simen_k Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor har enkelte ungdommer så grasialt mye penger? Jeg sitter her med en 19" CRT-skjerm og føler meg utrolig dum når jeg ser alle disse bildene. =SHar heller ikke TV eller HiFi-anlegg som jeg ser flere og flere ungdommer på min alder (17) anskaffer. Mye av grunnen er vel at mange jobber mens de bor hjemme. Jeg går på skole og jobber, samt at jeg fortsatt bor hjemme som 18 år. Tjener ikke all verden, men når man ikke har faste utgifter utenom telefonregning og adsl, så hoper det seg fort opp. Én gang i måneden fylles lommeboken med nye 3000 - 5000 kr. ettersom hvor mye jeg har jobbet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor har enkelte ungdommer så grasialt mye penger? Jeg sitter her med en 19" CRT-skjerm og føler meg utrolig dum når jeg ser alle disse bildene. =SHar heller ikke TV eller HiFi-anlegg som jeg ser flere og flere ungdommer på min alder (17) anskaffer. Jeg er i den uendelige heldige posisjon at jeg bor hjemme, går ikke på skole og jobber. (Og jeg er en bortskjemt jævel.) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja rekti, fornøyd med de? Har concept 8 jeg men bare i stereo da, får se nærmere imorgen når jeg får tatt detta bilde. Ja, jeg må si jeg er veldig fornøyd med de. Spiller veldig rent. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://i41.photobucket.com/albums/e268/kno...83/IMG_1193.png Står du og ser på tv? Den hang rimelig høyt den skjermen der. Og forresten, bildene blir 1/10 av størrelsen hvis du lagrer som jpg istedet for png24 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvorfor har enkelte ungdommer så grasialt mye penger? Jeg sitter her med en 19" CRT-skjerm og føler meg utrolig dum når jeg ser alle disse bildene. =SHar heller ikke TV eller HiFi-anlegg som jeg ser flere og flere ungdommer på min alder (17) anskaffer. Jeg er i den uendelige heldige posisjon at jeg bor hjemme, går ikke på skole og jobber. (Og jeg er en bortskjemt jævel.) Count me in ... Endret 18. desember 2007 av OML Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) http://i41.photobucket.com/albums/e268/kno...83/IMG_1193.png Står du og ser på tv? Den hang rimelig høyt den skjermen der. Og forresten, bildene blir 1/10 av størrelsen hvis du lagrer som jpg istedet for png24 Nei. jeg sitter. Men jeg ser nå at det ser veldig høyt ut på det bildet. Det er ikke så ille som det ser ut. Har nok vært uheldig med kameravinkelen. Tven står litt tiltet nedover så er veldig god å se på. Ingen som har kommentert høyden på tven før nå. Trodde .png laget mindre filer enn .jpg jeg. Mulig jeg har missforstått noe. Til deg som lurte på hvorfor noen har så veldig mye penger; jeg for min del er 24år og har "veldig mye penger" fordi jeg jobber og sliter for de. Endret 18. desember 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 "Alt handler om prioriteringer" som sagt mange ganger her før. Kan jo hende at gutta her inne sitter med sinnsyke buler, men lever på nudler f.eks. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Her er altså mine små buler. Den stasjonære blir lite brukt fordi den står på et annet rom, men på det rommet er også filmene mine og stereoanlegget som jeg ikke får plass til på rommet. Jeg bruker derfor noen små iPodhøytalere helt til jeg får nytt, mer passende anlegg. Bule nr. 1: Laptopen og stolen min Samme greia, litt bøker og diverse rot på hyllene Se Darth Vader og R2-D2-legofigur i høyre hjørne! Maiden-plakaten <3 ----------------------------------- Nerdebule nr. 2: Den lite brukte stasjonære Spilletv'n med både Nintendo 64 og Playstation 2 Hele filmsamlinga. Den nederste hylla er lillebroren min sin vel og merke. Endret 18. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Pent, hvilken stol er det? Må ha ny stol selv og den så veldig digg ut. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Charles kontorstol. Kjøpt på Bohus for 2k. Jævlig behagelig stol fordi du kan sitte å gynge litt på den uten at benene flytter på seg osv. Eneste er at man blir jævlig svett i rompa av å sitte på den http://www.bohus.no/default.asp?page=16&am...3&p1513_v=1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ok, da får jeg ta meg en tur ned på bohus Kjører forbi der hver dag når jeg skal til skolen Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja,her er bula mi Baksiden bordet med det rare på Framsiden Stolen Og den lille kosekroken Dere trenger vel ikke se senga? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor 2 stk tastatur og mus? Ellers så det ut som en normal bule det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Her er altså mine små buler. Den stasjonære blir lite brukt fordi den står på et annet rom, men på det rommet er også filmene mine og stereoanlegget som jeg ikke får plass til på rommet. Jeg bruker derfor noen små iPodhøytalere helt til jeg får nytt, mer passende anlegg. Jeg har samme Lego-R2D2 som deg. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Her er noen bilder fra "bula": (Litt store bilder) Her er da tv'n. 32 tommers LG Så har vi kjøleskapet Resten av bildene er tatt med et digitalkamera jeg lånte hos naboen Her er et überproft bilde av maskineriet Så skjermen og litt av datan... Så det ålreit ut eller? Pliz kommentarer Endret 19. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor 2 stk tastatur og mus? Ellers så det ut som en normal bule det. For meg følest det normalt hvis jeg skal slappe av så tar jeg med meg trådløste stuffa og bruker de.Men når jeg gamer så bruker jeg gaming utstyret Så det koseligt ut? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nerdebula mi Hun hadde virkelig mye fint haar paa brystet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Og plakaten! Hva er det inni den trusa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå