Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Hvorfor har enkelte ungdommer så grasialt mye penger? Jeg sitter her med en 19" CRT-skjerm og føler meg utrolig dum når jeg ser alle disse bildene. =S

Har heller ikke TV eller HiFi-anlegg som jeg ser flere og flere ungdommer på min alder (17) anskaffer.

Mye av grunnen er vel at mange jobber mens de bor hjemme. Jeg går på skole og jobber, samt at jeg fortsatt bor hjemme som 18 år. Tjener ikke all verden, men når man ikke har faste utgifter utenom telefonregning og adsl, så hoper det seg fort opp. ;)

Én gang i måneden fylles lommeboken med nye 3000 - 5000 kr. ettersom hvor mye jeg har jobbet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har enkelte ungdommer så grasialt mye penger? Jeg sitter her med en 19" CRT-skjerm og føler meg utrolig dum når jeg ser alle disse bildene. =S

Har heller ikke TV eller HiFi-anlegg som jeg ser flere og flere ungdommer på min alder (17) anskaffer.

Jeg er i den uendelige heldige posisjon at jeg bor hjemme, går ikke på skole og jobber.

(Og jeg er en bortskjemt jævel.)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg er i den uendelige heldige posisjon at jeg bor hjemme, går ikke på skole og jobber.

(Og jeg er en bortskjemt jævel.)

Count me in ...

Endret av OML
Lenke til kommentar

Står du og ser på tv? Den hang rimelig høyt den skjermen der.

Og forresten, bildene blir 1/10 av størrelsen hvis du lagrer som jpg istedet for png24 :)

Nei. jeg sitter. Men jeg ser nå at det ser veldig høyt ut på det bildet. Det er ikke så ille som det ser ut. Har nok vært uheldig med kameravinkelen. Tven står litt tiltet nedover så er veldig god å se på. Ingen som har kommentert høyden på tven før nå. ;)

Trodde .png laget mindre filer enn .jpg jeg. Mulig jeg har missforstått noe.

Til deg som lurte på hvorfor noen har så veldig mye penger; jeg for min del er 24år og har "veldig mye penger" fordi jeg jobber og sliter for de. :p

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Her er altså mine små buler. Den stasjonære blir lite brukt fordi den står på et annet rom, men på det rommet er også filmene mine og stereoanlegget som jeg ikke får plass til på rommet. Jeg bruker derfor noen små iPodhøytalere helt til jeg får nytt, mer passende anlegg.

Bule nr. 1:

Laptopen og stolen min :)

Samme greia, litt bøker og diverse rot på hyllene :) Se Darth Vader og R2-D2-legofigur i høyre hjørne!

Maiden-plakaten <3

-----------------------------------

Nerdebule nr. 2:

Den lite brukte stasjonære

Spilletv'n med både Nintendo 64 og Playstation 2

Hele filmsamlinga. Den nederste hylla er lillebroren min sin vel og merke.

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Her er altså mine små buler. Den stasjonære blir lite brukt fordi den står på et annet rom, men på det rommet er også filmene mine og stereoanlegget som jeg ikke får plass til på rommet. Jeg bruker derfor noen små iPodhøytalere helt til jeg får nytt, mer passende anlegg.

Jeg har samme Lego-R2D2 som deg. :wee:

Lenke til kommentar

Her er noen bilder fra "bula":

(Litt store bilder)

Her er da tv'n. 32 tommers LG :)

tv.jpg

Så har vi kjøleskapet :D

Kj_leskap.JPG

Resten av bildene er tatt med et digitalkamera jeg lånte hos naboen :)

Her er et überproft bilde av maskineriet :D

pc.jpg

Så skjermen og litt av datan...

ov.jpg

Så det ålreit ut eller? Pliz kommentarer :p

Endret av pompews
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...