jonas_blomster Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Får slenge opp noen bilder av åssen rommet ser ut nå. Skal pusse opp litt til våren, så blir bedre da. Orka heller ikke å rydde noe spesielt før jeg tok bilder, så bildene er ganske "ærlige" Har også bare tatt bilder av "stua", har hybel, men toalettet og soverommet er ikke så veldig spennende.. Så, da begynner vi med et bilde av sofaen.. Skrivepulten fra en side.. Fra den andre siden.. Og en bilde av maskinen min, som jeg nylig ble ferdig med Jonas Endret 22. november 2007 av jonas_blomster Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja da får man se hvor lang tid det tar før noen spørr hvorfor du har PC-en på skrivebordet, og ber deg rydde opp i kablene. Jeg ville forresten malt veggene, da blir'e så pænt sjø! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Den PC-en der kunne jo stå der d.. Vannkjøling så bråker vel ikke såå mye Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nice med vannkjøling! Og WD Elementen funker fett? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Som sagt, har jeg planer om å pusse opp litt, blandt annet skal den fargen bort! Den eksterne fungere akkurat som den skal Om jeg skal ha det stille skrur jeg bare av alle viftene, kjølinga klarer det fint (under 40C på CPU idle) Syntes selv jeg ikke har så mange kabler, og bak PC-en er det kabler uansett under pulten på pulten Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Btw; jeg må bare pirke: Oppløsningen ble ikke bedre (mye dårligere, faktisk), men kvaliteten ble langt bedre. Viktig forskjell. Neida. Ligger i bedre oppløsning ute, men det er en nedskalert versjon sånn at jeg ikke poster i 3888x2592 Mange størrelser. Så det er bedre oppløsning på det, men jeg valgte bare en nedskalert versjon. Men jeg skjønner hva du mener. Ble litt smårar setning, men ja. Den var nice, kor kjøpte du den? Jeg kjøpte den ikke selv, fikk den av min far som kjøpte den i USA. Mulig du får kjøpt den hos Eplehuset eller Humac her i Norge, men jeg er ikke sikker. Kan også hende at Apple Store har den inne. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du burde gå over en runde med støvsugeren Jonas Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ryddet og ommøblert litt nå i kveld. Hva synes folket? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser koslig ut ^^ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Stolen så god ut. Fine høyttalere. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser ikke en shit på bildet jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser ikke en shit på bildet jeg Ikke? Hva er galt? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 det var fryktelig mørkt:P ta noen bilder i dagslys Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det skal vel ikke vere dagslys i en nerdebule, skal det? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du burde gå over en runde med støvsugeren Jonas Hehe, det er sant. Vet ikke hvor lenge siden det er sist, men begynner å bli en stund Lenke til kommentar
methano Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det skal vel ikke vere dagslys i en nerdebule, skal det? Nei, alt for mye gamma.. Har selv sotet vinduene i bula mi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 :!: Ja, rommet mitt blir lyst som dagen pga. den store skjermen. Hadde vært kjekt med et HW-skin som var svart med hvit tekst. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hadde vært kjekt med et HW-skin som var svart med hvit tekst. Kan jo endre bakgrunn og skriftfarge i Windows-skinet? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ryddet og ommøblert litt nå i kveld. Hva synes folket? 2 ting? Er spillet som er oppe WOW eller 9Dragons? Kan du ta bildet når det er mer opplyst? Vanskelig å se kabinettype og lignende.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Det er en WoW-bakgrunn ja. Kan godt legge inn et bilde senere jeg tok nettopp med blits og med lyset på. Endret 22. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå