Henrik C Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 DemoniZer - har du kommet med bilder her? Har ikke sett de, men det hadde vært veldig spennende. Høres ut som du har god smak. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Da kommer jeg med noen bilder fra rommet jeg bruker mest tid i:) (Tatt med Nokia N80 og jeg er ikke så stødig på hånden ) Endret 26. oktober 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kvaltitestol? har samme selv.. Så ikke så gale ut der, bortsett fra at jeg ikke helt likte fargen på veggene... Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kvaltitestol? har samme selv.. Så ikke så gale ut der, bortsett fra at jeg ikke helt likte fargen på veggene... Takk, takk Næsj.. kostet vell 1399 på jysk for et par år siden kansje? kommer ikke på det helt. Fargene på vegen ja.. liker ikke de jeg heller. Men har ikke orket å male om hele rommet. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Den stolen koster 599,- på Jysk nå.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fint det der Espn stor og nice pult, men vet ikke helt om jeg digger den ingangen til stolen der Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fint det der Espn stor og nice pult, men vet ikke helt om jeg digger den ingangen til stolen der takktakk:) pulten er stor og nice ja:) 2.25x2.50x80:) digger ikke den jeg heller:P har en bit som egentli skal stå der men da kommer jeg så langt ifra skjærmene:P Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da skader du ikke øynene dine Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hehe nei men taklampen min sviktet i går så jeg slipper å se den fargen for tiden Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Leier en leilighet med en kompis. Men problemet mitt er at jeg har rommet mitt vegg i vegg med naboen, så jeg kan ikke henge noe på veggen pga lydisolering. Noen ideer om hvordan jeg kan få ting opp veggen uten å gjøre en spiker inn i den Greier ikke tenke fram noen løsning selv Regner med at det ikke går, men for sikkerhets skyld spør jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Lærertyggis og plakater. Det var en tøff tråd om hvordan du kunne lage dine egne bilder sammensatt av flere A4-ark. Kanskje noen kan skaffe en link til denne tråden? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Leier en leilighet med en kompis. Men problemet mitt er at jeg har rommet mitt vegg i vegg med naboen, så jeg kan ikke henge noe på veggen pga lydisolering. Noen ideer om hvordan jeg kan få ting opp veggen uten å gjøre en spiker inn i den Greier ikke tenke fram noen løsning selv Regner med at det ikke går, men for sikkerhets skyld spør jeg. Do You Rasterbate? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859&hl= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Der var den ja! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Leier en leilighet med en kompis. Men problemet mitt er at jeg har rommet mitt vegg i vegg med naboen, så jeg kan ikke henge noe på veggen pga lydisolering. Noen ideer om hvordan jeg kan få ting opp veggen uten å gjøre en spiker inn i den Greier ikke tenke fram noen løsning selv Regner med at det ikke går, men for sikkerhets skyld spør jeg. Do You Rasterbate? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859&hl= Hey det var jo faktisk stilig. Se om jeg får til noe som jeg kan fyre opp på veggen. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Leier en leilighet med en kompis. Men problemet mitt er at jeg har rommet mitt vegg i vegg med naboen, så jeg kan ikke henge noe på veggen pga lydisolering. Noen ideer om hvordan jeg kan få ting opp veggen uten å gjøre en spiker inn i den Greier ikke tenke fram noen løsning selv Regner med at det ikke går, men for sikkerhets skyld spør jeg. Do You Rasterbate? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859&hl= Hey det var jo faktisk stilig. Se om jeg får til noe som jeg kan fyre opp på veggen. kan jo tape opp plakater og da? ellers sp finnes det jo sånne stifter Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Endelig har jeg fått tatt bilder av leiligheten min, var litt rotete i går Soverommet mitt Kjøkkenet Badet Stua Resten av stua Hva syntes dere? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) EDIT: de funket visst Så ike så gale ut det. Hadde kanskje gjort seg med en større tv Endret 27. oktober 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Glem det Ja, jeg vet, skal kanskje byttes ut om ikke så alt for lang tid Endret 27. oktober 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 er det gitar hero på tven eler?? ser ut som det ass Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tror det er national geographic channel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå