Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Du må bare legge til tilbake etter du har brukt dem. Å hive ALT du ikke trenger kombinert med noen hyller er en god start. Hvis du har såkalte "kube-hyller" eller en "kube-reol" ser det ryddigere ut enn vanlige hyller.

Lenke til kommentar
Fordi du automatisk antar at dersom det er billig og/eller lite er det dårlig?

 

Jeg tror en AcousticLine PA er bevis på at det bullshit. :)

 

Når jeg sier satelitter tenker jeg vanligvis ikke på full range-systemer med sub. Og såklart - det finnes alltid unntak og jeg skal heller ikke påstå at jeg har hørt og sett alt som finnes. Men verken Logitech satelittsystemer eller Tatung TV-er ville vært mitt førstevalg i den prisklassen.

Lenke til kommentar

Shark: Min analyse av rommet til Robbiedeluxe:

 

Til høyre på bordet: To eksterne harddisker og en trådløs router.

iMac og JBL høyttalere.

Ny iPod Nano midt rett over tastaturet.

En Palm nede til høyre.

MP3 spilleren som står i docken klarer jeg ikke helt å identifsere, men ser ut som bladning av iPod Nano og Samsung. iRiver? edit: Eller er det en pre-alu nano?

Nede til venstre finner man en Macbook Pro.

 

Robbiedeluxe: Har jeg rett? :)

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Når jeg sier satelitter tenker jeg vanligvis ikke på full range-systemer med sub. Og såklart - det finnes alltid unntak og jeg skal heller ikke påstå at jeg har hørt og sett alt som finnes. Men verken Logitech satelittsystemer eller Tatung TV-er ville vært mitt førstevalg i den prisklassen.

 

Men jeg skal ha hverken Tatung eller Logitech. Dessuten skal du ikke kimse av Tatung, jeg prøvde en av 42-tommerne de hadde på The eXperience (vi lånte en i crewområdet vårt) og jeg vil si at det absolutt var en bra skjerm. Godt lys, gode kontrastforhold, plasma og full HD.

Lenke til kommentar
Men jeg skal ha hverken Tatung eller Logitech. Dessuten skal du ikke kimse av Tatung, jeg prøvde en av 42-tommerne de hadde på The eXperience (vi lånte en i crewområdet vårt) og jeg vil si at det absolutt var en bra skjerm. Godt lys, gode kontrastforhold, plasma og full HD.

Visste ikke at Tatung lagde plasma i det hele tatt jeg :\

Lenke til kommentar

Dæven, dere er dyktige... Dessverre var det ingen som klarte å gjette seg frem til at det er en BlackBerry Curve. Hardwaren har dere klart ganske bra, det er en 24" iMac, et par LaCie disker og en trådløs router, JBL-høytallere, en 15" MacBook Pro samt en liten iPod nano og en iPod classic. TVen som henger på veggen brukes ikke - men TVen man så vidt kan se til høyre der (32" Samsung) brukes. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...