Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt synd det er en bakprosjeksjonstv. ILLE bilde, men veldig fin leilighet forøvrig ;) Lykke til :woot:

Såvidt jeg ser, så er det en 55" Sony, full HDTV. Jeg ville ikke akkurat klagd på bildet :!:

Tviler sterkt på at det der er full hdtv.. Er nok en bakprosjektor...

Er nok ikke full hd tv. Så tror nok at du tar feil Wheelman. Men det finnes full hd bakporsjektor tv'er.

Full HD tv'en til sony ser slik ut.

328105.jpg

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hva er alt snakket om en Sony TV? Man skal jo være dum for å la være å se at det står MIRAI på TV'n. Så vidt jeg vet produserer ikke MIRAI bakprosjektor-TVer og dermed er det en LCD eller plasma.

Lenke til kommentar
Hva er alt snakket om en Sony TV? Man skal jo være dum for å la være å se at det står MIRAI på TV'n. Så vidt jeg vet produserer ikke MIRAI bakprosjektor-TVer og dermed er det en LCD eller plasma.

W00t, hvilken sin bule snakker du om nå?

Dette er en bakprosjektor tv.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Litt synd det er en bakprosjeksjonstv. ILLE bilde, men veldig fin leilighet forøvrig ;) Lykke til :woot:

Såvidt jeg ser, så er det en 55" Sony, full HDTV. Jeg ville ikke akkurat klagd på bildet :!:

Tviler sterkt på at det der er full hdtv.. Er nok en bakprosjektor...

Er nok ikke full hd tv. Så tror nok at du tar feil Wheelman. Men det finnes full hd bakporsjektor tv'er.

Full HD tv'en til sony ser slik ut.

328105.jpg

På CB Eelktro hadde de en som har helt lik, 55" Sony fullHD bakprojeksjons TV :ermm:

Lenke til kommentar

helvete da, får jeg aldri telefon om jeg får leiligheten eller ei? :( bah...

og dere... det er en bakprosjektors-tv sak tipper jeg, var "blassent" bilde osv...

og enten sony eller philips, var no kjent i alle fall

men argh, vil ha tlf om jeg fårn eller ei:/

Lenke til kommentar

Tok meg den en liten frihet og lagde en litt rask scetch av hvordan jeg håper rommet mitt vil se ut etter ommøbleringen.

post-115792-1199921422_thumb.jpg

Rommet ble litt feil størrelsesmessig. Det vil bla. være mer plass med pcbordet. jaja, var bare for å få en liten oversikt :)

Hvis du lurer på hvordan det er nå er det bare å sjekke signaturen min.

Lenke til kommentar
Ehm, sover du på sofaen?

Tenkt jeg skulle sove på sjeselong-delen av sofaen ja ;) 120-sengen min tar jo tross alt nesten 1/3 av gulvplassen min, så den skal ut.

Heheh.

@Methano, samme her. Må vel være det eneste programmet fra MS som jeg enda ikke har fått til å klikke.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Jepp, MS Paint må vel være ett av de beste programmene MS egentlig har levert (jeg har i alle fall aldri fått feilmelding om at paint har klikket ennå *bank i bordet*).

Så jeg satte meg ned og "sketchet" min gloriøse bule.

Det virket som en koselig plass å bo :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...