Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant nok, men har ikke plass noe annet sted. prøvde å sette den opp på hjørnet der, men den blir for nære sofaen. Man bør sitte et stykke unna en stor TV? :ermm:

Men når sant skal sies så kan ligger vi alle mann på sofaen samtidig og se på TV'en. Sofaen ser ikke så lang ut , men den er nesten 6m.

Men er enig at der er litt klønete. Må prøve å få en skikkelig løsning på det.

King-Nothing: Speilrefleks ja :new_woot: Nikon D70, Sigma 10-20mm

Endret av Milt
Lenke til kommentar
Det er vidvinkel? Derfor rommene dine ser så store ut? Hadde proffe fotografer når jeg solge leiligheten min, og alle som kom på visning "klaget" over at den ikke var så stor som på bildene. :D

Vidvinkel ja. Så det ser større ut enn det det er, men ta sofaen som målestokk. Den er 5,85m. ;)

Hadde proffe fotografer når jeg solge leiligheten min, og alle som kom på visning "klaget" over at den ikke var så stor som på bildene.

En klassiker der der ja :p

Endret av Milt
Lenke til kommentar

Har drevet å vaska og ordna siden klokka 13.30 i dag til nå nesten så da er det på tide med noen bilder.

Det som er skjedd er at jeg tok ut alt untatt senga og skapet mitt i dag for så å vakse og støvsuge det som var..

Har også om møblert litt :)

Ting som kommer er: 22" flatskjerm til PC-en, ny PC, kanskje et litt større PC bord.

Håper dere liker det :)

Bilder:

Lenke til kommentar
Har drevet å vaska og ordna siden klokka 13.30 i dag til nå nesten så da er det på tide med noen bilder.

Det som er skjedd er at jeg tok ut alt untatt senga og skapet mitt i dag for så å vakse og støvsuge det som var..

Har også om møblert litt :)

Ting som kommer er: 22" flatskjerm til PC-en, ny PC, kanskje et litt større PC bord.

Håper dere liker det :)

Bilder:

Den stolen der så utrolig udigg ut? O.o

Lenke til kommentar

Takker alle sammen! :)

Det med trestol er rett og slett fordi jeg fikk så vondt i ryggen da jeg brukte kontorstol.

Ser kanskje ikke så behaglig ut, men den gjør så jeg ikke får vondt i ryggen :)

TV'n stod under rosa bildet før, men jeg ville teste ut litt ny plass, om jeg ikke liker det så flytter jeg den tilbake.

EDIT: Jeg har en ordentlig godstol som står på kjellerstua, er vel bare snakk om tid før den finner veien inn på rommet mitt :p

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...