Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Har allerede planen klar over hvordan rommet mitt "til slutt" skal se ut. Eneste som mangler er TV, høyttalere og reciever:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Er ikke SÅ gøy å sitte i sofa å se film.

Ville fått det til så en sofa / en godstol kom inn på rommet. Mye mer komfortabelt.

Ikke noe problem. Jeg elsker sofa.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Veldig lite luft rundt fronthøgtalerene fLeReK, såg litt trangt ut. Håper du ikkje har alt for store fronter..

Som du sikkert har lest, har jeg ikke kjøpt noen høyttalere enda. Dessuten kan jeg uten problemer flytte kube-reolen lenger mot høyre inntil veggen (som er usynlig på bildet). TV'n (som heller ikke er kjøpt) kan også være mindre, noe forøvrig også TV-benken kan være. Jeg ville ikke bekymret meg for lite luft rundt høyttalerne. ;)

Lenke til kommentar
Veldig lite luft rundt fronthøgtalerene fLeReK, såg litt trangt ut. Håper du ikkje har alt for store fronter..

Som du sikkert har lest, har jeg ikke kjøpt noen høyttalere enda. Dessuten kan jeg uten problemer flytte kube-reolen lenger mot høyre inntil veggen (som er usynlig på bildet). TV'n (som heller ikke er kjøpt) kan også være mindre, noe forøvrig også TV-benken kan være. Jeg ville ikke bekymret meg for lite luft rundt høyttalerne. ;)

Ok :blush:

Men nok av plass blir det jo aldri, har sjølv rom med seng+surroundanlegg+tv+pc osv. Idéellt sett skulle eg hivd ut alt utenom tv'en og anlegget :p Men sånne planer om dedikert filmrom får vente til eget hus og fast jobb er i boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...