-Shark- Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fin bule det.. Så litt lite ut det databordet da. Hva er den boksen som står på hylla under dataen? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fin bule det.. Så litt lite ut det databordet da. Hva er den boksen som står på hylla under dataen? Har planer om å kjøpe et bord som fyller plassen bak senga. Boksen er en ekstern HDD: WD My Book 2.0 Essential 500GB Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvordan fungerer den eksterne hdd'n? Har akkurat bestilt meg en slik selv Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hvordan fungerer den eksterne hdd'n? Har akkurat bestilt meg en slik selv Den funker fint foreløpig. Kjøpte den i begynnelsen av desember på Multicom. USB 2 er jo ikke VELDIG raskt men går greit til mitt bruk. EDIT: Skåla på venstre høyttaler vant jeg foresten på en juletrefest her om dagen, og gevinstene skulle visst ikke overstige 50 kr.. Litt rart da den er av krystall og er av merket Kosta Boda som visstnok er et ganske kostbart merke.. Endret 30. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke raskt? 480 Mbps er da vel ikke akkurat det som kan klassifiseres som tregt? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke raskt? 480 Mbps er da vel ikke akkurat det som kan klassifiseres som tregt? Går raskt nok. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke raskt? 480 Mbps er da vel ikke akkurat det som kan klassifiseres som tregt? Går raskt nok. Det var sånn det var ja Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 480Mbps er teoretisk hastighet, ikke praktisk. Firewire har f.eks. 400Mbps som teoretisk makshastighet, men det er kjappere enn USB2 på store filer. Overførte nettopp en fil på 905MB, det tok nøyaktig 33 sekunder. 905 / 33 = 27.4242424 27.4MB/s er fort. Her er en side som sammenligner litt: http://www.barefeats.com/usb2.html Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har gjort litt her, som feks å adde en 24'' skjerm og noen PCer, så har jeg bytta lit om på stuffet da, å hadde ikke bedre å finne på, så jeg fant ut at jeg likegreit kunne hive opp en update herfra.. Kommer en til om ikke altforlenge, men den er da i ett annet hus. Skal bli morro å se hvordan jeg får ting til å gå opp der, menmen... Anyways, her er bildene, enjoy the awesome quality! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det var jo litt av en Nerdebule også da.. Tøft var det i alle fall. Hvor mange pcer ser vi totalt der? 4 tastaturer og 3 maskiner eller? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noe er ikke kobla opp. derofr står den boksen forran CRTskjermen. Det er totalt 3 skerjmer, 4 tastaturer som skal bli litt førre etterhvert, og totalt skal det være 5 maskiner her..''bare 4'' som kjører nå.. Hehe, liker å ha det nerdete rundt meg, så jeg tenkte hvorfor ikke? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har gjort litt her, som feks å adde en 24'' skjerm og noen PCer, så har jeg bytta lit om på stuffet da, å hadde ikke bedre å finne på, så jeg fant ut at jeg likegreit kunne hive opp en update herfra.. Kommer en til om ikke altforlenge, men den er da i ett annet hus. Skal bli morro å se hvordan jeg får ting til å gå opp der, menmen... Anyways, her er bildene, enjoy the awesome quality! Hot, ordentlig BULE jo Når jeg ser det der skulle jeg ønske jeg hadde større bord og noen fler LCD skjermer så jeg kunne hatt mer enn en maskin på rommet mitt... Legger med et bilde av sån bula mi var for litt over ett år siden. Skulle ønske jeg hadde plass til det nå. (savner ikke skjermene ) Legger og med bilde av bord jeg har tegna i SketchUp, blir vel kanskje å mekke ett sånt etter hvert.. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Stilig den bula di også da! alltid morro med litt ekstra for mye av det man ikke trenger rundt seg Får aldri nokk PCer, så hver gang noen spørr meg om jeg vil ha en gammel PC de har til overs sier jeg alltid ja.. Hadde jeg ikke vraka noen av de hadde jeg vel hatt rudntom 10 PCer nå... Flesteparten røyk HDDen på, gikk lei av at de stod der, dro utta det som var inni å mekka litt med det... Endte opp med at det tok mer plass, men var jo morro å ødelegge de også, var jo ikke gode for stort:P Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Gamle laptop'r er GULL! Fikk to Samsung SyncMaster 226BW til jul Ene hadde ripe så onkelen min måtte hjem og bytte (han bor i Stavanger, jeg bor i Buskerud). Jeg hadde ikke plass til den likevel da, men hvis jeg ikke får pengene tilbake for den skal jeg ha skjermen. KAN få plass til den Skal få lagt ut no bilder Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei :-) Her er nerdebula mi.. Dette er bilde av pc benken. Her er et bilde til av pc benken min. Dette er bilde av tv benken min. Kommer snart en plasma tv der :-) ser ikke mye bra ut der nå. /r0lfi Endret 2. januar 2008 av r0lfi Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvilke skjermer er det du har der? Hvordan er det å jobbe med to widescreen-skjermer? Har selv én 22" Widescreen og vurderer å kjøpe enda en til! Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er Acer P192W. Jeg syns det er helt greit å ha to wide 19 tommer skjermer, men vet ikke hvordan det blir med 2stk 22 wide skjermer. Må ha en del plass på pulten da.. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Da har eg kjøpt meg Tv og begynner å få det bra her Skal kjøpe meg tv benk snart, den benken tven står på er berre midlertidig, skal kjøpe eit bord til tastatur, mus, fjernkontroller og litt sånt og når eg kjøper tv benk. Har berre analog tv her, men siden vi har parabol i ståva, skulle mora mi kjøpe parabol til meg her inne og, koster 990,- første året med tuner og full pakke, med abenomentet i 12 mnd. Skal berre ha "Norgespakken" Skal seiast at eg kun er 13 år(blir 14år 10. januar) Så eg har ikkje råd til alverden, men har spart og kjøpt alt sjøl. Edit: Bildene er klikkbare. Endret 3. januar 2008 av Intel94 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Min opppdatere bule.. Tavla og det er sånt jeg ikke har tatt bort enda.. Skrivebordslampa er ødelagt, så har snudd alle tak-lysene mot skrivepulten. Var tomt på veggene også, på disse bildene, men det er for det meste ordna nå. 14 år http://essoen.net/rommet_mitt/index.html Endret 3. januar 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Virkelig ikke ille til å være 13 år, intel94 =) Kommer til å bli noe alá "sofa foran skrivebort" på meg og utover våren/sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå