Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fungerer den eksterne hdd'n? Har akkurat bestilt meg en slik selv

Den funker fint foreløpig.

Kjøpte den i begynnelsen av desember på Multicom.

USB 2 er jo ikke VELDIG raskt men går greit til mitt bruk. :)

EDIT: Skåla på venstre høyttaler vant jeg foresten på en juletrefest her om dagen, og gevinstene skulle visst ikke overstige 50 kr.. Litt rart da den er av krystall og er av merket Kosta Boda som visstnok er et ganske kostbart merke..

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

Har gjort litt her, som feks å adde en 24'' skjerm og noen PCer, så har jeg bytta lit om på stuffet da, å hadde ikke bedre å finne på, så jeg fant ut at jeg likegreit kunne hive opp en update herfra.. Kommer en til om ikke altforlenge, men den er da i ett annet hus. Skal bli morro å se hvordan jeg får ting til å gå opp der, menmen... Anyways, her er bildene, enjoy the awesome quality!

post-66385-1199218513_thumb.jpg

post-66385-1199218503_thumb.jpg

post-66385-1199218482_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Noe er ikke kobla opp. derofr står den boksen forran CRTskjermen. Det er totalt 3 skerjmer, 4 tastaturer som skal bli litt førre etterhvert, og totalt skal det være 5 maskiner her..''bare 4'' som kjører nå.. Hehe, liker å ha det nerdete rundt meg, så jeg tenkte hvorfor ikke?:p

Lenke til kommentar
Har gjort litt her, som feks å adde en 24'' skjerm og noen PCer, så har jeg bytta lit om på stuffet da, å hadde ikke bedre å finne på, så jeg fant ut at jeg likegreit kunne hive opp en update herfra.. Kommer en til om ikke altforlenge, men den er da i ett annet hus. Skal bli morro å se hvordan jeg får ting til å gå opp der, menmen... Anyways, her er bildene, enjoy the awesome quality!

Hot, ordentlig BULE jo :D

Når jeg ser det der skulle jeg ønske jeg hadde større bord og noen fler LCD skjermer så jeg kunne hatt mer enn en maskin på rommet mitt...

Legger med et bilde av sån bula mi var for litt over ett år siden. Skulle ønske jeg hadde plass til det nå. (savner ikke skjermene :p)

Legger og med bilde av bord jeg har tegna i SketchUp, blir vel kanskje å mekke ett sånt etter hvert..

Lenke til kommentar

Stilig den bula di også da! alltid morro med litt ekstra for mye av det man ikke trenger rundt seg :p Får aldri nokk PCer, så hver gang noen spørr meg om jeg vil ha en gammel PC de har til overs sier jeg alltid ja.. Hadde jeg ikke vraka noen av de hadde jeg vel hatt rudntom 10 PCer nå... Flesteparten røyk HDDen på, gikk lei av at de stod der, dro utta det som var inni å mekka litt med det... Endte opp med at det tok mer plass, men var jo morro å ødelegge de også, var jo ikke gode for stort:P

Lenke til kommentar

Gamle laptop'r er GULL!

Fikk to Samsung SyncMaster 226BW til jul :) Ene hadde ripe så onkelen min måtte hjem og bytte (han bor i Stavanger, jeg bor i Buskerud). Jeg hadde ikke plass til den likevel da, men hvis jeg ikke får pengene tilbake for den skal jeg ha skjermen. KAN få plass til den :p

Skal få lagt ut no bilder ;)

Lenke til kommentar

Hei :-)

Her er nerdebula mi..

Dette er bilde av pc benken.

post-41502-1199313950_thumb.jpg

Her er et bilde til av pc benken min.

post-41502-1199314013_thumb.jpg

Dette er bilde av tv benken min. Kommer snart en plasma tv der :-) ser ikke mye bra ut der nå.

post-41502-1199314069_thumb.jpg

/r0lfi

Endret av r0lfi
Lenke til kommentar

Da har eg kjøpt meg Tv og begynner å få det bra her :)

Skal kjøpe meg tv benk snart, den benken tven står på er berre midlertidig, skal kjøpe eit bord til tastatur, mus, fjernkontroller og litt sånt og når eg kjøper tv benk.

Har berre analog tv her, men siden vi har parabol i ståva, skulle mora mi kjøpe parabol til meg her inne og, koster 990,- første året med tuner og full pakke, med abenomentet i 12 mnd.

Skal berre ha "Norgespakken"

Skal seiast at eg kun er 13 år(blir 14år 10. januar)

Så eg har ikkje råd til alverden, men har spart og kjøpt alt sjøl.

bilde295bs5.th.jpg

bilde293xd2.th.jpg

Edit: Bildene er klikkbare.

Endret av Intel94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...