Henrik C Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ah, det var en iPod Classic ja. Var nokså dårlig bildekvalitet, og det ligner relativt mye på en svart iPod Video 5G, selvom den ikke har samme finish. BlackBerry Curve hadde jeg aldri gjettet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Visste ikke at Tatung lagde plasma i det hele tatt jeg :\ Vel, da har du lært noe nytt i dag og. Neste mandag kjøpes TV-bord og anlegg, samt TV bestilles. Ergo blir det bilder litt uti neste uke. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Drømmeuke, med andre ord? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hehe. Du kan si så. Pluss at jeg sterkt vurderer å male om, så hele rommet blir perfekt. EDIT: Det blir 37" istedet for 32"-TV. Det er verdt 2000kr ekstra for 5 tommer. Endret 11. oktober 2007 av Heilage Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 robbie! deilig! nerf den bula... koster no gryn det du har der Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Takk! Både jeg (og de pene jentene som er på besøk) liker bulen min. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Då kjeme mitt bidrag til tråden der eg viser min "arbeids" plass. Håper dykk tykjer om bula mi. Det som har skjedd her i det siste er beising av veggane, måla listene på nytt, innkjøp av planta,musematte og russer-hue men ja. LCD skjermen er førebels nye. men det viktigaste manglar her, anlegget mitt som eg fiksar på skulen. men det kjeme en update på det seinare uten en vis dato. Eg er altso 18 år. i dag faktisk og går Service elektronikk Ein oversikt Her frå sida Og tavle sida med luftgevær Detskope Bakover i rommet. den delen blir aldri brukt untatt når eg fyrer opp i ovnen So har vi inngången såverommet Posteren på veggen er og senga er Kva syns dykk? Når eg fyst skriver her so skal eg kansje ha nytt golv. eitkvart med tred på hovudrommet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Grattis med dagen Fin bule du har da , og den veven gjorde det jo ekstra spenstig Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dæven, dere er dyktige... Dessverre var det ingen som klarte å gjette seg frem til at det er en BlackBerry Curve. Hardwaren har dere klart ganske bra, det er en 24" iMac, et par LaCie disker og en trådløs router, JBL-høytallere, en 15" MacBook Pro samt en liten iPod nano og en iPod classic. TVen som henger på veggen brukes ikke - men TVen man så vidt kan se til høyre der (32" Samsung) brukes. Hvor mange tommer er tven du har oppe på veggen. En veldig smart og praktisk løsning du har der Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg får vel komme med mitt bidrag, blir vel litt senere i kveld da jeg har fått pakket bort og ryddet litt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg får vel komme med mitt bidrag, blir vel litt senere i kveld da jeg har fått pakket bort og ryddet litt Vi venter spent Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva med din bule da 2mmy91? Har du lagt ut bilde av den allerede? Mener du sa at du skulle legge ut noe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ligger bilder av den allerede her Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Så hvorfor finner jeg det ikke Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fordi du leiter for dårlig Her vettu, er ganske god til å leite jeg Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 "Cerwin Vega - Base so deep we had to drill for it" Anlegget ditt trøkker like bra fortsatt? Har jo det samme, men tror jeg beholder Cav'en, fordi jeg er fattig.. Noen oppgraderinger? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Heheh.. Seff trøkker anlegget like bra fremdeles. Eller, det er vel faktisk bedre nå, grunnet plasseringen av høytaleren så har jeg ganske god plass bak høytalerene nå, noe som jeg ikke hadde før. Ellers er det nok ingen oppgraderinger på anlegg. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nå har jeg fått tatt bilder av mi bule, har ikke så stort rom men jeg har da fått plass til det jeg har da xD Kan begynne med NERDEsida av rommetmitt Så er det vel DONALDsida som jeg kaller det Så har vi den sida døra mi er på. Og den korte veggen min :S Liker ikke skråtak :S Så er det vel skrivebordet Lenke til kommentar
End-re Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Finfint DeDDi , donald fan ? ett stk iPhone ved siden av skjermen ? wtb Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Oij, du har jo fler donald blader enn det jeg har Men så har jeg litt flere donald pocketer enn det du har Ellers så var det veldig fint og stilrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå