Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kvaltitestol? har samme selv.. Så ikke så gale ut der, bortsett fra at jeg ikke helt likte fargen på veggene...

Takk, takk :)

Næsj.. kostet vell 1399 på jysk for et par år siden kansje? kommer ikke på det helt.

Fargene på vegen ja.. liker ikke de jeg heller. Men har ikke orket å male om hele rommet.

Lenke til kommentar
Fint det der Espn :)

stor og nice pult, men vet ikke helt om jeg digger den ingangen til stolen der :hmm::p

takktakk:)

pulten er stor og nice ja:) 2.25x2.50x80:) digger ikke den jeg heller:P har en bit som egentli skal stå der men da kommer jeg så langt ifra skjærmene:P

Lenke til kommentar

Leier en leilighet med en kompis. Men problemet mitt er at jeg har rommet mitt vegg i vegg med naboen, så jeg kan ikke henge noe på veggen pga lydisolering. Noen ideer om hvordan jeg kan få ting opp veggen uten å gjøre en spiker inn i den :p Greier ikke tenke fram noen løsning selv :p

Regner med at det ikke går, men for sikkerhets skyld spør jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Lærertyggis og plakater. Det var en tøff tråd om hvordan du kunne lage dine egne bilder sammensatt av flere A4-ark. Kanskje noen kan skaffe en link til denne tråden?

Lenke til kommentar
Leier en leilighet med en kompis. Men problemet mitt er at jeg har rommet mitt vegg i vegg med naboen, så jeg kan ikke henge noe på veggen pga lydisolering. Noen ideer om hvordan jeg kan få ting opp veggen uten å gjøre en spiker inn i den :p Greier ikke tenke fram noen løsning selv :p

Do You Rasterbate? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859&hl=

:)

Lenke til kommentar

Hey det var jo faktisk stilig. Se om jeg får til noe som jeg kan fyre opp på veggen.

Lenke til kommentar

Hey det var jo faktisk stilig. Se om jeg får til noe som jeg kan fyre opp på veggen.

kan jo tape opp plakater og da? ellers sp finnes det jo sånne stifter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...