryding hadde gjort seg. Oppdatering av min bule skjer nok ikke iløpet av helgen slik jeg sa på forrige side. Posten har enda ikke fått sendt tv'en fra sandefjord. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 2mmy, nå har jeg sporingsnummeret på TVen din Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Oij, og hva kan du gjøre med det? *hint* Tv'en er ikke betalt *hint* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Pen liten leilighet det. ''Da har ''vi'' kommer inn i ny leilighet'', bor du sammen med en? Kjøpt? Leier? Stor? Har samboer. Vi leier og den er på omtrent 55 kvm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå