ⅵdar Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det ikke uendelig irriterende med printeren på bordet, og den ekle greia under bordet ditt? Nei. Printeren står bare der til jeg finner et bedre sted til den og jeg sitter som regel på senga med en laptop på fanget. Men jeg har vurdert å skifte ut bordet med en vanlig pc-pult og kjøpe en bedre stol. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tok et bilde av der jeg sitter nå nettopp. Fått nytt tastatur (Logitech G15), og ny skjerm ankommer snart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Så bra ut den bula der ja. HTPC kjører xp pro? Tilkoblet via? Streamer filmer fra hovedmaskinen da eller? Takk. HTPCen kjører XP Pro med en foreløpig unkonfiguret MediaPortal frontend, all media streames fra en 1,7TB-filserver som står i et annet rom. Skal også snart oppgradere til trådløst nett, så alt går via aksesspunktet. Digg TV-bord Heilage Takk. Rimelig stort, men det har plass til veldig mye. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Da har jeg fått tatt noen bilder av den nye skjermen, en Samsung StncMaster 226BW ! Har også satt inn godstolen min.. Er flere litt eldere bilder her ! (tatt den 19-20 Desember 07) EDIT: Bilder må man jo ha ! xD Endret 26. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg må ha skjermen din, Gal! Løper og henter den nå, jeg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er skjermen noe god? Har vurdert denne selv. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg må ha skjermen din, Gal! Løper og henter den nå, jeg *slår deg ned i det du prøver å ta den* Er skjermen noe god? Har vurdert denne selv. Jeg er fornøyd så langt Herlig skjerm synes jeg! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Fint rom aGal Endret 26. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Den stolen der så supercomfy ut. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Den stolen der så supercomfy ut. Den er skikkelig comfy Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Et par innlegg med off-topic om webshopdiskusjon er fjernet. Vennligst hold dere til tema. Om dere ønsker å diskutere webshops, butikker, m.m., kan dere gjøre det her. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har akkurat samme skrivebord som deg Heilage! Med samme løsning for macbook! Fikk ny skjerm til jul nå, så fjerna ene hylla til høyre slik at jeg får dualscreen. Ser nå slik ut! Pcene. Den til venstre er spill og fil server. Ser kansje litt rotete ut, men er faktisk veldig ryddig her nå! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå har jeg omøblert og fått inn litt nye ting her For utvidet info: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/superslurt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Et par kjappe bilder fra min kant. (Hvor lang tid bruker du på å finne goatse på et av bildene?) Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 3 på rad! Må si alle tre var fine! Yaricks: Endel kabelkaos, men ellers fint! Slurt-Is: Liker tankegangen din.. Mac, NAD B&W Strat.. Fantastisk bule clvn: Kjører du PCn opp på lerretet der? Å hvilken prosjektor? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (Hvor lang tid bruker du på å finne goatse på et av bildene?) Fant det. >. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 *snip*clvn: Kjører du PCn opp på lerretet der? Å hvilken prosjektor? Akkurat nå bruker jeg noe så trist som Dell 2400MP (4:3, XGA), lånt av jobben. Men tro meg, om et par måneder er det nok alá en Panasonic PT-AX200 eller en Hitachi PJ-TX300 hengende opp-ned mellom wirene til spot-ene =D Den ultraportable er eneste signalkilde til prosjektoren. Når jeg får en mer permanent projektor skal den kjøres som dualscreen med Dell-skjermen. ---- Slurt-is: Flotte høytalere! Men hvorfor flytter du ikke litt om på stolene slik at du får mer hjemmekinofølelse? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Clvn: Jeg flytter stolene foran tv'en når jeg ser film, men når jeg sitter på maskinen så setter jeg stolene bort (de blokkerer for lyden) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er noen bilder av min lille krok. Har redusrt bildene i paint for at de ikke skal ta for stor plass Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Veldig "clean" og pent, mr.nauz! Men hvorfor center-høyttaleren så høyt oppe? Ville det ikke vært bedre å ha den under TV-en? Likte stedet ditt veldig godt, og både sofa-en, stuebordet og TV-bordet tok seg godt ut! Endret 28. desember 2007 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå