lokeland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Lukter smårike foreldre her? =P Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har du ikke på sengetrekk? Så rimelig møkkete ut de putevarene der ja Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja de gjorde det... Man bør bytte dyne trekke og sånt en gang i uke, i alle fall vær 14 dag... Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Glisevask: Om det er meg du spør, så er vel foreldra mine heilt normale, er eg som har spart til PCen eg har bygd, tven, og alt. Foreldra mine har betalt PC pulten og skal betale litt av tv benken, men resten har eg betalt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Min opppdatere bule..Bilder Tavla og det er sånt jeg ikke har tatt bort enda.. Skrivebordslampa er ødelagt, så har snudd alle tak-lysene mot skrivepulten. Var tomt på veggene også, på disse bildene, men det er for det meste ordna nå. 14 år Det var et rom som virka mer 15 enn 4 Rommet ditt hadde litt av en ansamling med ting, men så veldig bra ut. Ble litt skeptisk til alderen når jeg så alle tingene dine, men du har vel prioritert annerledes ser jeg. Kunne nok tenkt meg rommet ditt ja Hvilket operativsystem har du på serveren din? Ubuntu eller Windows? Endret 4. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bytter det egentlig hver uke, men har ikke rekki (ikke si: men å skrive her rekker du. Diskusjon.no/form er no helt annet i forhold til skifte på senga). De butene som har på hvitt trekk har på hvitt trekk. Det er ingen uten der. Jeg har ikke rike foreldre, men en rik onkel som ikke har kone eller barn selv, men elsker å skjemme nevøen sin bort. Har dessverre ikke peil på tech selv, så jeg vet hva jeg får til jul og bursdag hvert år fordi han må spørre så mye.. Litt kjipt det da, vet liksom hva jeg får, men det er greit når jeg ønsker meg noe VELDIG Noe har jeg da kjøpt selv.. Alle spillene (kommer inn et par nye titler i dag), en del av cd'ne, joystickn, øhm.... judo-beltene xD okok... kanskje litt bortskjemt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fått inn noen flere hyller til filmer, 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Bytter det egentlig hver uke, men har ikke rekki (ikke si: men å skrive her rekker du. Diskusjon.no/form er no helt annet i forhold til skifte på senga).De butene som har på hvitt trekk har på hvitt trekk. Det er ingen uten der. Jeg har ikke rike foreldre, men en rik onkel som ikke har kone eller barn selv, men elsker å skjemme nevøen sin bort. Har dessverre ikke peil på tech selv, så jeg vet hva jeg får til jul og bursdag hvert år fordi han må spørre så mye.. Litt kjipt det da, vet liksom hva jeg får, men det er greit når jeg ønsker meg noe VELDIG Noe har jeg da kjøpt selv.. Alle spillene (kommer inn et par nye titler i dag), en del av cd'ne, joystickn, øhm.... judo-beltene xD okok... kanskje litt bortskjemt Takk for inrømmelsen. Jeg sitter nå på min far sin laptop som er 16.000 AKA en ultraportabel med dockingstasjon (bedriftmaskin for jobb hjemme). Jeg eier selv to HP Omnibook 6000 En som jeg kjøpte fra "Makky" her på forumet (gammelt rukkel dette) uten Harddisk for 300. Jeg har selv bare elreturmaskiner bortsett fra den andre laptopen Fujitsu Siemens C1110 som ikke brukes Pga. Manglede trådløsdriver. Fikk xbox i fjor, playstation2 liten før det og PSP denne julen sammen med Burnout dominator og 2500 så det er ikke synd på meg men jeg føler meg ikke som sossen i gata for å si det. Lagringen min kjøpt selv er en 500 GB Western Digital og en 250 GB Western Digital Resten av min lagring er gamle harddisker som brukes til PS2 isoer til en gammel Ps2 jeg får av en fyr (litt defekt) og diverse dataer som drives. Thanx for listening Fått inn noen flere hyller til filmer,Bilde Fine hyller det der De passer godt til rommet ditt. Hva var prisen og forhandleren? Endret 4. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Flott stol, Hille. Er den fra Ikea? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fått inn noen flere hyller til filmer,Bilde Fine hyller det der De passer godt til rommet ditt. Hva var prisen og forhandleren? Ikea, kr 289,00 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87305207 Flott stol, Hille.Er den fra Ikea? stemmer Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Min opppdatere bule.. *bilder* Tavla og det er sånt jeg ikke har tatt bort enda.. Skrivebordslampa er ødelagt, så har snudd alle tak-lysene mot skrivepulten. Var tomt på veggene også, på disse bildene, men det er for det meste ordna nå. 14 år http://essoen.net/rommet_mitt/index.html Du kunne jo ha ryddet! Endret 4. januar 2008 av Skagen Quoting av bilder. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikkje quote bilder, takk () Eg har foresten byrja å smårydde på nyerommet mitt! Mamma skal ha kontor på mitt gamle og eg skal inn på gamlekontoret, så ho har kasta meg ut frå rommet mitt. Gleder meg til å flytte inn på nytt !! Erlend Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Du kunne jo ha ryddet! Rydde? Hva er det :S Endret 4. januar 2008 av Skagen Overdreven quoting + quoting av bilder. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikea, kr 289,00 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87305207Flott stol, Hille.Er den fra Ikea? stemmer Har akkurat samme stol og DVD-hyller som deg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Samtidig har en del innlegg med off-topic ang. quoting av bilder blitt fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema, og benytt -knappen istedet når man ser quoting av bilder, så får en moderator fjernet quoten eller innlegget uten videre off-topic. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 4. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Enig. Så absolutt ikke verst ut, men jeg ville vurdert å bytte pulten med en annen. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 På tide med en oppdatering av bilder. PC: Tv oppsett: Ellers mye fint å se i denne tråden. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 På tide med en oppdatering av bilder. PC: Ellers mye fint å se i denne tråden. Mvh Meg. Stilig Pc-bord! Hvor har du fått tak i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå