Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du kan jo prøve å poste i "Skjermer"-kategorien. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nokk en gang spammer jeg her med bilder av bula mi, men nå er det større oppdateringer.. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ser bra ut det der Mangler bare en lcd-tv og litt finere ordning med høytalerne, så kunne jeg lett ha bodd der Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 "bar" hylla mi glass fra nordlands pils, tuborg, jacobsen, baylis, amundsen, bache, jæger, aalborg, og et champis glass, skal hive opp noen spotter og, Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg må få tatt bilder jeg også snart.. selv om jeg ikke er ferdig med å designe den slik jeg vil enda.. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ny sofa: Klikkbart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Neste uke begynner jeg på det store prosjektet, hele rommet skal gjøres om. Inn skal: -TV -TV-bord -Anlegg -HTPC -Sofa -Nytt arbeidsbord -Ny skjerm, Apple Cinema HD 23 -Ny arbeidsmaskin, Apple Mac Mini -Nye bilderammer til alt jeg har av ting som henger på veggen Alt skal matche. Fargetemaet er svart, glass og børstet stål. Innvendinger og forslag tas imot med takk. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor har du tenkt å kjøpe bilderammene fra? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Heilage: Husk å ikke ha alarm. På den måten kan jeg komme meg inn umerka. Hvor mye koster kalaset deg? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor har du tenkt å kjøpe bilderammene fra? Clas Ohlson. De har alle mulige størrelser, i svart. Ergo matcher det. Heilage: Husk å ikke ha alarm. På den måten kan jeg komme meg inn umerka. Hvor mye koster kalaset deg? You wish. Det kommer nok til å koste ca 30-40 000 alt i alt, men det blir et pågående prosjekt. Jeg kommer til å kjøpe relativt billige greier, egentlig. TVen koster 6000, anlegget 3000, bordet 1500 etc. Jeg rasjonaliserer en del, hvilket vil si at jeg ikke kjøper større TV eller bedre anlegg enn jeg strengt talt trenger. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tv og anlegg til bare 9000,- Jaja, folk har vel forskjellige prioriteringer.. Ellers vil jeg anbefale skeidar på møbler, de har mye kult for tiden. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tv og anlegg til bare 9000,- Kan få dugelig god TV og anlegg til den prisen, bare man ser på de riktige plassene. Ikke det beste av det beste, men som du selv sa, folk har forskjellige prioriteringer. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan få dugelig god TV og anlegg til den prisen, bare man ser på de riktige plassene. Ikke det beste av det beste, men som du selv sa, folk har forskjellige prioriteringer. Så sant så sant. Du får noe helt greit for den prisen. Trenger ikke legge alle pengene i tven og annlegget heller, som han sier han trenger det bare til den bruken han har- som sikkert ikke har så store krav. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tv og anlegg til bare 9000,- Jaja, folk har vel forskjellige prioriteringer.. Ellers vil jeg anbefale skeidar på møbler, de har mye kult for tiden. Du er skeptisk, det kan jeg vel forstå. Men jeg ber deg om å forstå at ikke alle ser verdien i å kjøpe mer enn man har behov for når man ikke svømmer i penger. Når jeg ikke skal vise HD på TVen engang, blir det veldig bortkastet å kjøpe en Plasma-TV med full HD. Det er mange ting som spiller. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Gleder meg Heilage Endret 9. oktober 2007 av Heilage Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du er skeptisk, det kan jeg vel forstå. Men jeg ber deg om å forstå at ikke alle ser verdien i å kjøpe mer enn man har behov for når man ikke svømmer i penger. Når jeg ikke skal vise HD på TVen engang, blir det veldig bortkastet å kjøpe en Plasma-TV med full HD. Det er mange ting som spiller. Joda sant nok, kan nok ha mye gøy med en Tatung 32" og Logitech Z-5500 eller no sånn! (Er jeg langt unna? ) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Joda sant nok, kan nok ha mye gøy med en Tatung 32" og Logitech Z-5500 eller no sånn! (Er jeg langt unna? ) Du er helt på jordet. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du er helt på jordet. +1 Har ikke særlig sansen for hverken billige LCD tv-er eller satelittbaserte lydsystemer ... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen andre som har noen fine buler og vise fram? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Noen andre som har noen fine buler og vise fram? Har bule, men er ikke så fin akkurat , gleder meg til vi blir ferdig med loftstua , da skal det komme fiiine bilder Endret 10. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå