Nauz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Veldig "clean" og pent, mr.nauz! Men hvorfor center-høyttaleren så høyt oppe? Ville det ikke vært bedre å ha den under TV-en? Likte stedet ditt veldig godt, og både sofa-en, stuebordet og TV-bordet tok seg godt ut! Takk Hadde tidligere en annen tv benk som var mye høyere, derfor sitter center høtaleren så høyt over tven( har ikke giddet å flytte) Syntes oxo at møblene passer ganske greit sammen, dog så ser de litt mørkere ut på bildene en i rl:P Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Oh ! Mange fete buler som har kommet ! Yaricks: Skikkelig bule med litt kabel rot det er kos ! Slurt-is: Bare en ting og si N I C E ! (Aner jeg at vi har samme TV ? Samsung 27" ? eller er det 32" utgaven ?) clvn: grei bule, likte det mini-tastaturet ditt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tok et bilde av der jeg sitter nå nettopp. Fått nytt tastatur (Logitech G15), og ny skjerm ankommer snart. Noen som vil kommentere min plass, da? Lenke til kommentar
Buskleif Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er min 2x3 meters bule som jeg får plass til det meste i. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 lite kult romm Tøff "pc" skjerm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 *Diverse* Endelig en som har skjønt det! H/K DVD-spiller FTW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fine de. Har selv en DVD 23. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nesten samme som meg det. Jeg har DVD 22. Tror ikke du finner 22 på nettsiden grunnet den var del av et pakketilbud. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er min 2x3 meters bule som jeg får plass til det meste i. PC stol = seng? Lenke til kommentar
Buskleif Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Her er min 2x3 meters bule som jeg får plass til det meste i. PC stol = seng? Stemmer det, kan også tilføye at gamingmusematte = seng. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Min crib... Endret 29. desember 2007 av TSM-21 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Åpent og fint det der. Alt som mangler er fullregisterhøyttalere og en 50". Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Min crib... Spøker det hos deg eller. Kan se ut som objektivet ditt skygger for blitsen på det første bilde. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Min crib... Spøker det hos deg eller. Kan se ut som objektivet ditt skygger for blitsen på det første bilde. Hehe, kan stemme det. Vidvinkel=bredt objektiv Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så bra ut det der TSM-21. To ting: Litt større TV kanskje? Og hvorfor har du musa foran tastaturet? Kan jo umulig være behagelig. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Og hvorfor har du musa foran tastaturet? Kan jo umulig være behagelig. Ikke behagelig? Ta deg 5 sekunder og prøv det. Jeg har flere ganger måtte bruke musen forann tastaturet, på venstresiden. Dette gjør jeg når jeg får "musesyke", altså vondt i hånden. Da er det greit med full håndledd- og albuestøtte, som du får ved å legge musen forann tastaturet slikt. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Da er det greit med full håndledd- og albuestøtte, som du får ved å legge musen forann tastaturet slikt. Hvorfor flytter du bare ikke skjermen lenger inn på bordet, og legger tastaturet inntil, så får du full albuestøtte vettu Endret 29. desember 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 .. hvis du henger over pulten ja. Men nei, jeg synes det er mye mer behagelig, og man slapper mye mer av, ved å ha musen slik. Men det er såklart opp til hver enkelt å finnen en posisjon som er behagelig. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Her er nerdebula mi: Stua mi: Som du kan se på min bærbare maskin så er touchpaden veldig slitt etter 2år med ikke noe bruk av mus:p Fikk en Logitech VX Nano igår=) Jeg liker også å ha det ryddig rundt meg;) (Ledninger er det verste som finnes!) Edit: Mitt logitech Z-5500 in action Endret 29. desember 2007 av HighlineDSG Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg har byttet tastatur, woo! Nye trådløse Apple-tastaturet. Fantastisk deilig å skrive på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå