Coffey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Må gratulere deg Shark, du har VERDENS KULESTE TEPPE! =D Vroooom Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Må gratulere deg Shark, du har VERDENS KULESTE TEPPE! =D Vroooom Takk takk! Gromt det. Hatt det siden jeg var liten, og nå skrur jeg jo på biler, så hvorfor ikke ha min hobby der også? :!: Sweet,haha takk Endret 21. desember 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det var stilligt -Shark- Får vel laste opp bula mi utpå nyåret når eg har fått fiksa litt her og fått kjøpt meg 32" LCD tv som eg skal ha meg Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da vi flytta i et gammel liten leilighet da jeg byttet jobb her i høst, bestemte fruen at jeg ikke fikk ha noe datating i stua eller soverrommet lengre... Og med et soverom fikk jeg da en utfordring... Så jeg flyttet inn i boden i yttergangen .... Trangt med ok. For holde frem til vi flytter til sommeren igjen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ser greit ut det, men skjønner at du gleder deg til å få litt bedre plass. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ser helt greit ut. Søt katt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 En liten/stor juleoppdatering fra min side. Det er lenge siden det har vært bilder på plass nå fra denne kanten. Jeg er langtifra ferdig, men det begynner da å bli litt hjemmekoslig her iallefall. Her sover jeg altså, med en noget overbelastet bokhylle utrygt hvilende over det brilliante hodet mitt. Her sitter man når man nyter god film på TV. Ikke stort å si, Stresslessene er over 25 år gamle og byttes ut rett over nyåret med en splitter ny sofa. DVD-hylla har naturligvis fått en oppgradering siden sist. Skrytehylla mi inneholder mye rart, faktisk. Helt til venstre er en Bob Marley spesialgreie jeg plukket opp et sted. Deretter Snorres Kongesagaer fra 1897, deretter en BALLEKUL WORLD IN CONFLICT LUE(!!!!111one), Pentax K10D med objektiver og et par tommer alkoholflasker som er verdt å ta vare på (vinflasken er spesiallagd for min søsters bryllup, etiketten og oppskriften er unik samt den kantete flasken inneholder likør med 24,4-karats gullflak). Her sitter jeg altså og herjer på forumet, samt gjør en god del politisk arbeid. Her er TV-benken med tilbehør. TVen er en Samsung 32" fra M87-serien, anlegget er et (midlertidig) Samsung THX-22 hjemmekinoanlegg. Den stygge beige boksen er HTPCen som enda ikke har fått et anstendig kabinett. Merk dere at rommet er på 5x2,5 meter, så jeg har ikke mye plass å rutte med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Her sitter jeg altså og herjer på forumet, samt gjør en god del politisk arbeid. Så du holder deg i politikk-delen av forumet du ja. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Så du holder deg i politikk-delen av forumet du ja. Haha. Joda, jeg henger en del i P&S, det gjør jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det var meget pent Heilage, så skikkelig koselig ut. Var ikke helt sterilt, men fortsatt ryddig og pent. Likte veldig godt TV-benken din, den var lekker. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Sie rmeg enig med Henrik C. Likte spessiellt HTPCn din i alle fall! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Sie rmeg enig med Henrik C. Likte spessiellt HTPCn din i alle fall! Den stygge beige boksen? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hehe, ja:P Var nok egentlig mest ironi det ja Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Så bra ut den bula der ja. HTPC kjører xp pro? Tilkoblet via? Streamer filmer fra hovedmaskinen da eller? Selv blir det oppdatering av bula mi. Kjøpte julegave til meg selv, en 32 LCD'' og til jul fikk jeg penger som jeg da kjøper en Ny stor seng for. Så det blir bra. Kommer nok også til å sette en HTPC under tven, om alt går som det skal. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nice buler Kommer en oppdatering av min snart, skal bort i dag (nå) så blir ikke bilder før i kveld eller i morgen.. Fått ny skjerm til PC-en Samsung SyncMaster 226bw Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Digg TV-bord Heilage Btw, skal nok komme med noen bilder av rommet mitt snart. Noen oppdateringer, og ny 22" kommer snart. Endret 25. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 I løpet av Januar kjem det bilder frå bula mi ! Då blir det nytt rom, heilt ny innreiing, nyopppussa, ny skjerm, og kanskje Tv. Be prepared ! Erlend Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har nettopp ryddet i hiet og da må øyeblikket foreviges før det igjen blir et rothøl jeg ikke slipper folk inn i Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det ikke uendelig irriterende med printeren på bordet, og den ekle greia under bordet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå