Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fint rom det der med masse lys, noe som er bra. (Lindquist). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oh, pent rom Lindquist. Vurdert å kjøpe kabelordere? Var litt mange synlige kabler bak TV-bordet, syns jeg. (Ikke det at jeg skal si noe, er jo mye verre hos meg ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takk igjen! :] Faktisk, det skal jeg vurdere. Er det noe som ødelegger, så er det de stygge ledningene. Hvor får man slike billig? ;D Jeg er dødsfornøyd med rommet mitt, endelig, og vil ikke flytte ut ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvor får man slike billig? ;D Det får man i 10-meterspakninger på Biltema for rundt 50,-. Endret 8. januar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Har selv kjøpt den fra Biltema, kjekt å ha liggende et par meter. Kan godt anbefales. Greit å ha muligheten til å ta ut bare én kabel fra samleren også, uten å måtte sette på en ny. Endret 8. januar 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Anki:Rommet er ikke så stort, rundt 13 kvadrat, pulten er kjøpt på ikea Oslo Prøv de bildene her som har prb: *bilder* Aaww, rike mannen! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skikkelig bra utnyttelse av plassen det der, Lindquist. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det kommer nok noen nye bilde av min bule iløpet av helgen. Kjøpte meg ny tv idag Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oijoijoij Tommy Kommer sikkert snart nye bilder av min og, da jeg muligens skal fjerne sengen og få inn en eller annen spennende løsning. Blir nok ommøblering til helgen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jepp, kjøpte meg en tatung 32" MCAK idag Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ahh, deilige greier. Har ikke råd til sånt, i alle fall ikke med det første. Må klare meg med en 28" bilderør-tv, jaja, virker greit Hvor mye måtte du gi? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) 4395,- Tilbud hos netshop. Endret 8. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://halden.rubrikk.no/annonser.Flott_le...&fc=8,56,56 ikveld får jeg vite om jeg får den leiligheten, hadde vært konge:D Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://halden.rubrikk.no/annonser.Flott_le...&fc=8,56,56 ikveld får jeg vite om jeg får den leiligheten, hadde vært konge:D Deili leilighet da Det kjøleskapet og det tv da! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://halden.rubrikk.no/annonser.Flott_le...&fc=8,56,56 ikveld får jeg vite om jeg får den leiligheten, hadde vært konge:D Deilig leilighet, da! Billig mtp. alt innholdet. Synd det ligger i "Tistern", og ikke i Halden sentrum. Håper for din del du har bil Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 bussholdeplass 50 meter unna leiligheten og 4 busser i timen til sentrum, 1km MAX til rema 1000, digg sted å bo ikke så glad i sentrum uans, bor i råde nå for å si det slik og ja det kommer ordentlige bilder hvis jeg fårn ;P Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt synd det er en bakprosjeksjonstv. ILLE bilde, men veldig fin leilighet forøvrig Lykke til Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt synd det er en bakprosjeksjonstv. ILLE bilde, men veldig fin leilighet forøvrig Lykke til Såvidt jeg ser, så er det en 55" Sony, full HDTV. Jeg ville ikke akkurat klagd på bildet :!: Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 tvn stod på når jeg så pån, så ut som bakprosjektors-tv, og så ut som hvit/blassent bilde, men så ikke rett forann;P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sinnsykt fint der da, Zaft. Får håpe du får den Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå