Mr.Anki Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Høres bra ut Espein Hva slags tv og laptop? Bilder må du komme med Endret 13. desember 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 En Hannspree xv 37", kosta kun 5000,- inkl. frakt fra Amentio. Fått faktisk mye bra kritikk til den prisen! (se f.eks komplett.no) Acer'n jeg har nå skal i retur til PSdata pga den har vært på reprasjon 3 ganger så jeg får tilbake pengene. Så jeg skal kjøpe en ny bærbar, bruke den på skola så fant ut att denne var veldig grei til prisen, skjermkortet er svakt men blir ikke mye spilling der. Spillinga tar man på Xbox Elite sammen med ny TV'n Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Midlertidig bilde av bula. Kommer med fler om ikke lenge. ETA: Mange måneder. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Rydda til jul her gitt:P Kjøpte meg sofa for var drit lei av å sitte i senga å se film etter film:P Lenke til kommentar
jaco Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Her sitter da jeg å nerder, har bare bilde av selve pc plassen, resten av bula mi ser faen ikke ut Hvilke høyttaler-monitorer er det du har der? Det er et par THX-Audio. Husker faktisk ikke modellen i farten. MadsFN: Har betalt en liten smule men ikke så altfor mye. Har ikke akkurat prisen i hodet Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Rydda til jul her gitt:P Kjøpte meg sofa for var drit lei av å sitte i senga å se film etter film:P Hvordan explorer er det som henger på veggen? Endret 13. desember 2007 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da var ny Sony 32" kommet inn på rommet. (Sony 32D3000) Flere bilder av bula her, klikk. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da var ny Sony 32" kommet inn på rommet. (Sony 32D3000) Flere bilder av bula her, klikk. Pent, men fjern de klistremerkene på rammen rundt panelet på TV'n om du ikke har gjort det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kjøpte meg sofa for var drit lei av å sitte i senga å se film etter film:P Sofaen passet fint inn, der ja. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Pent, men fjern de klistremerkene på rammen rundt panelet på TV'n om du ikke har gjort det De er nok fjernet nå ja Var bare litt kjapp med å ta bildene etter at TVen ble pakket ut.(har spolt i filmen) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Går til innkjøp av nytt TV-bord i morgen. Da blir det flere bilder. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Rydda til jul her gitt:P Kjøpte meg sofa for var drit lei av å sitte i senga å se film etter film:P Hvordan explorer er det som henger på veggen? En Hamer custom flame fra usa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Går til innkjøp av nytt TV-bord i morgen. Da blir det flere bilder. Du kan kanskje fortelle oss hvilken type TV bord det er snakk om? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Går til innkjøp av nytt TV-bord i morgen. Da blir det flere bilder. Du kan kanskje fortelle oss hvilken type TV bord det er snakk om? Det får dere se. Nøkkelord: Svart, stilrent og ryddig. Glassfront, ingen synlige kabler. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Scotty, er det Kingdom Of Heaven du spiller i bakgrunn? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Scotty, er det Kingdom Of Heaven du spiller i bakgrunn? Det er riktig ja Gratis fra bokklubben og greier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er anbefalt og la en film spille i bakgrunnen på slike "bule-bilder", da det skaper en slags stemmning. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har lagd meg en liten hylle under pulten min i dag, til harddisker og switch etc. Kjekt å slippe alt det oppå pulten. Og ja, jeg vet at det er litt rotete med kablene, men det var verre før, og nå gidder jeg ikke å rydde mer på kablene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå