Haelas Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 tipper det kom ut av rumpa hans da han satt og dreit penger Veldig fint rom Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 han er tross alt 33 år, så tror ikke dette er mamma og pappa sitt verk. Veldig fint rom, likte spesielt løsningen med høytalerne på pcen Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Min studenthybel: Kult med en center og 2 bakhøytalere forran Headset Pc,ekstern harddisk,webcam,og ps2 (som blir bytta inn i PS3 om ikke lenge) Trådløst tastatur og mus Må føye til at jeg er 17 år gammel, og ikke har så mye penger å rutte med, så klare meg helt fint Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Glad i CV el? Morrolyd det Fin bule det, har lyst på, men så var jo pengene ett problem da... Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Glad i CV el? Morrolyd det Fin bule det, har lyst på, men så var jo pengene ett problem da... Ja,cv er gode greier, men center og bak-høytalerene er solgt nå, så har kun fronter og en subb av CV. Men takk for kommentar Sinsykt Fint Hansy. Takker for kommentar, er passelig fornøyd selv Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Fin bule Hansy Hva syntes du om VE-8? Og hvilken sub er det du har? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Fin bule Hansy Hva syntes du om VE-8? Og hvilken sub er det du har? Tusen takk for kommentar Synes VE8 spiller knallbra mtp. pris og størrelse, folk har fått seg en overaskelse når jeg var vridd volum-bryteren noen ganger, samtidig som dem spiller ganske pent selv om man kommer over xxx antall desibel. Mange syns det er jævlig med høy musikk, men med disse så går det fint ann å sitte å høre på HØY musikk over lengre tid pga. det høres ganske bra ut. Ser ganske pene ut, og er lettdrevene med en ok receiver (min yter 2x75w ved 2 kanalers drift, og rundt 55-60 ved surround).Denon AVR 1507 tror jeg den heter, orke ikke sjekke Ellers,så heter subben CV LX10, og gir dypbassen jeg manglet før jeg fikk subben.Den er 3-4 år gammel, kjøpte den brukt dog, men ser ufattelig godt ut, selv om den er "gammel". Hifi-utstyr skal tåle 15-20 år, så om man ser det på den måten er den "ny" Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) . Endret 17. januar 2008 av Bliv1n Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå snakker vi Tatung og greier Hva syns du om tven? Og hvilket OS kjører du? Det er ikke Linux MCE? Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er godt fornøyd med TVen, har ikke funnet noe spesielt å klage på. "OSet" jeg kjører kalles for Playstation 3 menyen. ;P Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvor har du kjøpt tv-bordet ditt? Synes det er sinnsykt mange fete buler her, kan sikkert komme med noen bilder av bula mi etter at jeg har rydda litt Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Om det er mitt TV-bord du mener er det kjøpt på Skeidar eller Bohus for over 4 år siden. Synes det er litt lite, skal prøve å mekke et litt bredere snart, slik at jeg får skjult alle ledningene samt kan ha høytalerene stående (ligger i den nederste "hylla" på TV-bordet). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Enig.Så absolutt ikke verst ut, men jeg ville vurdert å bytte pulten med en annen. Var planen også. Bursdag om ikke så lenge. Blir nytt innkjøp da. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Her er mitt pc-rom Prøve kanin-pc til høyre og skap med nesten bare pc utstyr og tilslutt, pcen, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Prøve kanin-pc til høyre og skap med nesten bare pc utstyr Man kan lett se hvordan lekser er prioritert. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Her er mitt pc-rom Nice bule, liker de rotete hyllene med PC deler ser omtrent sånn ut i skapet mitt.. Men to bærbare PC'r ? (ene skole og andre gaming ?) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Prøve kanin-pc til høyre og skap med nesten bare pc utstyr Man kan lett se hvordan lekser er prioritert. Det er fortsatt to hyller over som det er mer bøker i da Her er mitt pc-rom Nice bule, liker de rotete hyllene med PC deler ser omtrent sånn ut i skapet mitt.. Men to bærbare PC'r ? (ene skole og andre gaming ?) Fikk den lille hp bærbaren 1 for noen dager sida, så har ikke bestemt hva jeg skal gjøre med den store enda Den stasjonære bruker jeg som filserver + gaming, holder på å bygge ny gaming pc som blir ferdig om noen uker. Endret 7. januar 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Iceman22: Digg rom Hvor stort er rommet og hvor har du kjøpt pulten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå