Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Årets nerdebule? Har begynt å rydde litt her nå, så skal jeg kanskje knipse noen nye bilder (Ikke at jeg trenger det, ser nesten helt likt ut som på bildene fra i fjor) Endret 27. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Årets nerdebule? Har begynt å rydde litt her nå, så skal jeg kanskje knipse noen nye bilder (Ikke at jeg trenger det, ser nesten helt likt ut som på bildene fra i fjor) jo ta bilder ! Elsker bula de! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Stusselig tv, slasken. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Enig med Aidskake. Litt tomt på veggene også, selvom du har prøvd ser jeg Menmen, veldig fin bule Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Årets nerdebule? Har begynt å rydde litt her nå, så skal jeg kanskje knipse noen nye bilder (Ikke at jeg trenger det, ser nesten helt likt ut som på bildene fra i fjor) jo ta bilder ! Elsker bula de! haahaaha, hva da? lerrett, prosjektor og xbox360? Joda, kos det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Og noen usprengte høytalere. Men er kjekt med det du nevner ja, men er nå et ganske normalt rom jeg har. Endret 28. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dæven, Ali Babas hule du hadde, SirSlask. Ikke dårlig til å være seksten? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sånn såg det ut før eg(mamma^^) beisa rommet. Har leita etter ditta bildet Link til bilda etter oppussing Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dæven, Ali Babas hule du hadde, SirSlask. Ikke dårlig til å være seksten? Nei, jeg er glad for at jeg ikke skal bo på hybel igjen med det første. (Greit nok men blir litt liten plass hvis man skal ha besøk) Håper bare jeg kan skaffe nytt bord på stua, taklamper og noe mer til veggene, de ser enda mer tomme ut i virkeligheten egenlig. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Må virkelig si jeg likte forsterkeren din, Knegg.. Den var (unnskyld ordspillet) knegg ^^ Har den noe navn? Specs? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) har den på skulen no da, finne ut kva skrapelyder kjeme frå. Trur eg har støy på kursen min, Og det er ikkje bra. men den er nukk gamlare en deg for å seie det sånn. Funker fett da. Radioen ser du oppå der.(svæære tingen) Edit: skal sjå på namnet i måra Endret 31. oktober 2007 av knegg Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Her holder jeg til.. Pussa opp for ikke så lenge siden, så det er litt tomt på veggene for øyeblikket. Monterte opp ny PC i foregårs, ble ganske fornøyd Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Clean... Jævlig fint du har det der altså Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Rått SkinnyT!! Hva er det som er under pc pulten ? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Ser ut som ett effektbrett til gitar eller noe O.o eller så bruker han det på keyboardet, siden jeg ikke ser noen gitar Endret 3. november 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, stemmer det THKarlsen, er et PodXt Live effektbrett. Gitaren og forsterkeren er ute hos en kompis for øyeblikket. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Helt råfint! konge bule! tven, peiskroken, gulvet... Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Legger bildene som vedglegg isteden, fikk ikke det ikke helt til.. Endret 3. november 2007 av -Anette- Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er noe galt med bildet Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bildene funker ikke, Anette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå