VetleRsport Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt synd det er en bakprosjeksjonstv. ILLE bilde, men veldig fin leilighet forøvrig Lykke til Såvidt jeg ser, så er det en 55" Sony, full HDTV. Jeg ville ikke akkurat klagd på bildet :!: Tviler sterkt på at det der er full hdtv.. Er nok en bakprosjektor... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Litt synd det er en bakprosjeksjonstv. ILLE bilde, men veldig fin leilighet forøvrig Lykke til Såvidt jeg ser, så er det en 55" Sony, full HDTV. Jeg ville ikke akkurat klagd på bildet :!: Tviler sterkt på at det der er full hdtv.. Er nok en bakprosjektor... Er nok ikke full hd tv. Så tror nok at du tar feil Wheelman. Men det finnes full hd bakporsjektor tv'er. Full HD tv'en til sony ser slik ut. Endret 9. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva er alt snakket om en Sony TV? Man skal jo være dum for å la være å se at det står MIRAI på TV'n. Så vidt jeg vet produserer ikke MIRAI bakprosjektor-TVer og dermed er det en LCD eller plasma. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva er alt snakket om en Sony TV? Man skal jo være dum for å la være å se at det står MIRAI på TV'n. Så vidt jeg vet produserer ikke MIRAI bakprosjektor-TVer og dermed er det en LCD eller plasma. W00t, hvilken sin bule snakker du om nå? Dette er en bakprosjektor tv. Endret 9. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt synd det er en bakprosjeksjonstv. ILLE bilde, men veldig fin leilighet forøvrig Lykke til Såvidt jeg ser, så er det en 55" Sony, full HDTV. Jeg ville ikke akkurat klagd på bildet :!: Tviler sterkt på at det der er full hdtv.. Er nok en bakprosjektor... Er nok ikke full hd tv. Så tror nok at du tar feil Wheelman. Men det finnes full hd bakporsjektor tv'er. Full HD tv'en til sony ser slik ut. På CB Eelktro hadde de en som har helt lik, 55" Sony fullHD bakprojeksjons TV Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 helvete da, får jeg aldri telefon om jeg får leiligheten eller ei? bah... og dere... det er en bakprosjektors-tv sak tipper jeg, var "blassent" bilde osv... og enten sony eller philips, var no kjent i alle fall men argh, vil ha tlf om jeg fårn eller ei:/ Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 JAAAAAAA!!!! fikk leiligheten!!! innflyttingsdato er 1 februar eller noe etter det, weeee:D Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 JAAAAAAA!!!! fikk leiligheten!!! innflyttingsdato er 1 februar eller noe etter det, weeee:D Gratulerer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer! Du får komme med bilder nå du har instalert deg! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tok meg den en liten frihet og lagde en litt rask scetch av hvordan jeg håper rommet mitt vil se ut etter ommøbleringen. Rommet ble litt feil størrelsesmessig. Det vil bla. være mer plass med pcbordet. jaja, var bare for å få en liten oversikt Hvis du lurer på hvordan det er nå er det bare å sjekke signaturen min. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ehm, sover du på sofaen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer Zaft Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Da ble jeg inspirtert av deg Ruben og lagde en skisse over hvordan rommet mitt kommer til å bli også. Ble litt feil størrelse på forskjellige ting. Endret 10. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 JAAAAAAA!!!! fikk leiligheten!!! innflyttingsdato er 1 februar eller noe etter det, weeee:D Grattis, (forum)kamerat Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ehm, sover du på sofaen? Tenkt jeg skulle sove på sjeselong-delen av sofaen ja 120-sengen min tar jo tross alt nesten 1/3 av gulvplassen min, så den skal ut. Lenke til kommentar
methano Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jepp, MS Paint må vel være ett av de beste programmene MS egentlig har levert (jeg har i alle fall aldri fått feilmelding om at paint har klikket ennå *bank i bordet*). Så jeg satte meg ned og "sketchet" min gloriøse bule. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ehm, sover du på sofaen? Tenkt jeg skulle sove på sjeselong-delen av sofaen ja 120-sengen min tar jo tross alt nesten 1/3 av gulvplassen min, så den skal ut. Heheh. @Methano, samme her. Må vel være det eneste programmet fra MS som jeg enda ikke har fått til å klikke. Endret 10. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 fikk det til å klikke engang jeg;P var vel ett kjempestort bilde jeg prøvde redigere;P Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jepp, MS Paint må vel være ett av de beste programmene MS egentlig har levert (jeg har i alle fall aldri fått feilmelding om at paint har klikket ennå *bank i bordet*).Så jeg satte meg ned og "sketchet" min gloriøse bule. Det virket som en koselig plass å bo Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Der har du rommet mitt. Kommer kanskje bilder hvis jeg får lada camen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå