Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter en grundig oppryddning og minsket antallet ting fra u-tellbart til det "mest" nødvendige, ny pc og litt endring på skrivebordet. så har jeg tatt noen bilder :)

Hvorfor har du den ene skjermen oppå hylla?

Putt den (utrolig stygge!) PC-en ned på gulvet, flytt skjermen ned ved siden av den andre og kos deg med dualscreen.

Hadde sett mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Etter en grundig oppryddning og minsket antallet ting fra u-tellbart til det "mest" nødvendige, ny pc og litt endring på skrivebordet. så har jeg tatt noen bilder :)

Putt den (utrolig stygge!) PC-en ned på gulvet, flytt skjermen ned ved siden av den andre og kos deg med dualscreen.

Hadde sett mye bedre ut.

Noen som har en dårlig dag i dag? :p

Syns ikke PC-en var så ille jeg, og hvis han liker og ha skjermen over, så liker han det :), han har sikkert prøvd alt annet :p

Det kan også hende at skjermkabelen ikke rekker ned til gulvet f.eks ;)

Lenke til kommentar

Hadde sett mye bedre ut.

Bruker ikke skjermen til noe annet enn og holde øye med Downloads når jeg spiller. og at den har for lav oppløsning til og passe med den andre jeg har. og PC-en står der fordi den passer så vidt under bordet hvor jeg har beina mine. og jeg liker og ha "Easy Access" ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...