-Tommy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det der var blant de bedre bulene Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det din Heilage? Syyykt fint , TVen og stereoen, de... på en måte så ut som de var lagd for det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nei, det ser ikke sånn ut, det var en fleip. (Med mindre han har bygget ut og pusset opp siden jeg var der ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) det var en fleip. Vi har en vinner. (var første bildet jeg fant på google) Endret 17. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Her trenger vi specs Heilage. Åssen utsyr bruker du? Er dette rommet så stort som det ser ut? Gleder meg til du poster resten av bildene! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå kommer dere til å bli skikkelig skuffet når bildene kommer på plass. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Nå kommer dere til å bli skikkelig skuffet når bildene kommer på plass. Ja :!:, Øyvind lurte meg hvertfall Endret 17. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja hadde man fått sånn "tv" og anlegg for 9000,- så hadde verden vært flott. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 *Føle seg litt dum som ikke skjønte at det var en spøk* Og jeg leste faktisk "Vi har en vinner. (var første bildet jeg fant på google)" før jeg svarte. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja hadde man fått sånn "tv" og anlegg for 9000,- så hadde verden vært flott. Det ble litt mer gitt. TVen alene kom på 8000,- da jeg gikk to hakk opp i kvalitet for å få toppmodellen. Det ble en Samsung 32" fra M87-serien. Ca den beste 32" LCD-TVen som er å få om dagen, tror jeg. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gleder meg til bildene jeg! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan ta bilder i kveld, men TVen kommer ikke før i morra. Så i morra blir det bilder uansett. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan ta bilder i kveld, men TVen kommer ikke før i morra. Så i morra blir det bilder uansett. Vi venter, bilder i morgen takk ! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fikk lyst til å ta noen bilder av min bule.. Det som har skjedd er at senga er flytta, fått inn et bord så jeg kunne flytte PC-en vekk fra TV-benken og opp på bordet. Bordet står der senga stod før. Ikke veldig pene bilder samt møkk på linsa.. Gadd ikke hente stativ til kameraet så kunne blitt bedre bilder ja Ting jeg planlegger, mindre seng. Kaste ut akvariet og den skiten av en komode den står på, tok ikke bilde av det. Lage med et PC bord er et sterkt ønske, samt en Doc-station for eksterneharddisker etc. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) anlegget med tven var nice ny stol ? Heilage? kødder du med stopmen min? herrejemeni! skulle trodd det var tatt rett ut fra en kjendis crib på mtv..... omg! Endret 17. oktober 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 anlegget med tven var nice ny stol ? Heilage? kødder du med stopmen min? herrejemeni! skulle trodd det var tatt rett ut fra en kjendis crib på mtv..... omg! Ja, la merke til det jeg å Stolen var hawt Og, det er ikke Heilage sin bule Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) poh.... skule lest hele sia Endret 17. oktober 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) ny stol ? Haha, du la merke til den ja Den stolen byttes nok ikke ut med det første.. Har vel 10-20 kontorstoler å velge i , men synes ikke noen av dem er noe gode. Går for trestol en stund fremover. Hadde jeg hatt penger til det skulle jeg kjøpt en ny og god stol. EDIT: Takk for kommentarer ! Endret 17. oktober 2007 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå