Soulwax Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så bra ut det der TSM-21. To ting: Litt større TV kanskje? Og hvorfor har du musa foran tastaturet? Kan jo umulig være behagelig. Riktig som andre sier, musen foran tastaturen er utrolig behagelig. Bruker ikke dette på gaming selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Her er mitt bord, legg merke til at Big Daddy fra bioshock er snusholdern min http://img143.imageshack.us/my.php?image=dsc01633vd3.jpg Endret 30. desember 2007 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En liten/stor juleoppdatering fra min side. Det er lenge siden det har vært bilder på plass nå fra denne kanten. Jeg er langtifra ferdig, men det begynner da å bli litt hjemmekoslig her i alle fall. Her sitter jeg altså og herjer på forumet, samt gjør en god del politisk arbeid. Merk dere at rommet er på 5x2,5 meter, så jeg har ikke mye plass å rutte med. Fet bule! Mange DVD-er du har a! Vet dette er Off Topic, men... Kunne du pm'e meg den bakgrunnen der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (...) Ser du også har Dell høyttalere. Heldigvis blir jeg kvitt mitt Dell-surround i løpet av 5-10 dager. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Må jeg få være litt OT å spørre hvilke? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mine er fra Altec Lansing, 5.1 system, og jeg er fornøyd fLeReK. Hvilke hadde du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Må jeg få være litt OT å spørre hvilke? Hvilke høyttalere jeg har, eller hvilke høyttalere jeg får til PC-en? Mine er fra Altec Lansing, 5.1 system, og jeg er fornøyd fLeReK.Hvilke hadde du? Dette har jeg. Det spiller greit nok, men når jeg vet at jeg har vunnet et mye bedre et fra Creative som jeg venter på, er det greit å bli kvitt det. Endret 30. desember 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 fLeReK, det som skal inn, men når jeg tenker meg om, vant jo du noe annet, å siden du sa du venta på det, regner jeg med det er det som skal inn;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) http://farm3.static.flickr.com/2120/214670...pg?v=1198945499 Nye trådløse Apple-tastaturet. Fantastisk deilig å skrive på. Å fy, det likte jeg! Et lignende i svart, uten bokstaver på tastene hadde vært perfekt. Rakk kun å ta ett bilde før kameraet var tomt for strøm og laderen er sporløst forsvunnet... Ser litt stygt ut fra den vinkelen: http://img.photobucket.com/albums/v730/oyv...20mitt/pc-1.jpg edit: Det gamle bilde er jo bedre :/ http://img.photobucket.com/albums/v730/oyv...Clipboard01.jpg Endret 30. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Digg skjerm Øyvind! Ganske minimalistisk og enkelt. Skjønner dog ikke åssen du greier å ha tastatur og mus på et sånt brett. Det er vel bare en vanesak. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ingen som har noe å si om min crib? Jeg rydda tilogmed tallerkenen vekk (Se forgje side) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fin bule. Har samme anlegg, fungerer utmerket til film og musikk. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Aiaiai.. Har ikke lagt merke til den der... Veldig fint! Likte det tastaturet øverst på sida, å skjermen til =Øyvind=. Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Digg skjerm Øyvind! Ganske minimalistisk og enkelt. Skjønner dog ikke åssen du greier å ha tastatur og mus på et sånt brett. Det er vel bare en vanesak. Ja, er en fin skjerm. Men er ikke noe problem å ha mus og tastatur slik. Skjermen står en del høyere, så hadde mus og tastatur vært så høyt hadde det blitt ubehagelig. Og er bare praktisk å lett kunne trekke mus og tastatur nærmere/lengre unna. Ingen som har noe å si om min crib? Jeg rydda tilogmed tallerkenen vekk (Se forgje side) Du ble offer for "siste post før ny side". Den er kjip, med en gang det kommer et nytt innlegg så vil ikke 90% få sett det. Men den var fin ja, likte godt pc-pulten din. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ingen som har noe å si om min crib? Jeg rydda tilogmed tallerkenen vekk (Se forgje side) Fin og ryddig bule Blir ikke lyden dårligere når du har bakhøytalerene stående på gulvet? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ingen som har noe å si om min crib? Jeg rydda tilogmed tallerkenen vekk (Se forgje side) Fin og ryddig bule Blir ikke lyden dårligere når du har bakhøytalerene stående på gulvet? Takker! Elsker å ha det ryddig Jo lyden blir litt dårligere, men merker det mer på film enn musikk. Grunnen til at jeg ikke har skrudd de opp på veggen er at jeg klarer ikke se på ledninger som må komme på veggen. Det blir bare ikke fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 fLeReK, det som skal inn, men når jeg tenker meg om, vant jo du noe annet, å siden du sa du venta på det, regner jeg med det er det som skal inn;) Dette anlegget skal inn istedet for det fra Dell. Mulig det kommer noen andre litt mer seriøse høyttalere til musikkbruk inn på nyåret. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hvis du har tenkt å gi 2600,- for et anlegg, vurdèr Logitech Z-5500 også. Z-5500 har en optisk- og coaxinngang. Noe ProGamer G500 ikke har, ser det ut som. Endret 30. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du har tenkt å gi 2600,- for et anlegg, vurdèr Logitech Z-5500 også. Z-5500 har en optisk- og coaxinngang. Noe ProGamer G500 ikke har, ser det ut som. Jeg VANT progamer G500! Da er det ikke snakk om å kunne velge et annet, dessverre! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Her følger nye bilder og oppdatering i bula mi (bildene ble litt kornete da, men): Høytalere: Dali Concept 6 Receiver: Yamaha RX V640RDS Tv: Random Samsung-tv som skal byttes ut til våren DVB-T tuner: Grundig Spillekonsoll/DVD-spiller: Playstation 2 Slim (Ikke Tivoli-radio nedenfor, bare en klone til pynt ) Endret 30. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå